Μάρκετινγκ με τεχνητή νοημοσύνη χωρίς προτροπές

Η αυτοματοποίηση ολόκληρων εκστρατειών μάρκετινγκ – από τη δημιουργία ενός μηνύματος έως τη στόχευση ενός κοινού – είναι το τελευταίο κατόρθωμα που υπόσχεται η γενετική AI, καθώς μια εκκίνηση που ονομάζεται Typeface εγκαινιάζει μια νέα υπηρεσία all-in-one που μοιράζεται πρώτα με το Axios.

Γιατί έχει σημασία: Το μάρκετινγκ έχει αναδειχθεί ως μία από τις βασικές πρώιμες επιχειρηματικές χρήσεις για τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, παράλληλα με την κωδικοποίηση και την υποστήριξη πελατών.

Οδηγώντας τις ειδήσεις: Η Typeface, με επικεφαλής τον πρώην επικεφαλής τεχνολογίας της Adobe Abhay Parasnis, σχεδιάζει να ανακοινώσει σήμερα το Typeface Arc.

  • Το εργαλείο software-as-a-service είναι ικανό να χρησιμοποιεί τα υπάρχοντα δεδομένα, τις εικόνες, το στυλ επωνυμίας και τα αναλυτικά στοιχεία μιας εταιρείας για τη δημιουργία καμπανιών μάρκετινγκ για νέα και υπάρχοντα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένης της προσέγγισης μέσω email, των ιστολογίων και των αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Το Arc μπορεί να παρακολουθεί την απόδοση των καμπανιών του, προσφέροντας προτάσεις σχετικά με το ποια μηνύματα προσγειώνονται με ποιο κοινό και προτείνοντας τροποποιήσεις που θα μπορούσαν να είναι πιο αποτελεσματικές.

Το νέο προϊόν δεν είναι φθηνό και δεν είναι για όλους. Απευθύνεται ειδικά σε μεγάλες επιχειρήσεις που μπορούν να αντέξουν οικονομικά τουλάχιστον αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια, ή ακόμα και εκατομμύρια δολάρια, για ένα εργαλείο για την εκτέλεση μεγάλων καμπανιών.

Μεταξύ των γραμμών: Η ιδέα πίσω από το Arc είναι ότι τα εργαλεία AI μπορούν να κάνουν πολύ περισσότερα όταν τροφοδοτούνται με αρκετά προσαρμοσμένα δεδομένα και ενσωματώνονται απευθείας σε μια συγκεκριμένη ροή εργασίας, αντί να ξεκινούν πάντα με μια προτροπή σε ένα παράθυρο συνομιλίας.

  • «Αυτό παλιώνει αρκετά γρήγορα», λέει ο Parasnis στο Axios.

Όπως το βλέπει ο Parasnis, η πρώτη φάση της γενετικής επανάστασης της τεχνητής νοημοσύνης αφορούσε ευρεία εργαλεία όπως το ChatGPT που θα μπορούσαν να απαντήσουν εντυπωσιακά σε ένα ευρύ φάσμα ερωτημάτων.

  • Η επόμενη φάση θα περιλαμβάνει εργαλεία σχεδιασμένα για συγκεκριμένους ρόλους και λειτουργίες. «Το δεύτερο κεφάλαιο θα είναι πολύ βαθύ και στενό», λέει.

Απορρίπτει επίσης ως «παράλογη» την ιδέα ότι οι εργαζόμενοι του μέλλοντος θα πρέπει να είναι ειδικοί στην άμεση μηχανική για να κάνουν τα chatbots να φτύνουν ένα επιθυμητό αποτέλεσμα. «Αυτά τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης θα πρέπει να γίνουν αρκετά έξυπνα για να μάθουν πώς δουλεύουμε», λέει.

Η μεγάλη εικόνα: Οι έμποροι έχουν συρρεύσει στη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, εν μέρει επειδή η τεχνολογία είναι πραγματικά καλή στη μετάφραση περιεχομένου από τη μία μορφή στην άλλη.

  • Οι έμποροι επεξεργάζονται συνεχώς στοιχεία όπως φωτογραφίες, προδιαγραφές προϊόντων και διαφημιστικό κείμενο για να ταιριάζουν σε συγκεκριμένα μέσα και κοινό – και αυτό το είδος μετασχηματισμού περιεχομένου είναι ένα από τα δυνατά σημεία της γενετικής AI.
  • Το AI είναι επίσης καλό στις εικονικές φωτογραφίσεις, επιτρέποντας στους εμπόρους να παρουσιάσουν ένα προϊόν σε διάφορα υπόβαθρα χωρίς να χρειάζεται να δημιουργήσουν φυσικά αυτές τις σκηνές.

Ναι, αλλά: Μεγάλο μέρος της δουλειάς αφορά περίπλοκες ροές εργασίας και συστήματα, λέει ο Parasnis, σημειώνοντας ότι παγκοσμίως οι εταιρείες ξοδεύουν περίπου 35 δισεκατομμύρια δολάρια σε λογισμικό για περιεχόμενο κάθε χρόνο και περισσότερα από 100 δισεκατομμύρια δολάρια για υπηρεσίες.

  • «Αυτό απλά σας λέει ότι είναι ακόμα λίγο στον Μεσαίωνα», λέει.

Σμίκρυνση: Το Arc βασίζεται σε ένα προηγούμενο προϊόν, το Typeface Hub, το οποίο επικεντρώθηκε στη δημιουργία εξατομικευμένων στοιχείων μάρκετινγκ που συνδύαζαν κείμενο και εικόνες.

  • Οι υπάρχοντες πελάτες της Typeface περιλαμβάνουν μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ποτών στον κόσμο, μια γιγαντιαία παγκόσμια εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών και μια μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία, μεταξύ άλλων εταιρειών του Fortune 500.
  • Από πέρυσι, η εταιρεία είχε συγκεντρώσει 165 εκατομμύρια δολάρια, συμπεριλαμβανομένου ενός γύρου Series B ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων που αποτίμησε την εταιρεία σε 1 δισεκατομμύριο δολάρια, με έναν κατάλογο επενδυτών που περιλαμβάνει εταιρείες όπως η Salesforce, η Google και η Microsoft.

Τι ακολουθεί: Ο Parasnis πιστεύει ότι το είδος του μετασχηματισμού που επιτρέπει η AI στο μάρκετινγκ μπορεί να συμβεί και σε άλλους τομείς, καθώς βελτιώνονται τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης.

  • Ήδη, η Typeface επιδιώκει να επεκτείνει το Arc σε άλλους τομείς, συμπεριλαμβανομένης της κατάρτισης των εργαζομένων, των εσωτερικών επικοινωνιών και της πρόσληψης εργαζομένων.

 
-Musk: Το SpaceX δεν χρησιμοποιεί ουσιαστικά AI

Η διαστημική εταιρεία SpaceX του Έλον Μασκ δεν χρησιμοποιεί «βασικά καμία τεχνητή νοημοσύνη», είπε προχθες το βράδυ στο Παγκόσμιο Συνέδριο Milken στο Λος Άντζελες.

Τι λένε: Αν και ο Μασκ πιστεύει ότι περισσότερο από το 99% όλης της νοημοσύνης θα είναι «τελικά» «ψηφιακή» αντί για «βιολογική», οι τρέχουσες εκδόσεις συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης δεν έχουν αποδειχθεί χρήσιμες για τις ανάγκες του SpaceX, είπε ο Μασκ στον δημοσιογράφο Michael Milken. στη σκηνή.

  • “Θα του κάνω ερωτήσεις για το Fermi Paradox, για το σχεδιασμό του κινητήρα πυραύλων, για την ηλεκτροχημεία. Και μέχρι στιγμής, η τεχνητή νοημοσύνη ήταν τρομερή σε όλες αυτές τις ερωτήσεις. Άρα υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα.”
  • Ακόμη και η Starlink, η επιχείρηση διαδικτυακών δορυφόρων της εταιρείας και ο κύριος οδηγός της αποτίμησης της SpaceX, “δεν χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη”, είπε ο Μασκ.
  • “Δεν είμαι κατά της χρήσης του. Απλώς, δεν έχουμε δει μία χρήση του γι’ αυτό.”

Η μεγάλη εικόνα: Από την κυκλοφορία του ChatGPT, μεγάλες και μικρές εταιρείες έσπευσαν να αποδείξουν ότι μπορούν να εκμεταλλευτούν τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη και ο Μασκ έχει προωθήσει την ανάπτυξή του τόσο στο κοινωνικό δίκτυο X όσο και μέσω της νέας του startup X.ai.

  • Τα αυτοκίνητα της Tesla χρησιμοποιούν πιο συμβατική τεχνητή νοημοσύνη εκτενώς σε διάφορες ακόμα εξελισσόμενες και αμφιλεγόμενες λειτουργίες υποβοήθησης οδηγού.
  • Ο Μασκ δεν ρωτήθηκε για την Τέσλα και δεν το ανέφερε, στη χθεσινή εκδήλωση.

Ένα διασκεδαστικό πράγμα: Όταν του ζητήθηκε να απαντήσει σε μια ερώτηση του κοινού σχετικά με το τι του δίνει χαρά, ο Μασκ απάντησε: «Μάλλον παίρνω τη μεγαλύτερη χαρά από τα παιδιά μου».

  • Ερωτηθείς τι τον κρατά ξύπνιο τη νύχτα, ο Μασκ είπε, «οτιδήποτε αποτελεί πολιτισμικό κίνδυνο», που περιλαμβάνει πτώση των ποσοστών γεννήσεων και «οτιδήποτε υπονομεύει τα θεμέλια της δημοκρατίας στην Αμερική ή αλλού» καθώς και «οτιδήποτε μας απομακρύνει από ένα αξιοκρατικό σύστημα».
  • «Ακούω podcasts για την πτώση των πολιτισμών για να κοιμηθώ», είπε.

Η ίντριγκα: Ο Μασκ δεν ξέρει τι ρόλο θα παίξουν οι άνθρωποι αν αποδειχθεί σωστή η θεωρία του ότι η ψηφιακή νοημοσύνη θα αντικαταστήσει τους βιολογικούς εγκεφάλους.

  • «Πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό να χτίσουμε την τεχνητή νοημοσύνη με τρόπο που να είναι επωφελής για την ανθρωπότητα», είπε.
  • “Η τεχνητή νοημοσύνη δεν πρέπει να διδάσκεται να λέει ψέματα, δεν πρέπει να διδάσκεται να λέει πράγματα που δεν είναι αλήθεια. Ακόμα κι αν αυτά τα πράγματα είναι πολιτικά λανθασμένα, θα πρέπει να λέει αυτό που πιστεύει ότι είναι αλήθεια.”

Περισσότερα στο  axios.com

Σχετικά Άρθρα