
88 εταιρείες γιόρτασαν την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2018
Με ρεκόρ συμμετοχών γιορτάστηκε φέτος η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ)
Με ρεκόρ συμμετοχών ολοκληρώθηκε η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2018 (CS WEEK) από 1 έως 6 Οκτωβρίου, με τη συμμετοχή 88 από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην Ελλάδα. Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελάτων (ΕΙΕΠ) διοργάνωσε και συντόνισε για 2η χρονιά τον εορτασμό του διεθνούς θεσμού στην Ελλάδα, αναδεικνύοντας τη σημασία της υψηλής ποιότητας Εξυπηρέτησης.
Στόχος της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών είναι η ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών και η επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη. Οι συμμετέχουσες εταιρείες διοργάνωσαν μία πληθώρα δράσεων όπως διαγωνισμούς και workshops για τους πελάτες τους, πρακτικές όπως «managers to the floor» ώστε ανώτατα στελέχη να συμμετέχουν ξανά στις δραστηριότητες της 1ης γραμμής, ομιλίες για εργαζομένους και συνεργάτες, ψυχαγωγικές δραστηριότητες για τους εργαζομένους τους, family days, κ.α. Όλες οι δράσεις είναι διαθέσιμες στο δωρεάν android mobile app “ΕΙΕΠ”, μαζί με πληροφορίες για τις συμμετέχουσες εταιρείες.
Ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut, δήλωσε: «Στόχος του ΕΙΕΠ είναι η ανάδειξη και προώθηση καλών πρακτικών Εξυπηρέτησης Πελατών. Με την ενεργή συμμετοχή τους στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, 88 εταιρείες επέδειξαν την πελατοκεντρική τους κουλτούρα, τη βαρύτητα που δίνουν στην Εξυπηρέτηση αλλά και στην επιβράβευση των εργαζομένων τους. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που τόσο η συμμετοχή των εταιρειών όσο και η ανταπόκριση των καταναλωτών ήταν ένθερμη φέτος, αποδεικνύοντας ότι το έργο μας για την ανάδειξη της Εξυπηρέτησης έχει φέρει ήδη αποτελέσματα.»
Στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών συμμετείχαν οι εταιρείες:
ALPHA BANK, BMW FINANCIAL SERVICES HELLAS, BOSCH, BOUSSIAS COMMUNICATIONS, BRAINCANDY, BUSYBUILDING, CARDLINK, CITYZEN PARKING & SERVICES, COFFEE ISLAND, CORAL, COSMOTE, COSMOTE E-VALUE, CQS, DATA COMMUNICATION, DHL EXPRESS HELLAS, DIVERSEY HELLAS, EDENRED, EFOOD, ELPEDISON, ENARTIA, EUROBANK ERGASIAS, EUROLIFE ERB ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, FOCUS BARI, GFK, GLASSART, GLOBAL LINK, GROUPAMA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, HELLENIC FOOD VOUCHER SERVICES, IBI GROUP, INFOASSIST, ISS FACILITY SERVICES, KARCHER, LEAD ON BOARD INTERNATIONAL, LG ELECTRONICS HELLAS, MAINSYS, MAPFRE ASISTENCIA, MARVEL S.A., MELLON TECHNOLOGIES, NETLINK, NOBACCO, ORACLE HELLAS, OTEACADEMY, OTS, PARKAROUND, POSIT, PRAKTIKER HELLAS, PRC GROUP, PRESSIOUS ARVANITIDIS, PRINTEC, PROTERGIA, RESPONSE, RBL, ROCHE DIAGNOSTICS (HELLAS), SAMSUNG ELECTRONICS HELLAS, SKAG, SLEED, SOFITEL ATHENS AIRPORT, STANLEY BLACK & DECKER (HELLAS), TOMMY HILFIGER, UPCOM, VECTOR BRANDS, VIOSPIRAL, VIVECHROM, VODAFONE, WEST, WIND, YUBOTO, ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ, ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΓΕΦΥΡΑ, ΓΕΦΥΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΔΕΗ, ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΕΛΤΑ COURIER, ΗΡΩΝ ΘΕΡΜΟΗΛΕΚΤΡΙΚΗ, ΚΑΥΚΑΣ, ΝΕΑ ΟΔΟΣ, ΞΥΝ, ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ, ΟΜΙΛΟΣ ΟΤΕ, ΟΠΑΠ, ΟΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΗ, ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕΒΕ, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ, ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SOLUTIONS, ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΦΙΛΗΣ GLASS.
Μάθετε περισσότερα για τις δράσεις του ΕΙΕΠ στο www.customerservice.gr και τα Social Media (Facebook, LinkedIn).
Λίγα λόγια για το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών:
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη πολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικών εταιρειών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Σήμερα, 115 εταιρείες είναι μέλη του Ινστιτούτου. Κοινή πεποίθηση των ιδρυτικών μελών του Ινστιτούτου ήταν η αναγνώριση της ανάγκης να αναβαθμιστεί και να υποστηριχθεί ο ρόλος όσων, άμεσα ή έμμεσα, έρχονται σε επαφή με τον πελάτη. Ακόμη, στόχος του ΕΙΕΠ είναι η δημιουργία ενός επιχειρηματικού πλαισίου που θα υποστηρίζει τις ατομικές δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών και θα αναγνωρίζει όσους τις εφαρμόζουν με επιτυχία. Το ΕΙΕΠ μέσω των μελών του, ο αριθμός των οποίων αυξάνεται ταχύτατα, απευθύνεται στον “εξυπηρετούμενο” πελάτη, πολίτη, άνθρωπο, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησής του.