
Στρατηγική συνεργασία Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης – Marketing Greece
Τη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και της Marketing Greece, ανακοίνωσαν σήμερα στη Θεσσαλονίκη o Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΕΞΘ κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Marketing Greece κ. Ιωσήφ Πάρσαλης.
Στην αίθουσα «Αλέξανδρος» του ξενοδοχείου Holiday Inn Thessaloniki, οι κύριοι Αριστοτέλης Θωμόπουλος, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και Ιωσήφ Πάρσαλης Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας ανάμεσα στα δύο μέρη, που στόχο έχει το σχεδιασμό και την υλοποίηση από κοινού ενεργειών για την προώθηση της Θεσσαλονίκης ως ελκυστικού τουριστικού προορισμού στις διεθνείς αγορές.
Η Θεσσαλονίκη είναι η πρώτη περιοχή που εγκαινιάζει τη συνεργασία της με τη Marketing Greece, για την αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας των επισκεπτών και την εδραίωσή της ως προτιμητέο προορισμό σε αγορές – στόχους, μέσα από καινοτόμες υπηρεσίες σχεδιασμού, εκτέλεσης μάρκετινγκ και υλοποίησης συντονισμένων και στοχευμένων δράσεων επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ανακοινώθηκαν οι πρώτες δράσεις που έχουν ήδη υλοποιηθεί στο πλαίσιο της συνεργασίας.
Πρόκειται για δύο group press trips, το πρώτο με εκπροσώπους ρωσικών ΜΜΕ με σκοπό την προβολή της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής ως City Break προορισμού στην ανερχόμενη ρωσική αγορά και το δεύτερο, με τη συμμετοχή εκπροσώπων γερμανικών ΜΜΕ με στόχο και πάλι την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλονίκης στο γερμανικό κοινό.
Επιπλέον, παρουσιάστηκε το πλαίσιο συνεργασίας των δύο μερών σύμφωνα με το οποίο θα καταρτιστεί ολοκληρωμένο σχέδιο δράσεων για την προώθηση και προβολή της Θεσσαλονίκης στις αγορές – στόχους τόσο μέσω του διεθνούς δικτύου δημοσίων σχέσεων και ηλεκτρονικής επικοινωνίας που έχει χτίσει η Marketing Greece όσο και μέσω άλλων πρωτοβουλιών όπως συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού.
«Με αυτή τη συνεργασία, θέλουμε να κερδίσουμε «ψήφο εμπιστοσύνης» από τις διεθνείς αγορές και να πετύχουμε τη μετάβαση από το μαζικό στον ποιοτικό τουρισμό που απευθύνεται σε ένα κοινό με μεγαλύτερο εισόδημα και υψηλότερες απαιτήσεις που θα αποδειχθεί οικονομικά αποδοτικότερος για την τοπική κοινωνία και την εθνική οικονομία», τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Θωμόπουλος, ο οποίος και παρουσίασε τις πρώτες αγορές – στόχους αυτής της συνεργασίας, όπως είναι η Τουρκία, η Γερμανία, η Ρωσία και το Ισραήλ.
Από την πλευρά του ο κ. Πάρσαλης παρουσίασε το προφίλ και την αποστολή της Marketing Greece, τα άμεσα σχέδια και τις δραστηριότητες για την προώθηση του τουρισμού της Θεσσαλονίκης με έμφαση στην εναρμόνιση της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής σύμφωνα με τους στόχους του Στρατηγικού Σχεδίου για την Ανάπτυξη του Τουρισμού με ορίζοντα το 2021.
Σύμφωνα με τον κ. Πάρσαλη «στόχος της Marketing Greece είναι η δημιουργία συνεργιών με απώτερο σκοπό την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Σήμερα, εγκαινιάζουμε αυτή την προσπάθεια με την επισημοποίηση της συνεργασίας μας με την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης η οποία έχει ήδη ξεκινήσει και ήδη παράγει αποτελέσματα.»
Ακολούθησε συνέντευξη Τύπου σε δημοσιογράφους από τοπικά και εθνικής εμβέλειας μέσα μαζικής επικοινωνίας. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν, σύσσωμο το Δ.Σ. και μέλη της ΕΞΘ, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Α. Τζιτζικώστας, ο Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης κ. Γιώργος Τσαμασλής, εκπρόσωποι φορέων και πρόξενοι γειτονικών χωρών.
Τέλος, ο κ. Τζιτζικώστας χαιρετίζοντας τη σύναψη της συνεργασίας σημείωσε ότι «η επιλογή σύμπραξης της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης με τη Marketing Greece αποτελεί εξαιρετική επιλογή καθότι η Marketing Greece, γνωρίζοντας την τουριστική αγορά, έρχεται να εισαγάγει δυναμικά το τεχνοκρατικό προφίλ και τη λογική του μάρκετινγκ το οποίο έλειπε μέχρι σήμερα. Ως Περιφέρεια σκοπεύουμε να συνεργαστούμε στενά προκειμένου να πετύχουμε τους κοινούς στόχους για την προβολή της Θεσσαλονίκης.»
ΙΝFO
Λίγα λόγια για τη MARKETING GREECE:
Η MARKETING GREECE Α.Ε. είναι εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, η οποία ιδρύθηκε το 2013 με πρωταρχικό στόχο την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Κύριοι μέτοχοι της MARKETING GREECE είναι ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και η Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ).
Στο ευρύτερο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για τον Τουρισμό, η MARKETING GREECE Α.Ε. έχει στόχο να υποστηρίζει το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ στην προσπάθεια να δημιουργηθεί μια νέα τουριστική ταυτότητα για την Ελλάδα. Παράλληλα, μέσα από ένα πλάνο πολυδιάστατης επικοινωνιακής στρατηγικής, στοχεύει να αναδείξει τη χώρα μας σε έναν από τους σημαντικότερους και πιο ελκυστικούς τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο.
INFO Photo (πρωτοσέλιδη-από αριστερά): Ευδοκία Τσατσούρη, Υπεύθυνη της ΕΞΘ, Ιωσήφ Πάρσαλης, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, Αριστοτέλης Θωμόπουλος, Πρόεδρος της ΕΞΘ, Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος, Αντιπρόεδρος της ΕΞΘ και Ευάγγελος Κλέτσας, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων της Marketing Greece
Στιγμιότυπο από την εκδήλωση