
Πορτογαλία- ελαιόλαδο σε κάψουλες
Η πορτογαλική ελαιουργία Gallo έχει ξεκινήσει νέα διαφημιστική εκστρατεία με σκοπό να τοποθετήσει τα προϊόντα της στην αγορά με διαβάθμιση έντασης γεύσης.
Έχει δημιουργήσει τέσσερις διαφορετικές διαβαθμίσεις, που μετρώνται με 4 ενδείξεις σε σταγόνες, από μισή σταγόνα έως τρεις, οι οποίες αντιπροσωπεύουν τις γεύσεις πολύ μαλακή, μαλακή, κλασική, reserve. Σκοπός της εκστρατείας είναι να αγοράζουν οι καταναλωτές ελαιόλαδο ανάλογα τόσο με την γεύση του, όσο και την στιγμή της ημέρας/περίσταση, κατά το πρότυπο της αγοράς/κατανάλωσης του καφέ σε κάψουλες.
Ο προϋπολογισμός της διαφημιστικής εκστρατείας μόνο στην Πορτογαλία ανέρχεται σε 5εκ.ευρώ. Το 75% της παραγωγής της Gallo εξάγεται σε 47 χώρες, με το 1/3 των εξαγωγών να κατευθύνεται στην Βραζιλία.
Πηγή: Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων, Πρεσβεία Ελλάδος, Λισσαβώνα