Οι καταναλωτές έχουν γίνει πολύ επιδέξιοι στο να μπλοκάρουν πληροφορίες

Οι καταναλωτές έχουν γίνει πολύ επιδέξιοι στο να μπλοκάρουν πληροφορίες -ίσως πολύ ικανοί. Αυτό συμβαίνει όταν οι αλληλεπιδράσεις σας με τον πραγματικό κόσμο μειώνονται σε αποσπάσματα βίντεο 10 ή 20 δευτερολέπτων.


 Ως συγγραφέας μυθοπλασίας, έχω παρατηρήσει ότι γίνεται όλο και πιο δύσκολο να καταλάβω σε ποια χρονική περίοδο να βάλω το έργο μου. Η ρεαλιστική μυθοπλασία σε μια αόριστα περιγραφόμενη «παρούσα» στιγμή δεν λειτουργεί πια επειδή το παρόν δεν διαρκεί αρκετά. Δεν μπορείτε καν να ολοκληρώσετε τη συγγραφή ενός βιβλίου που διαδραματίζεται στο «παρόν» προτού είναι ξεπερασμένο.

Η αδιάκοπη ταχύτητα του τεχνολογικού, κοινωνικού και πολιτιστικού μετασχηματισμού ουσιαστικά καταρρέει την αίσθηση του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος σε ένα είδος χρονικής μοναδικότητας. Αυτή η συμπίεση καθιστά σχεδόν αδύνατη την αγκύρωση των αφηγήσεων σε ένα συγκεκριμένο και σχετικό χρονικό πλαίσιο, καθώς το παρόν αναδιπλώνεται τόσο γρήγορα στο παρελθόν και το μέλλον πάντα βαραίνει πάνω σου.

 
Predicting the Future Is So Yesterday

Συνέχεια εδώ

Πηγή: writeimitateslife.substack.com

Σχετικά Άρθρα