
Στρατηγική Συνεργασία Nielsen και Convert Group στην Ελλάδα
Η Nielsen, ηγέτιδα εταιρεία παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα στην μέτρηση του καναλιού των offline Supermarkets, και η Convert Group, καινοτόμος εταιρεία με μοναδική ειδίκευση στη μέτρηση του καναλιού των online Supermarkets και Ηλεκτρονικών Φαρμακείων, προχωρούν σε στρατηγική συνεργασία με σκοπό την εξεύρεση συνεργιών στην ελληνική αγορά.
Με την παρούσα συμφωνία και οι δύο εταιρείες προσθέτουν αξία στις υπηρεσίες που προσφέρουν στους πελάτες τους στην Ελλάδα, με μετρήσιμα οφέλη: την ολιστική προσέγγιση του offline και online καναλιού των Supermarkets για τα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά Προϊόντα (FMCGs).
Αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής, σε πρώτη φάση, θα είναι η δημιουργία ετήσιας έκθεσης για το έτος 2018 που θα περιλαμβάνει δεδομένα της επίδοσης τόσο των φυσικών όσο και των ηλεκτρονικών Supermarkets, παρουσιάζοντας σφαιρική άποψη του λιανεμπορίου στην Ελλάδα, καθώς και συγκρίσεις της απόδοσης διαφόρων κατηγοριών/εταιρειών/προϊόντων στα δύο αυτά κανάλια. Η ετήσια έκθεση διατίθεται από σήμερα έως τέλος Δεκεμβρίου και διαμορφώνεται στις ανάγκες και τις κατηγορίες της κάθε εταιρίας FMCG που θα την παραγγείλει.
info
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ NIELSEN
Η Nielsen Holdings plc (NYSE:NLSN) είναι μια παγκόσμια εταιρεία μέτρησης και ανάλυσης δεδομένων που παρέχει την πληρέστερη και πιο αξιόπιστη άποψη των καταναλωτών και των αγορών παγκοσμίως. Για περισσότερα από 90 χρόνια, η Nielsen παρέχει δεδομένα και αναλύσεις βασισμένες στην επιστημονική αυστηρότητα και την καινοτομία, αναπτύσσοντας συνεχώς νέους τρόπους για να απαντήσει στα πιο σημαντικά ερωτήματα που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες των μέσων ενημέρωσης, της διαφήμισης, της λιανικής και των ταχέως μεταβαλλόμενων καταναλωτικών αγαθών. Εταιρεία S&P 500, η Nielsen δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 100 χώρες, καλύπτοντας περισσότερο από το 90% του παγκόσμιου πληθυσμού. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.nielsen.com
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ CONVERT GROUP
H Convert Group AE είναι μία πρωτοπόρος ελληνική εταιρεία που μέσα σε 5 χρόνια από την ίδρυσή της έχει καθοδήγησει την digital στρατηγική σε πλήθος ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών όπως ΑΒ Βασιλόπουλος, ΜΕΤΡΟ, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ Philip Morris, Rakuten, L’Oreal, Nestle, The Mart, Sephora, GlaxoSmithKline, Henkel, κ.α. Ανάμεσα στους τομείς που δραστηριοποιείται η εταιρεία είναι η Συμβουλευτική Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η Έρευνα Αγοράς με παγκόσμια καινοτομική προσέγγιση στο ηλεκτρονικό Supermarket και το ηλεκτρονικό Φαρμακείο, η Εκπαίδευση για το Digital και η εξεύρεση στελεχών στο eBusiness.
Info photo (από αριστερά προς δεξιά):
η κ. Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Head of eRetail Audit της Convert Group, η κ. Βίκη Γρηγοριάδου, Προέδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Nielsen Ελλάδας και ο κ. Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO της Convert Group.