Λουξ Μαρλαφέκας: Στοχεύει σε αύξηση 10% στις πωλήσεις το 2012

Συνεχίζει την ανοδική πορεία της, αποτέλεσμα σκληρής και μεθοδικής δουλειάς αλλά και ευέλικτης πολιτικής τιμών

 

 

Με αύξηση άνω του 10%, σε περίπου 24 εκατ. ευρώ εκτιμάται πως θα “κλείσουν” τη φετινή χρονιά οι πωλήσεις της βιομηχανίας αναψυκτικών Λουξ Μαρλαφέκας, η οποία συνεχίζει την ανοδική πορεία παρά τις δυσκολίες που δημιουργεί η οικονομική κρίση.

 

 

 

Η πορεία της πατρινής εταιρείας, όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της, Γιάννης Μαρλαφέκας, είναι αποτέλεσμα σκληρής και μεθοδικής δουλειάς αλλά και της ευέλικτης πολιτικής τιμών που ακολουθεί τα τελευταία χρόνια τόσο προς τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ όσο και στα υπόλοιπα σημεία πώλησης, όπως τα εστιατόρια, τις καφετέριες, τα περίπτερα κα.

 

Σημείωσε ακόμη ότι η ορθή διαχείριση των δαπανών και η έμφαση στη μείωση του λειτουργικού κόστους πολύ πριν οι συνέπειες της κρίσης κάνουν την εμφάνισή τους στη χώρα μας, προετοίμασαν την εταιρεία για τις σημερινές αντίξοες συνθήκες και της έδωσαν τη δυνατότητα να αντέξει στον σκληρό ανταγωνισμό των πολυεθνικών.

 

 

 

Ο ελεύθερος ανταγωνισμός παρεμποδίζεται

Στο σημείο αυτό, τόνισε ότι ο ελεύθερος ανταγωνισμός στην αγορά των αναψυκτικών εξακολουθεί να παρεμποδίζεται από τις αθέμιτες πρακτικές συγκεκριμένης πολυεθνικής που ηγείται του κλάδου.

 

«Δεν έχει αλλάξει τίποτα στην αγορά παρά τις παρεμβάσεις και τα πρόστιμα που έχει επιβάλλει η Επιτροπή Ανταγωνισμού», είπε και πρόσθεσε πως : «χρειάζεται μεγαλύτερος έλεγχος στη λειτουργία της αγοράς.»

 

 

 

Συνέχιση προσφορών-Επέκταση του δικτύου πωλήσεων

Όσον αφορά στα σχέδια της εταιρείας για το επόμενο διάστημα, ο επικεφαλής της Λουξ επεσήμανε ότι θα συνεχίσει τις προσφορές προκειμένου να ανταποκριθεί στην ανάγκη των καταναλωτών για καλύτερες τιμές ενώ θα επιδιώξει την επέκταση του δικτύου πωλήσεων με σταθερά και μελετημένα βήματα ώστε να αποφύγει τις επισφάλειες.

 

 

 

Η Λουξ στη δεύτερη θέση της αγοράς στην κατηγορία των all flavors αναψυκτικών

Να σημειωθεί ότι τα προϊόντα της εταιρείας έχουν κερδίσει την προτίμηση των καταναλωτών και έχουν οδηγήσει τη Λουξ στη δεύτερη θέση της αγοράς στην κατηγορία των all flavors αναψυκτικών, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα της Nielsen.

 

Σχετικά Άρθρα