
Όλοι οι επιχειρηματικοί τομείς του Ομίλου Folli Follie Group παρουσιάζουν ενισχυμένη λειτουργική δραστηριότητα
O Όμιλος FF Group ανακοινώνει τα αποτελέσματα του 2014. Λόγω της απόσχισης του κλάδου ταξιδιωτικού εμπορίου και της πώλησης στην Dufry AG το 2013 , τα αποτελέσματα δεν είναι συγκρίσιμα με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Όλοι οι Επιχειρηματικοί Τομείς του Ομίλου παρουσιάζουν ενισχυμένη λειτουργική δραστηριότητα σε όλες τις αγορές που ο Όμιλος δραστηριοποιείται.
Ο Ενοποιημένος κύκλος εργασιών των συνεχιζόμενων δραστηριοτήτων για το 2014 ανήλθε στο ποσό των € 998,1 εκατ. σε σχέση με €887,4 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2013 αυξημένος κατά 12,5%. Η βελτιωμένη λειτουργική δραστηριότητα σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς του Ομίλου οδήγησε σε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας που το 2014 ανήλθε σε € 202,4 εκατ. σε σχέση με €166,6 εκατ. το 2013, μια αύξηση της τάξης του 21,5%. Το ενοποιημένο EBITDA ανήλθε σε €223 εκατ., αυξημένο κατά 19,5%. Τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε € 145,4 εκατ
Οικονομικά στοιχεία 2014 (Δεν είναι απολύτως συγκρίσιμα με τα αντίστοιχα του 2013) § Οι Πωλήσεις ανήλθαν στα €998,1 εκατ. § Το μικτά κέρδη ανήλθαν σε €501,8 εκατ. § Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε € 202,4 εκατ., § Τα Καθαρά Κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε € 145,4 εκατ. § Τέλος, το EBITDA ανήλθε σε €223 εκατ.
Πωλήσεις ανά τομέα δραστηριότητας συνεχιζόμενων δραστηριοτήτων Όλοι οι επιχειρηματικοί τομείς του Ομίλου παρουσίασαν ισχυρή λειτουργική δραστηριότητα. Πιο συγκεκριμένα:
- Ο κύκλος εργασιών του τομέα κόσμημα, ρολόι, αξεσουάρ αυξήθηκε κατά 9,7% και ανήλθε σε €704,9 εκατ. To EBITDA του Τομέα ανήλθε σε € 196 εκατ. συγκρινόμενο με € 171,4 εκατ. το 2013, μια αύξηση της τάξης του 14,4%.
- Ο κύκλος εργασιών του τομέα των πολυκαταστημάτων αυξήθηκε κατά 12,7% και ανήλθε σε € 153,5 εκατ. Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε €13 εκατ., αυξημένο σε σχέση με το 2013 κατά 35,4%.
- Ο κύκλος εργασιών του τομέα χονδρικής/λιανικής ενδυμάτων και υποδημάτων αυξήθηκε κατά 28,7% και ανήλθε σε €136,9 εκατ. Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε 15 εκατ. , σε σχέση με €10,4 εκατ. το 2013.
- Οι πωλήσεις για τους λοιπούς τομείς ανήλθαν σε €2,8 εκατ.
Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FF Group σημείωσε: «Ο Όμιλος μας συνεχίζει την θετική πορεία του καταγράφοντας αυξημένες πωλήσεις και κερδοφορία σε όλους τους τομείς και τις αγορές που δραστηριοποιείται. Το 2014 παραμείναμε προσηλωμένοι στην βασική στρατηγική μας, να αναπτύξουμε τα δικά μας brands (Folli Follie και Links of London) καθώς και να επεκταθούμε και σε νέες αγορές. Βασικός μας στόχος παραμένει η αύξηση της οργανικής κερδοφορίας, μέσω βελτιωμένων περιθωρίων και ελέγχου του κόστους καθώς και ενίσχυσης των ταμειακών ροών.
Παραμένουμε αισιόδοξοι αναφορικά με τις προοπτικές του Ομίλου καθώς τα τελευταία χρόνια προχωρήσαμε σε όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για να το επιτύχουμε: δημιουργήσαμε ένα επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο λειτουργίας, αποκτήσαμε ισχυρούς επιχειρηματικούς συνεταίρους, ενισχύσαμε την κεφαλαιουχική διάρθρωση και ισχυροποιήσαμε την ρευστότητα προκειμένου να την αξιοποιήσουμε όταν και εφόσον παρουσιαστούν ευκαιρίες στις αγορές και στους κλάδους που δραστηριοποιούμαστε.
Παρά την αισιοδοξία μας, παρατηρούμε διαρκώς τις μεταβαλλόμενες συνθήκες στους κλάδους που δραστηριοποιούμαστε και παρακολουθούμε προσεκτικά το οικονομικό περιβάλλον στις αγορές που έχουμε παρουσία. Παράλληλα με τις επιχειρηματικές μας δραστηριότητες, βελτιστοποιούμε τόσο την οργανωτική όσο και την διοικητική μας δομή προκειμένου να μπορέσει να υποστηρίξει αποτελεσματικά το επόμενο στάδιο ανάπτυξης μας, ενώ παραμένουμε πάντα προσηλωμένοι στην δημιουργία περαιτέρω αξίας για τους μετόχους και τους εργαζομένους του Ομίλου μας».
INFO
O Όμιλος FF Group, είναι μια ηγετική δύναμη στον κόσμο της μόδας που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 28 χώρες. Σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες, τη Folli Follie και τη βραβευμένη βρετανική εταιρεία κοσμημάτων, Links of London. Ο Όμιλος έχει στρατηγική συμμετοχή στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής (travel retail) παγκοσμίως μέσω της Dufry AG – και ταυτόχρονα διατηρεί μια δυναμική παρουσία στο χώρο λιανικής και χονδρικής πώλησης επώνυμων μαρκών στην ελληνική αγορά, αλλά και στην αγορά των Βαλκανίων. Μέσα στο 2014 ο τομέας αυτός διεθνοποιήθηκε περαιτέρω με την εξαγορά της Juicy Couture Europe Limited και την αντιπροσώπευση της μάρκας στην ηπειρωτική Ευρώπη. Τα Attica πολυκαταστήματα, τα πολυκαταστήματα Factory Outlet αποτελούν τα μεγαλύτερα ιδιόκτητα κανάλια διανομής και σημεία λιανικής πώλησης του Ομίλου στην Ελλάδα ενώ μάρκες όπως Ermenegildo Zegna, Juicy Couture, Guess, Calvin Klein, Nike, Converse, Samsonite, G-Star ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου. Με το εντυπωσιακό αυτό χαρτοφυλάκιο και τη τρίπτυχη δομή, ο Όμιλος FF Group καλύπτει τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή με προϊόντα για όλες τις ηλικίες. Ο Όμιλος FF Group δημιουργεί μόδα σε παγκόσμιο επίπεδο, διαθέτει εδραιωμένη παρουσία με πάνω από 950 σημεία πώλησης παγκοσμίως και απασχολεί περισσότερα από 4.800 άτομα ανά τον κόσμο.