Η σοκολάτα Υγείας Παυλίδη επίσημος υποστηρικτής του 7ου Ημιμαραθωνίου Αθήνας

Η Υγείας Παυλίδη αποτελεί τον νέο Επίσημο Υποστηρικτή  του ΣΕΓΑΣ και των Αγώνων του

 
Η σοκολάτα Υγείας Παυλίδη αποτελεί τον νέο Επίσημο Υποστηρικτή του ΣΕΓΑΣ και των Αγώνων του ξεκινώντας από τον Ημιμαραθώνιο της Αθήνας που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία χθες 18 Μαρτίου. Ο Ημιμαραθώνιος της Αθήνας διοργανώθηκε για 7η συνεχή χρονιά από τον ΣΕΓΑΣ και το Δήμο Αθηναίων με συνδιοργανώτρια αρχή την Περιφέρεια Αττικής. Είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος δρομικός αγώνας της χώρας και υποδέχθηκε πάνω από 21 χιλιάδες δρομείς.

Η Νο.1 σοκολάτα υγείας στην Ελλάδα, με την αυθεντικότητα και την αξεπέραστη ποιότητά της, είναι από πάντα δίπλα στις πιο όμορφες και ξεχωριστές στιγμές της ζωής των πιστών της φίλων. Για το λόγο αυτό, η Υγείας Παυλίδη ήταν δίπλα και στους δρομείς όλων των ηλικιών στον Ημιμαραθώνιο αλλά και στις μικρότερες διαδρομές των πέντε και τριών χιλιομέτρων προσφέροντας «Μικρές Δόσεις Υγείας» πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος του αγώνα.

Η κα. Αθηνά Ποπώφ, Marketing Manager Σοκολάτας στην Ελλάδα και στην Κύπρο δήλωσε: «Η Υγείας Παυλίδη, με ιστορία και πορεία στην Ελλάδα για περισσότερα από 155 χρόνια, μέσω αυτής της συνεργασίας, συναντά και στηρίζει έμπρακτα το αθλητικό ιδεώδες και το δρομικό κίνημα στην Ελλάδα και την μακραίωνη παράδοσή του. Όπως ο Μαραθώνιος, έτσι και η σοκολάτα Υγείας Παυλίδη αποτελεί κομμάτι της Ελλάδας με αξίες βαθιά ριζωμένες στην ιστορία της. Το μήνυμά μας σε όλους τους συμμετέχοντες στον Ημιμαραθώνιο ήταν «Η προσπάθεια θέλει μια μεγάλη δόση θέλησης και μια μικρή δόση Υγείας».

Ο πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ κ. Κώστας Παναγόπουλος υπογράμμισε «Καλωσορίζουμε τη Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη στην αθλητική οικογένεια του ΣΕΓΑΣ, ένα ιστορικό brand, ίσως από τα ελάχιστα που ξεπερνούν σε διάρκεια την πορεία της Ομοσπονδίας μας, καθώς πέρσι κλείσαμε μόλις… τα 120 χρόνια λειτουργείας! Εύχομαι η συνεργασία μας με τη Σοκολάτα Υγείας Παυλίδης, να προσδώσει σε όλους τους συμμετέχοντες των αγώνων μας τη δική της δόση Υγείας.

Η Υγείας Παυλίδη παράγεται από τη σοκολατοποιία Παυλίδης, η οποία εδώ και 170 χρόνια αποτελεί εγγύηση για προϊόντα σοκολάτας εξαιρετικής ποιότητας και γεύσης τα οποία απολαμβάνουν καθημερινά εκατομμύρια Έλληνες. Το πιο σημαντικό όλων όμως είναι ότι ακόμα και τόσες γενιές αργότερα η εταιρία εξακολουθεί να λειτουργεί βασιζόμενη στις ίδιες διαχρονικές αξίες, συνδυάζοντας την μακρόχρονη παράδοση με την υψηλή τεχνογνωσία και έχοντας ως στόχο την απόλυτη ικανοποίηση των καταναλωτών.

 
13… και τυχερές οι διακρίσεις της Mondelez  στα Ermis Awards

Για μια ακόμη χρονιά, τα αγαπημένα brands της Mondelez, Lacta  και Υγείας Παυλίδη, ξεχώρισαν στα φετινά Ermis Awards καθώς απέσπασαν 4 Ermis Gold, 6 Ermis Silver και 3 Ermis Bronze στις ενότητες AD, Branded Entertainment & Content, και Production.

Η καμπάνια επικοινωνίας για τη Lacta, «Από την αρχή», διακρίθηκε με 4 Ermis Gold, 3 Ermis Silver και 1 Bronze. Το βασικό μήνυμα της καμπάνιας, που αγαπήθηκε όσο λίγες, ήταν ότι κάθε κομμάτι Lacta είναι σαν να ερωτεύεσαι από την αρχή με την μοναδική της γεύση καλώντας τον κόσμο να ανακαλύψει και αυτός «από την αρχή» τον μεγάλο του έρωτα μέσα από τις διαφορετικές γεύσεις της αγαπημένης του σοκολάτας.

Επίσης, οι καμπάνιες της «Υγείας Παυλίδη» απέσπασαν 3 Ermis Silver και 2 Ermis Bronze. Με βασικό μήνυμα το «Κάποια πράγματα είναι τέλεια ακριβώς έτσι όπως είναι», η Υγείας Παυλίδη αναδεικνύει τη μακρά παρουσία της, την αναλλοίωτη γεύση και τη διαχρονική συσκευασία της, μέσα από μία τηλεοπτική ιστορία άρρηκτα συνδεδεμένη με την ελληνική παράδοση. Με τίτλο «Το Όνομα», η τηλεοπτική δημιουργία της Υγείας Παυλίδη συγκινεί με τον τρόπο που αγγίζει την οικογένεια και τους δεσμούς που την περιβάλλουν, έρχεται ως συνέχεια του μηνύματος που εκφράζει τη δύναμη της σχέσης με τους καταναλωτές,  «Από Πάντα Δίπλα Σου».

Η κα. Αθηνά Ποπώφ, Διευθύντρια Marketing Σοκολάτας για Ελλάδα και Ιταλία δήλωσε: «Στόχος μας είναι, κάθε χρόνο, μαζί με τους συνεργάτες μας, να δίνουμε τον καλύτερο εαυτό  μας για να δημιουργούμε καμπάνιες που αγγίζουν το μυαλό και την καρδιά των καταναλωτών της Lacta και της Σοκολάτας Υγείας Παυλίδης. Με πάθος και ενθουσιασμό θα συνεχίσουμε και στο μέλλον με ιδέες που θα ενδυναμώνουν τη σχέση του κοινού με τα αγαπημένα brands του και στα επόμενα χρόνια!»

Σχετικά Άρθρα