Κορυφαία διάκριση στα BIΤE Awards 2014 για τη MAPFRE ASISTENCIA SA

Σημαντική διάκριση έλαβε η MAPFRE ASISTENCIA SA στο πλαίσιο του ετήσιου πανελλήνιου διαγωνισμού Business IT Excellence Awards (BITE), όπου η εταιρεία βραβεύθηκε για τις άριστες επιδόσεις της στον τρόπο με τον οποίο αξιοποιεί τις δυνατότητες της σύγχρονης Τεχνολογίας στο πλαίσιο της Επιχειρηματικής της Στρατηγικής.

Ο διαγωνισμός Business IT Excellence Awards (BITE)  διοργανώθηκε στην Ελλάδα για τρίτη συνεχή χρονιά από την εταιρεία BoussiasCommunications, με την επιστημονική υποστήριξη του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, και τη συμμετοχή περισσοτέρων από 300 υψηλόβαθμων στελεχών από τις σημαντικότερες επιχειρήσεις της χώρας μας. Η συγκεκριμένη διοργάνωση έχει ως βασικό σκοπό την ανάδειξη και επιβράβευση των βέλτιστων πρακτικών αξιοποίησης Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών από επιχειρήσεις και οργανισμούς του Ιδιωτικού και Δημόσιου Τομέα.

Στο πλαίσιο της φετινής διοργάνωσης, η MAPFRE ASISTENCIA SA βραβεύθηκε στην ειδική ενότητα «Σύνδεση ΙΤ με Επιχειρηματική Στρατηγική» και συγκεκριμένα στην κατηγορία «Καινοτομία/ Δημιουργικότητα/ Ευρηματικότητα», για την υψηλής τεχνολογίας εφαρμογή που δημιούργησε, μέσω της οποίας επιτυγχάνεται καλύτερη, αποτελεσματικότερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση και φροντίδα των ασφαλισμένων που έχουν υποστεί ατύχημα, με τη χρήση εξελιγμένων Tablets PC και τεχνολογιών mobile internet. Συγκεκριμένα, η πρωτοποριακή εφαρμογή της MAPFRE ASISTENCIA SA, η οποία αναπτύχθηκε στη σύγχρονη πλατφόρμα Galaxy της Singular Logic με επιπλέον ανάπτυξη από την εταιρεία Upgrade, ενσωματώνει ειδικά σχεδιασμένες και διαμορφωμένες λειτουργίες και τεχνολογίες, εξασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο:

  • πλήρη και άμεση καταγραφή των πληροφοριών ατυχήματος κατά τη στιγμή της εξυπηρέτησης,
  • ακριβέστατη και ταχύτατη απεικόνιση του ατυχήματος (αποτύπωση σχεδιαγράμματος ατυχήματος, λήψη και διαχείριση των απαραίτητων φωτογραφιών), καθώς και
  • ολοκληρωμένη ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο των αρμόδιων ασφαλιστικών εταιρειών, μέσω του  συστήματος της MAPFRE ASISTENCIA.

Ως εκ τούτου, η συγκεκριμένη εφαρμογή συμβάλλει καθοριστικά στην αναβαθμισμένη εξυπηρέτηση των πελατών, καθώς μειώνεται εντυπωσιακά ο χρόνος που απαιτείται για τη διαχείριση του ατυχήματος, ελαττώνονται σημαντικά τα διαχειριστικά έξοδα για τις ασφαλιστικές εταιρείες, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζεται γρήγορη αποζημίωση των πελατών.

H διάκριση που απέσπασε η MAPFRE ASISTENCIA SA στα Βusiness IT Excellence Awards (BITE) 2014, αποδεικνύει την προσήλωση της εταιρείας στην καινοτομία και την επένδυση σε νέες τεχνολογίες, οι οποίες συμβάλλουν καθοριστικά στη συνεχή βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών. Επιπλέον, η σημαντική αυτή διάκριση επιβεβαιώνει εκ νέου την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας και εδραιώνει τη θέση της στον τομέα παροχής υπηρεσιών βοηθείας.

Το βραβείο για τη MAPFRE ASISTENCIA SA, παρέλαβε ο κος Πάνος Νικολόπουλος, ΙΤ Manager, ο οποίος δήλωσε σχετικά: «Εκ μέρους της MAPFRE ASISTENCIA θα ήθελα να ευχαριστήσω την επιτροπή αξιολόγησης των Βραβείων που αναγνώρισε την αξία και την καινοτομία στη συγκεκριμένη εφαρμογή. Η διάκριση αυτή αποτελεί την επιβράβευση της προσπάθειας μιας ομάδας ανθρώπων που εργάστηκαν σκληρά για τον άρτιο σχεδιασμό, αλλά και τη βέλτιστη υλοποίηση της εφαρμογής αυτής, η οποία ανέτρεψε τα έως τώρα δεδομένα του Κλάδου Βοηθείας στην Ελλάδα εδραιώνοντας τη MAPFRE ASISTENCIA ως πρωτοπόρο εταιρεία στον τομέα της».

 

INFO

Σχετικά με τη MAPFRE ASISTENCIA SA

Η MAPFRE ASISTENCIA, αποτελεί μέλος της MAPFRE SA., ενός από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς & χρηματοοικονομικούς ομίλους στον κόσμο με άμεση παρουσία σε 44 χώρες, 195.000.000 δικαιούχους και 200.000 σημεία εξυπηρέτησης παγκοσμίως, ενώ στην Ελλάδα, ξεκίνησε δραστηριότητες από το 1994.

Το Ελληνικό business unit παρέχει Ασφάλιση και Παροχή Βοηθείας για το Αυτοκίνητο, την Κατοικία, την Υγεία και το Ταξίδι, σε περισσότερους από 1.800.000 δικαιούχους, με το χαρτοφυλάκιο του Αυτοκινήτου να αγγίζει το 1.5 εκ. Τα προϊόντα που αποτέλεσαν το εφαλτήριο ανάπτυξης της εταιρείας στην ελληνική αγορά ήταν αρχικά η «Οδική Βοήθεια» και στη συνέχεια η «Φροντίδα Ατυχήματος» μέσω των οποίων η εταιρεία έχτισε μια διαχρονική σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Η εταιρεία -που κατέχει την 1η θέση στην Ελληνική αγορά παροχής Βοηθείας- αναπτύσσει προϊόντα και συνεργασίες Β2Β με ασφαλιστικές εταιρείες, τράπεζες, αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ δραστηριοποιείται και στη λιανική αγορά με εξειδικευμένα προγράμματα εγγύησης αυτοκινήτου.

Η MAPFRE WARRANTY, ο κλάδος εγγύησης της MAPFRE ASISTENCIA, έχει πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία στα προγράμματα εγγύησης, προσφέροντας πρωτοποριακά προϊόντα που απολαμβάνουν χιλιάδες οδηγοί σε όλη την Ευρώπη. Στην Ελλάδα έχει αναπτύξει συνεργασίες με  επίσημες αντιπροσωπείες κατασκευαστών όπως η VW-Audi (Kosmocar) η Suzuki, η Mercedes Benz & Smart (EKKA) η BMW Spanos, η Volvo, η BMW Sfakianakis, η Ford, η Skoda, η Yamaha κ.ά.

 

INFO Photo (πρωτοσέλιδη):Η ομάδα της MAPFRE ASISTENCIA με το Βραβείο

Photo 2 (4)

Ο εκπρόσωπος της MAPFRE ASISTENCIA, Πάνος Νικολόπουλος (ΙΤ Manager),τη στιγμή της βράβευσης

Photo 3_accident sketch

Η εφαρμογή της MAPFRE ASISTENCIA που βραβεύθηκε

Σχετικά Άρθρα