Στιγμές από μία άλλη εποχή στο «2o Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2013»

• H ΦΙΛΠΑ μετέτρεψε τους αεροδιαδρόμους του Τατοΐου σε πίστα αγώνων αυτοκινήτου και μοτοσυκλετών

 

Σε μία εκδήλωση που συγκέντρωσε χιλιάδες φίλων των ιστορικών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, η ΦΙΛΠΑ αναβίωσε για δεύτερη συνεχή χρονιά το «2o Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2013», το σημαντικότερο circuit της ελληνικής αυτοκίνησης.

 

 

 

 

 

Με τη συμμετοχή 153 κλασικών αυτοκινήτων και 61 ιστορικών μοτοσυκλετών, η ΦΙΛΠΑ προσέφερε ένα μοναδικό θέαμα στους επισκέπτες που βρέθηκαν την Κυριακή 16 Ιουνίου στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τατοΐου.

 

 

 

 

Από νωρίς το πρωί άρχισαν να εισρέουν οι θεατές που ξεπέρασαν τους 5.000 παρά τη ζεστή ημέρα.

 

 

 

 

Με επτά αγωνιστικές εκδηλώσεις και τρεις παρελάσεις ιστορικών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, και την παρουσίαση του ΚORRES-4, το ενδιαφέρον των θεατών παρέμεινε σε υψηλά επίπεδα καθ’ όλη την διάρκεια, ενώ τηρήθηκε κατά γράμμα το πρόγραμμα και η αγωνιστική αυλαία έπεσε στις 13:30.

 

 

 

 

Το «2o Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2013», που καθιστά πλέον θεσμό τα circuit ιστορικών οχημάτων στο Τατόι, οργανώθηκε αποκλειστικά από μέλη της ΦΙΛΠΑ και εθελοντές.

 

 

 

 

Η διοργάνωση ήταν άρτια, και η απόλαυση των αγωνιζομένων και η ψυχαγωγία των θεατών υψηλή.

 

 

 

 

Ο προσεκτικά μελετημένος σχεδιασμός της διαδρομής, για πρώτη φορά αριστερόστροφα, συνδύασε αρμονικά το θέαμα και την ασφάλεια κι έτσι, όλοι όσοι έλαβαν μέρος έζησαν μια μοναδική οδηγική εμπειρία.

 

 

 

 

Η άψογη συνεργασία μεταξύ συμμετεχόντων και Οργανωτικής Επιτροπής, αλλά και το επίπεδο όλων των οχημάτων, σε συνδυασμό με το «ευ αγωνίζεσθαι» των οδηγών, χάρισε στο κοινό στιγμές από μία άλλη εποχή!

 

 

 

 

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι θεατές είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν ξεχωριστά ιστορικά οχήματα, μεταξύ των οποίων ένα Packard 4D που χρονολογείται το 1921, ένα Ford Model A του 1931 και μία Harley Davidson VC, 1.200cc του 1930.

 

 

 

 

Στην στρατιά των αυτοκινήτων στις επιμέρους εκδηλώσεις οι θεατές εντόπισαν εξαιρετικά ΜΙΝΙ Cooper S, Porsche 911RS, Alpha Romeo Veloce, Ford Escort RS και ένα δίχρονο DKW F-12.

 

 

 

 

Ανάμεσα στις μοτοσυκλέτες υπήρχαν Moto Guzzi, Ducatti, Matchless, BMW και πολλές άλλες μάρκες που μένουν αξέχαστες.

 

 

 

 

 

To ενδιαφέρον των θεατών αλλά και των συμμετεχόντων συγκέντρωσε και το Korres Project P4, ένα διθέσιο, παντός εδάφους όχημα που εμπνεύστηκε και υλοποίησε ο αρχιτέκτονας-εφευρέτης, Δημήτρης Κορρές.

 

 

 

 

Το όχημα, που είναι το αποτέλεσμα 11 ετών μελέτης και έρευνας, παρουσίασε στο κοινό ο Έλληνας αναβάτης του Rally DAKAR Βασίλης Ορφανός.

 

 

 

 

Σημαντική ήταν και η συμβολή των χορηγών, οι οποίοι επεφύλαξαν πολλές εκπλήξεις για το κοινό, αλλά και τους αγωνιζομένους.

 

 

 

 

Η Anytime φιλοξένησε στο περίπτερό της το «κτήνος», το γνωστό Fiat 500 της διαφημιστικής καμπάνιας και απόγονο του θρυλικού οχήματος.

 

H Algida πρόσφερε 5.000 απολαυστικά σοκολατένια ξυλάκια Magic στο χώρο του κοινού & των Pits, ενώ φρόντισε να δημιουργήσει και μια δροσερή όαση με τις ομπρέλες της.

 

 

 

 

Στα ίδια σημεία, βρέθηκε και η Lipton με το νέο Ice Tea με μέλι δροσίζοντας θεατές και αγωνιζομένους.

 

 

 

 

Στο χώρο της Ultrex, είχε τοποθετηθεί ένα Honda αγώνων F1, και οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν στο όχημα.

 

 

 

 

Σε ειδικά διαμορφωμένα σημεία η Shell ενημέρωνε τους θεατές για τα προνόμια του Shell Smart Club και η Gilette πρόσφερε αναμνηστικά δώρα.

 

 

 

 

Τέλος, η Volvo Car Hellas παρουσίασε το μοντέλο της γκάμας Polestar, ενώ η εταιρεία Παπαδοπούλου πρόσφερε υπέροχες μπάρες δημητριακών και τα κλασικά αγαπημένα μπισκότα.

 

 

 

 

Το «2o Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2013» εκφράζει όλες τις αξίες της ΦΙΛΠΑ για την διατήρηση του ιστορικού αυτοκινήτου και για την ενίσχυση του πνεύματος ευγενούς άμιλλας και ανταγωνισμού στον χώρο του αυτοκινήτου. Αποτελεί μια γιορτή για όσους αγαπούν το αυτοκίνητο η οποία γίνεται θεσμός.

 

 

 

 

Oι νικητές

Οι χρονομετρημένοι γύροι ανέδειξαν τους ακόλουθους νικητές των κατηγοριών της εκδήλωσης:

 

 

 

 

Γενική Κατάταξη κατηγορίας REGULARITY CLASSIC

1. ΜΠΟΥΡΛΕΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ – ΚΟΥΚΟΥΛΑΣ ΑΝ∆ΡΕΑΣ / VW GOLF 1983

2. ΦΙΛΗΣ ΚΙΜΩΝ – ΚΟΤΣΑΡΙ∆ΗΣ ∆ΗΜΗΤΡΗΣ / PORSCHE 911 1977

3. ΧΑΡΜΑΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ – ΦΟΥΝΤΕ∆ΑΚΗΣ ΜΑΝΟΣ / SAAB 96 1962

 

 

 

 

Κατάταξη κατηγορίας SUPER CLASSIC <1300cc

1. ΜΑΤΙΑΤΟΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ / AUTOBIANCHI A112 1978

2. ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ / MINI COOPER CLUB 1975

3. ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ / TOYOTA STARLET KP 60 1978

 

 

 

 

Κατάταξη κατηγορίας SUPER CLASSIC 1301-1600cc

1. ΠΑΡΑΒΑΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ / FORD FIESTA MK1 1978

2. ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / AUDI 80 GT 1975

3. ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΛΥΜΠΕΡΗΣ / ALFA ROMEO ALFASUD T 1976

 

 

 

 

Κατάταξη κατηγορίας SUPER CLASSIC 1601-2000cc

1. ΚΑΤΣΙΝΟΥΛΑΣ ΦΑΝΗΣ / BMW 2002 1971

2. ΛΥΚΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ / FORD ESCORT RS 2000 1972

3. ΒΥΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ / FORD ESCORT RS 2000 1973

 

 

 

 

Κατάταξη κατηγορίας SUPER CLASSIC >2000cc

1. ΚΑΡΟΤΣΙΕΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ / PORSCHE 911 CARRERA 1974

2. ΛΕΝΤΟΥΔΗΣ ΚΡΙΤΩΝ / PORSCHE CARRERA RS

3. ΤΣΑΓΚΑΡΗΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ / PORSCHE 911S

 

 

Κατάταξη κατηγορίας Εκτός Ιστορικού Συναγωνισμού

1. ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΘΕΟ∆ΩΡΟΣ / TOYOTA STARLET 1982

2. ΓΕΩΡΓΙΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ / ALFA ROMEO VELOCE 1971

3. ΠΑΠΑΝ∆ΡΕΟΥ ∆ΗΜΗΤΡΗΣ / BMW E30 1987

 

 

 

 

Κατάταξη κατηγορίας REGULARITY CLASSIC ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ

 

ΕΩΣ 1960

1. ΤΟΥΡΝΑΤΖΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ / BMW R51/3 1953

2. ΡΗΓΟΥΤΣΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ / BSA WM 20 1941

3. ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ / HARLEY DAVIDSON WLA 1942

 

 

 

 

ΑΠΟ 1961

1. ΔΡΟΥΛΙΣΚΟΣ ΑΛΕΞ / KAWASAKI Z1000 1977

2. ΒΛΑΧΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ / BMW R50 1964

3. ΧΑΤΖΗΑΣΛΑΝΗΣ  ΑΡΗΣ / HONDA CX 650 TURBO 1983

 

 

 

 

Κατάταξη κατηγορίας SUPER CLASSIC ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ <500cc

1. ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ / YAMAHA VGR 1982

2. ΦΑΤΟΥΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ  / ΥΑΜΑΗΑ SR 500 1981

3. ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ / BULTACO METRALLA 1968

 

 

 

 

Κατάταξη κατηγορίας SUPER CLASSIC ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 501cc και άνω

1. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ / BMW R75/6 1975

2. ΜΕΡΜΗΓΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ / BMW R100/ S 1977

3. ΚΑΚΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ / KAWASAKI Z900 1976

 

 

 

 

Το Δ.Σ. και τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής της ΦΙΛΠΑ ευχαριστούν θερμά τους χορηγούς Anytime, Algida, Ultrex, Lipton Ice Tea, Gilette, Shell, Volvo και Παπαδοπούλου, όλους τους συντελεστές της εκδήλωσης, καθώς και τους εθελοντές που συνέβαλαν στην επιτυχή διεξαγωγή της εκδήλωσης και βέβαια τους συμμετέχοντες και τους θεατές!

 

 

 

 

 

INFO

 

Σχετικά με τη ΦΙΛΠΑ

Το Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο ΦΙΛΠΑ (Φίλοι Παλαιού Αυτοκινήτου) ιδρύθηκε στην Αθήνα το 1972 και αποτελεί από ένα από τα παλαιότερα μέλη της FIVA (Fédération Internationale des Véhicules Anciens).

 

 

 

 

Τα μέλη της ΦΙΛΠΑ είναι σήμερα περισσότερα από 1.300 και τα ενώνει το όραμα της διάσωσης και αποκατάστασης Παλαιών Συλλεκτικών Αυτοκινήτων και Μοτοσικλετών.

 

 

 

 

Στα 41 χρόνια λειτουργίας της έχει συμβάλλει ουσιαστικά και θεσμικά στη διάσωση χιλιάδων κλασσικών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, τη διάδοση των πολιτιστικών αξιών του εθελοντισμού, της αλληλεγγύης και της άμιλλας και τη μετάδοση της αγάπης και του πάθους για το Παλαιό Όχημα.

 

 

 

 

Παράλληλα, η ΦΙΛΠΑ συμβάλει ενεργά με την οικονομική αρωγή της προς κοινωνικούς οργανισμούς φιλανθρωπικού χαρακτήρα.

 

 

 

 

 

INFO Photo (πρωτοσέλιδη): Alfa Romeo Veloce 1973’, οδηγός Κακλής Ιωάννης, 5ος Κατηγορίας Super Classic 1600 – 2000cc

 

 

 

2o TATOI CIRCUIT ΦΙΛΠΑ 2013_3

 Alfa Romeo Veloce 1971’, οδηγός Κοφινάς Κων/νος, Κατηγορία Super Classic 1600 – 2000cc

 

 

 

 

2o TATOI CIRCUIT ΦΙΛΠΑ 2013_4

750S 1973’, Τζώρτζογλου Νικόλαος, Κατηγορία Regularity Moto

 

 

 

 

2o TATOI CIRCUIT ΦΙΛΠΑ 2013_5

 Chevrolet SK Tourer 1926’, οδηγός Ξέστερνος Κων/νος, Κατηγορία Regularity

 

 

 

 

 

www.mywaypress.gr

 

20/6/2013

Σχετικά Άρθρα