
Σημαντική αύξηση πωλήσεων της SATO
Σημαντική αύξηση των πωλήσεων παρουσίασε η εταιρία SATO το τελευταίο τρίμηνο του 2013.
Πιο συγκεκριμένα για το brand ΕΝΤΟΣ η αύξηση αυτή ανέρχεται σε 37%.
Για το brand SATO και για το ίδιο χρονικό διάστημα οι παραγγελίες παρουσιάζουν ανάπτυξη της τάξεως του 68%.
Μετά την τελεσιδικία της απόφασης με αριθμό 650/2013 του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών τον Σεπτέμβριο του 2013 και την έναρξη της εφαρμογής του πλάνου εξυγίανσης απέδωσε θετικό αποτέλεσμα στο EBITDA του δωδεκαμήνου του 2013, που ανήλθε σε κέρδη € 2.207 εκατ. έναντι ζημιών € -11936 το αντίστοιχο δωδεκάμηνο του 2012.
Οι συνολικές υποχρεώσεις μειώθηκαν κατά € 46,1 εκατ. από € 74,5 εκατ. την 30/11/2012 ημερομηνία αναφοράς βάση της οποίας συντάχθηκε το πλάνο εξυγίανσης της εταιρείας , σε € 50,59 εκατ. την 31/12/2013.
Πιο συγκεκριμένα η μείωση των υποχρεώσεων προήλθε την ίδια χρονική περίοδο από :
α) Απομείωση υπολοίπων πιστωτών – προμηθευτών κατά €9,3 εκατ.
β) Μετοχοποίηση δανειακών υποχρεώσεων κατά €18,7 εκατ.
γ) Μεταβίβαση παγίων και δικαιωμάτων χρήσης αξίας €19,7 εκατ
Η διοίκηση της Sato προσδοκώντας στην κερδοφόρα ανάπτυξη έχει προβεί στις κάτωθι ενέργειες.
-Το 2013 ξεκίνησε η λειτουργία του νέου show room της SATO στην λεωφόρο Κηφισίας προσδίδοντας στον πελάτη νέα εμπειρία και νέες προτάσεις.
-Ολοκληρώθηκε αποτελεσματικά το rebranding με το νέο σήμα ΕΝΤΟΣ
-Άνοιξε νέο κατάστημα ΕΝΤΟΣ τον Σεπτέμβριο 2013 στο Εμπορικό Κέντρο Athens Heart
-Στο πλαίσιο της ενίσχυσης των πωλήσεων ξεκίνησε η υλοποίηση του σχεδίου ανάπτυξης καταστημάτων franchising και ήδη άνοιξαν το 2013 τρία νέα καταστήματα ΕΝΤΟΣ στην επαρχία
-Η Εταιρεία εκμεταλλεύτηκε το κενό που δημιουργήθηκε στον χώρο του παιδικού επίπλου από ανταγωνιστές του κλάδου και διείσδυσε σημαντικά στην εν λόγω κατηγορία αποσπώντας σημαντικό μερίδιο.
-Η SATO δημιούργησε στο Μοσχάτο το SATO DEPOT το οποίο προωθεί με επιτυχία προϊόντα των παλαιοτέρων αποθεμάτων της με άμεση διαθεσιμότητα και εξαιρετικά χαμηλές τιμές.
-Η νέα δραστηριότητα της υπηρεσίας μεταφοράς επιχειρήσεων (business relocation) συνεχίζεται αποτελεσματικά, δημιουργεί σημαντικές συνέργιες με τις υπηρεσίες logistics (task logistics) ενώ παράλληλα δυναμώνει τις σχέσεις με τους πελάτες της στο b2b.