
Βοηθός AI για το δημαρχείο
Καθώς οι πόλεις και οι πολιτείες επενδύουν σε ψηφιακούς βοηθούς για να κάνουν τους ιστότοπούς τους πιο εύχρηστους, η πόλη Amarillo του Τέξας ελπίζει να θέσει ένα νέο πρότυπο με έναν «ψηφιακό άνθρωπο» που μιλά δεκάδες γλώσσες και μπορεί να βοηθήσει τους μακροχρόνιους κατοίκους και τους νεοφερμένους να πλοηγηθούν στο Δημαρχείο, αναφέρει η Τζένιφερ.
Γιατί έχει σημασία: Ενώ οι εταιρείες ρίχνουν χρήματα σε λειτουργίες με δυνατότητα τεχνητής νοημοσύνης, οι κυβερνήσεις παίζουν να καλύπτουν τη διαφορά, χρησιμοποιώντας χρήματα για την ανακούφιση από την πανδημία για νέα τεχνολογία που βελτιώνει τις δημόσιες υπηρεσίες.
Οδηγώντας τα νέα: Ο νέος «ψηφιακός άνθρωπος» που κατασκευάζει η Amarillo θα χρησιμοποιεί ένα γυναικείο avatar, το οποίο θα εμφανίζεται στον ιστότοπο της πόλης στις αρχές του 2024.
- Θα απαντήσει σε ερωτήματα και θα βοηθήσει τους ανθρώπους να ζητήσουν κρατικές υπηρεσίες. (Δείτε μια επίδειξη.)
Τι λένε: «Αυτό θα γίνει στην πραγματικότητα η ψηφιακή μας έκδοση του 311», λέει στον Axios ο Richard Gagnon, επικεφαλής πληροφοριών της Amarillo. (Η υπηρεσία 311 της πόλης με ανθρώπινο προσωπικό δεν φεύγει, σημειώνει.)
- Το Amarillo έχει τους περισσότερους πρόσφυγες κατά κεφαλήν από οποιαδήποτε πόλη του Τέξας, λέει ο Gagnon, και ο «ψηφιακός άνθρωπος» έχει σκοπό να διασφαλίσει ότι «όλοι οι πολίτες μας θα έχουν ίσες υπηρεσίες».
- «Έχω γυμνάσιο που μιλά 62 γλώσσες και διαλέκτους», λέει. «Είναι μεγάλη πρόκληση».
Πώς λειτουργεί: Αντί να προσλαμβάνει 62 διερμηνείς, η Amarillo χρησιμοποιεί τεχνολογία για να “ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη συνομιλίας στους ιστότοπούς μας”, έτσι ώστε όλοι να μπορούν να συνομιλούν με την πόλη στο διαδίκτυο, λέει ο Gagnon.
- “Όχι μόνο μπορείτε να κάνετε απλές ερωτήσεις, όπως “Πότε είναι ανοιχτή η βιβλιοθήκη;” αλλά μπορεί επίσης να σας κατευθύνει, ώστε να μπορείτε να πείτε, “Γεια, θα ήθελα να κλείσω μια θέση στο John Stiff Park.””
- “Θα σας μεταφέρει σε αυτόν τον ιστότοπο και θα σας καθοδηγήσει πώς να το κάνετε αυτό”, λέει ο Gagnon. «Και, παρεμπιπτόντως, μπορείτε να το κάνετε αυτό σε 62 διαφορετικές γλώσσες».
- «Αν είστε απλώς ένας μέσος πολίτης που θέλει πληροφορίες, τώρα δεν χρειάζεται να περιηγείστε σε [σε έναν ιστότοπο] — μπορείτε απλώς να του κάνετε ερωτήσεις, όπως «Τι ξόδεψε η πόλη για την πληροφορική φέτος;»», λέει. «Μετατρέπει την όλη αλληλεπίδραση μεταξύ κατοίκου και κυβέρνησης σε μια συζήτηση, κάτι που πραγματικά αναζητούμε».
Ο επερχόμενος ψηφιακός άνθρωπος του Amarillo είναι «βασικά ένα τεράστιο άλμα από αυτό που έχετε δει στο παρελθόν», λέει ο Alexander Keller, επικεφαλής τεχνολογίας για υπηρεσίες στην Dell Technologies, τον κύριο πωλητή της πόλης.
- «Είναι πολύ πιο έξυπνο», λέει ο Κέλερ στον Axios. “Είναι διαισθητικό. Ξέρει τι εννοείς. Είναι πολύ πιο ακριβές – είναι σαν να μιλάς σε ένα άτομο.”
Μεταξύ των γραμμών: οι πολιτείες και οι τοπικές κυβερνήσεις — γεμάτες με κονδύλια για την αντιμετώπιση της πανδημίας, αλλά με έλλειψη δημοτικών εργαζομένων — επιθυμούν να βρουν τρόπους να εξυπηρετήσουν αποτελεσματικά τους κατοίκους και οι ψηφιακοί βοηθοί φαίνονται σαν μια καλή απάντηση.
Μεγέθυνση: Η Ιντιάνα, η Αϊόβα, ο Μισισίπι, η Οκλαχόμα και η Γιούτα υιοθέτησαν νωρίς την τεχνολογία chatbot – όπως και πόλεις όπως το Όστιν , η Βοστώνη και το Φοίνιξ – αλλά ο ψηφιακός βοηθός που κυκλοφορεί το Amarillo είναι μια έκδοση επόμενης γενιάς που πιθανότατα θα είναι πιο ισχυρή .
- Μια πόλη που μπορεί να κέρδισε το Amarillo: το Έντμοντον της Αλμπέρτα, διαθέτει έναν προκαταρκτικό ψηφιακό βοηθό που χρησιμοποιείται για υπηρεσίες μεταφοράς και απορριμμάτων, με περισσότερες δυνατότητες να έρθουν.
- Το Λος Άντζελες ήταν επίσης στην πρώτη γραμμή, ενσωματώνοντας την Alexaστον ιστότοπό της (έτσι μπορείτε να πείτε, “Hey, Alexa, ρωτήστε το LA City…”) και εισάγοντας έναν εικονικό βοηθό για επιχειρήσεις, με το όνομα Chip.
Το συμπέρασμα: Ο Gagnon εκτιμά ότι το 60%-80% των κατοίκων του Amarillo θα είναι ικανοποιημένοι να συναλλάσσονται με τον διαδικτυακό βοηθό.
- Αλλά “μερικοί άνθρωποι απλά δεν θα θέλουν να μιλήσουν με έναν ψηφιακό βοηθό – απλώς δεν θέλουν”, λέει.
Πηγή:axios.com