«Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο» για δεύτερη χρονιά από την Coca-Cola

«Τρία νέα τηλεοπτικά σποτ εμπνευσμένα από πραγματικές ελληνικές ιστορίες, μας δείχνουν και πάλι ότι υπάρχουν αληθινοί λόγοι γύρω μας για να πιστέψουμε σε ένα καλύτερο αύριο»

 

 

 

Η επιτυχημένη καμπάνια της Coca-Cola «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο» συνεχίζεται, με το διάσημο αναψυκτικό να μας δείχνει τους αληθινούς λόγους που υπάρχουν γύρω μας για να πιστέψουμε σε ένα καλύτερο αύριο.

 

 

 

Τα τρία καινούργια διαφημιστικά σποτ είναι εμπνευσμένα από πραγματικές ιστορίες και γεγονότα που συμβαίνουν στη χώρα μας.

 

 

 

Αφηγούνται τις ιστορίες τριών ηρώων της διπλανής πόρτας, οι οποίοι με τις πράξεις τους, και κόντρα στην απαισιοδοξία των καιρών, βελτιώνουν την καθημερινότητα των συνανθρώπων τους.

 

 

 

Τα σποτ αποτελούν εξ’ ολοκλήρου ελληνικές παραγωγές, με την καμπάνια «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο» να συνεχίζεται εστιάζοντας πλήρως στην ελληνική πραγματικότητα, και να φιλοδοξεί να εμπνεύσει τους Έλληνες.

 

 

 

Η Άννα προσέχει τέσσερα παιδιά κάθε απόγευμα, επειδή οι γείτονές της εργάζονται μέχρι αργά.

 

 

 

Η Μαρία είναι σκηνοθέτης και δουλεύει εθελοντικά με μια θεατρική ομάδα ατόμων τρίτης ηλικίας.

 

 

 

Ο έφηβος Βασίλης και οι φίλοι του καθαρίζουν το πάρκο, παρόλο που κανείς δεν τους βλέπει.

 

 

 

Τη στιγμή που όλο και περισσότεροι δεν περιμένουν πια τίποτα, οι τρεις ήρωες επιλέγουν το καλό και προσπαθούν με τις πράξεις τους να στηρίξουν τους συνανθρώπους τους.

 

 

 

Πρόκειται για σενάρια βασισμένα σε πραγματικές ιστορίες που συμβαίνουν στη χώρα μας, αποδεικνύοντας πως και στην Ελλάδα υπάρχουν αληθινοί λόγοι για να πιστέψουμε σε ένα καλύτερο αύριο.

 

 

 

Το μόνο που έχουμε να κάνουμε, είναι να κοιτάξουμε γύρω μας και να τους ανακαλύψουμε.

 

 

 

Για πρώτη φορά έπειτα από αρκετά χρόνια διαφημίσεις της Coca-Cola αποτελούν εξ’ ολοκλήρου ελληνικές παραγωγές.

 

 

 

Τα τρία τηλεοπτικά σποτ έχουν γυριστεί στη χώρα μας, με πρωταγωνιστές Έλληνες ηθοποιούς.

 

 

 

Η συγκεκριμένη κίνηση αποτελεί μια ακόμα προσπάθεια της μάρκας να σταθεί κοντά στο ελληνικό κοινό, αλλά και να δείξει την υποστήριξή της στην εγχώρια αγορά.

 

 
Άννα: http://www.youtube.com/watch?v=SH-u_fx51Wc

Μαρία: http://www.youtube.com/watch?v=0_fFSYcwD2w

Βασίλης: http://www.youtube.com/watch?v=41YWBNNdV9s

 

 

 

 

INFO

 

Εταιρικό προφίλ The Coca-Cola Company

« Η The Coca-Cola Company είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, με περισσότερα από 500 εμπορικά σήματα και περισσότερα από 3.500 προϊόντα σε όλες τις κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών (ανθρακούχων ποτών, χυμών και φρουτοποτών, εμφιαλωμένου νερού, καθώς και έτοιμου [ready-to-drink] καφέ και τσαγιού).

 

 

 

Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα.

 

 

 

Η εταιρεία είναι υπεύθυνη για τη χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ των προϊόντων της και παρέχει τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής και εταιρικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων στις τρεις χώρες.

 

 

 

Τα προϊόντα της The Coca-Cola Company που διατίθενται στην Ελλάδα είναι τα Coca-Cola,  Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Zero χωρίς καφεΐνη, Fanta, Powerade, Sprite, Nestea, illy issimo Caffe, illy issimo Macchiato, illy issimo Cappuccino.

 

 

 

Η The Coca-Cola Company δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο ως «Σύστημα», σε συνεργασία με τους κατά τόπους εμφιαλωτές της (300 εμφιαλωτές παγκοσμίως), οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την παραγωγή / εμφιάλωση, καθώς και για την πώληση / φυσική διανομή των προϊόντων της.

 

 

 

Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η COCA-COLA 3E ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Β.Ε.Ε., μέλος του ελληνικού πολυεθνικού Ομίλου Coca-Cola Hellenic, ενός από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές της εταιρείας, με παρουσία σε 28 χώρες.

 

 

 

Μαζί με την Coca-Cola, που αναγνωρίζεται ως το κορυφαίο εμπορικό σήμα στον κόσμο, η The Coca-Cola Company εμπορεύεται 15 brands αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων των  Coca-Cola Light/Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, Vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply Georgia και Del Valle.

 

 

 

Μέσω του μεγαλύτερου συστήματος διανομής στον κόσμο, καταναλωτές σε περισσότερες από 200 χώρες απολαμβάνουν τα προϊόντα της, περισσότερες από 1,8 δισ. φορές την ημέρα.

 

 

 

Για την The Coca-Cola Company, η ανάπτυξη βιώσιμων κοινωνιών αποτελεί συνώνυμο της βιωσιμότητάς της.

 

 

 

Γι’ αυτό το λόγο έχει δεσμευτεί παγκοσμίως, μέσω της κοινωνικής πλατφόρμας της “LIVE POSITIVELY”, ώστε η βιωσιμότητα να είναι μέρος οποιασδήποτε δραστηριότητάς της.

 

 

 

Η Εταιρεία επικεντρώνει τις δραστηριότητές της στη βελτίωση της οικονομικής ανάπτυξης των περιοχών όπου και δραστηριοποιείται, στην προώθηση ισορροπημένου και δραστήριου τρόπου ζωής, στην προστασία του περιβάλλοντος (με έμφαση στη διαχείριση υδάτινων πόρων, την προστασία του κλίματος και την ανακύκλωση) καθώς και στη συνεχή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της, που ξεπερνάει ως «Σύστημα» το 1 εκατομμύριο εργαζομένους παγκοσμίως.

 

 

 

Μαζί με τους εμφιαλωτές μας, συγκαταλεγόμαστε στους 10 μεγαλύτερους εργοδότες στον ιδιωτικό τομέα με περισσότερους από 700.000 εργαζομένους.

 

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες για την The Coca-Cola Company, παρακαλώ επισκεφτείτε το Coca-Cola Journey www.coca-colacompany.com, ακολουθήστε μας στο Twitter στο twitter.com/CocaColaCo ή ακόμα επισκεφθείτε και το www.coca-colablog.com. »

 

 

 

www.mywaypress.gr

 

Σχετικά Άρθρα