Καταναλώστε ποιοτικό περιεχόμενο

Η Christine Schirmer υπηρετεί ως ανώτερη σύμβουλος για τον Archewell, τον οργανισμό που ιδρύθηκε από τον Δούκα και τη Δούκισσα του Sussex και περιλαμβάνει το επιχειρηματικό τους χαρτοφυλάκιο και το μη κερδοσκοπικό έργο τους.

Πώς έφτασε εδώ: Η Schirmer ξεκίνησε την καριέρα της στην Apple, όπου εργάστηκε υπό την αείμνηστη Katie Cotton και υποστήριξε την επικοινωνία των στελεχών του Steve Jobs.

Στη συνέχεια πέρασε χρόνο στο The Outcast Agency διαχειριζόμενη πελάτες τεχνολογίας και πολυμέσων προτού ενταχθεί στο Pinterest ως παγκόσμια επικεφαλής επικοινωνίας.

Στο Archewell, συνεργάζεται με τον Δούκα και τη Δούκισσα για τον καλύτερο τρόπο αντιμετώπισης ζητημάτων που κυμαίνονται από την ψυχική υγεία έως την παραπληροφόρηση.

 Η μεγαλύτερη παρανόηση: Οι δημόσιες σχέσεις “δεν είναι τόσο ο χειρισμός καταστάσεων”, είπε η  Schirmer στο Axios. “Πρόκειται για τον μετριασμό των κινδύνων και τον εντοπισμό των αντισταθμίσεων. Δεν νομίζω ότι υπάρχει ποτέ μια σωστή απάντηση ή ένας τρόπος να γίνουν πράγματα.”

Όταν πρόκειται για την υποστήριξη δημοσίων προσώπων, ο έλεγχος δεν ισοδυναμεί πάντα με επιτυχία, λέει. «Είναι δουλειά μου να βοηθήσω αυτό το άτομο να είναι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού του».

Τρέχουσα ανησυχία: ελλείψεις του Generative AI.

«Τα ανθρώπινα όντα είναι καλύτερα στο να οικοδομούν εμπιστοσύνη, να δείχνουν ευάλωτα και να χρησιμοποιούν το συναίσθημα για να συνδεθούν με το κοινό και αυτό είναι που θα λείπει από το περιεχόμενο που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη».

“Το να γνωρίζουμε αν μιλάμε ή όχι σε έναν άνθρωπο ή έναν υπολογιστή θα είναι μια καθοριστική ερώτηση για εμάς, επομένως πρέπει να είμαστε σκόπιμα  όσο το δυνατόν πιο ανθρώπινοι  στις επικοινωνίες και την αφήγηση μας. Αγκαλιάστε την ατέλεια. Αγκαλιάστε την επιβράδυνση. Αγκαλιάστε. Αυτό θα είναι πολύ σημαντικό για τους ηγέτες των επιχειρήσεων στο μέλλον.”

Σημείο τάσης: Η αυξανόμενη ζήτηση για οπτικές επικοινωνίες.

Η Schirmer έδινε διάλεξη στο USC Annenberg School of Public Relations όταν μια φοιτήτρια της είπε ότι δεν διάβασαν.

“Ήμουν σαν, τι εννοείς ότι δεν διαβάζεις; Δεν διαβάζεις ειδήσεις και αποκαλείς τον εαυτό σου επαγγελματία δημοσίων σχέσεων; Και μετά έκανε κλικ. Χρειάζονταν κάτι που δεν ήταν αγγλικό κείμενο, όπως ακριβώς και εμείς θα πρέπει να σκεφτόμαστε την επικοινωνία τώρα — πιο οπτικά και με παγκόσμιο τρόπο».

Καλύτερες συμβουλές: Καταναλώστε ποιοτικό περιεχόμενο.

“Πιστεύω ότι το περιεχόμενο στον ιστό θα μοιάζει λίγο με το φαγητό και το λιανικό εμπόριο — θα υπάρχει ποιοτικό περιεχόμενο ή ό,τι είναι γρήγορο και διαθέσιμο. Οι υπεύθυνοι επικοινωνίας πρέπει να ασχολούνται με την κατανάλωση ποιοτικού περιεχομένου εάν θέλουν να το δημιουργήσουν.”

 
-Christine Schirmer, senior adviser at Archewell

Christine Schirmer serves as a senior adviser for Archewell, the organization founded by the Duke and Duchess of Sussex that includes their business portfolio and nonprofit work.

How she got here: Schirmer started her career at Apple, where she worked under the late Katie Cotton and supported executive communications for Steve Jobs.

 Συνέχεια εδώ

Σχετικά Άρθρα