
Σε αναβάθμιση υπηρεσιών και δικτύων οι επενδύσεις των αλυσίδων super market
Σε ευρεία αναβάθμιση των δικτύων τους και σε εμπλουτισμό των προιόντων τους, επικεντρώνονται δύο αλυσίδες σουπερ μαρκετ, όπως αποδυκνείουν τα ποσοτικά στοιχεία τους. Αναλυτικά:
• Μαρινόπουλος Α.Ε.: Περισσότερα από 10 εκατ. ευρώ η επένδυση στην αναβάθμιση του δικτύου πωλήσεων σε όλη την Ελλάδα
Η Μαρινόπουλος Α.Ε. επενδύει αδιάκοπα όχι μόνο στην αναβάθμιση των υπηρεσιών της, αλλά και στην αναβάθμιση του δικτύου της, που αποτελεί το μεγαλύτερο δίκτυο λιανεμπορίου στη χώρα. Στο πλαίσιο αυτό, από τον Ιανουάριο του 2014 έως και σήμερα, προχώρησε στην ανακαίνιση 51 σημείων πώλησης. Πρόκειται για επένδυση συνολικού ύψους 10.150.000 ευρώ.
Αναλυτικά:
Carrefour (υπερμάρκετ)
Ανακαινίστηκαν τα καταστήματα σε Ν. Ιωνία, Ν. Ευκαρπία, Ίλιον και Π. Ράλλη Συνολική επένδυση: 7.800.000€
- Αισθητική ανακαίνιση των καταστημάτων και αντικατάσταση/αναβάθμιση εξοπλισμού (καρότσια, νέες ζυγιστικές touch screen, ράφια, ψυγεία, κλιματισμός)
- Παρεμβάσεις σε επίπεδο ενεργειακού αποτυπώματος (μείωση κατανάλωσης ενέργειας)
Carrefour Μαρινόπουλος (σουπερμάρκετ)
Ανακαινίστηκαν τα καταστήματα σε Αμφιθέα, Γλυφάδα, Αλεξανδρούπολη, Ορεστιάδα, Μαρκόπουλο και Κερατσίνι
Συνολική επένδυση 1.550.000€
- Εφαρμογή του νέου concept των καταστημάτων σουπερμάρκετ, προκειμένου να είναι φιλικότερα στον καταναλωτή και παράλληλη αντικατάσταση/αναβάθμιση του εξοπλισμού (καρότσια, νέες ζυγιστικές touch screen, ράφια, ψυγεία, κλιματισμός)
- Αισθητική ανακαίνιση των καταστημάτων
- Αισθητικές παρεμβάσεις σε επίπεδο ενεργειακού αποτυπώματος (μείωση κατανάλωσης ενέργειας)
Carrefour Express (καταστήματα γειτονιάς)
Έως το τέλος Νοεμβρίου θα έχει ολοκληρωθεί η ανακαίνιση σε 45 καταστήματα σε ολόκληρη τη χώρα.
Συνολική επένδυση: 800.000€
- Παρεμβάσεις με στόχο την παροχή πρόσβασης στους καταναλωτές σε σειρά από παραδοσιακών τυροκομικών προϊόντων και αλλαντικών
- Σημαντικές αισθητικές και εργονομικές παρεμβάσεις
- Εφαρμογή μέτρων εξοικονόμησης ενέργειας
Η Μαρινόπουλος Α.Ε., θα συνεχίσει να επενδύει τόσο στην αναβάθμιση του δικτύου της, όσο και στη βελτίωση των υπηρεσιών της, αποδεικνύοντας έμπρακτα για μία ακόμη φορά, ότι η ικανοποίηση των πελατών της αποτελεί προτεραιότητα και βασικό σημείο αναφοράς της στρατηγικής της.
• ΑΒ Βασιλόπουλος: Επενδύσεις τελευταίας τριετίας (2011 – 2013) ύψους €350 εκ.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος επένδυσε πάνω από 6 εκατ. ευρώ για την ανακαίνιση του καταστήματος στο Ελληνικό. Το κατάστημα στο Ελληνικό, το δεύτερο στην αλυσίδα της ΑΒ Βασιλόπουλος, πραγματοποιεί ετήσιο τζίρο πάνω από 35 εκατ. ευρώ και σε ετήσια βάση η διοίκηση προσδοκά αύξηση 10-15% στις πωλήσεις. Σημειώνεται, ότι το κατάστημα διαθέτει πάνω από 18.000 κωδικούς προϊόντων.
Το δίκτυο της εταιρείας ΑΒ Βασιλόπουλος αριθμεί συνολικά 306 καταστήματα αφού μέσα στο 2014 έχουν ήδη προστεθεί 27 καταστήματα, 19 ιδιόκτητα και 8 franchise.
Οι επενδύσεις της εταιρείας την τελευταία τριετία (2011 – 2013) ανέρχονται σχεδόν σε 350 εκατ. ευρώ.
Όπως αναφέρθηκε, τα τελευταία χρόνια είναι σε εξέλιξη ένα μεγάλο επενδυτικό πλάνο της εταιρείας. Περίπου 75-85 εκατ. ευρώ επενδύονται ετησίως σε καταστήματα (70% σε νέα καταστήματα και 30% στη συντήρηση και ανακαίνιση καταστημάτων σε λειτουργία).
Ειδικότερα το 2014 η εταιρεία επένδυσε περί τα 80 εκατ. ευρώ ενώ το 2015 οι επενδύσεις θα είναι αυξημένες κατά 20% περίπου στα 100 εκατ. ευρώ.
Όσον αφορά τις θέσεις εργασίας, από την έναρξη του 2013 έως και τον Ιούνιο του 2014 δημιουργήθηκαν 1.565 νέες θέσεις. Οι 572 από αυτές αντιστοιχούν μόνο στο πρώτο εξάμηνο του 2014 φθάνοντας το σύνολο των εργαζομένων στον όμιλο στους 11.408 (30/09/2014).
Όπως αναφέρθηκε, η εταιρεία έχει υιοθετήσει το μοντέλο της μερικής απασχόλησης εργαζομένων (55% part time 45% full time), ωστόσο δεν έχει προχωρήσει σε μειώσεις μισθών.
Εφέτος, από τον Οκτώβριο, η ΑΒ Βασιλόπουλος με το πρόγραμμα των 52 εβδομάδων εστιάζει στα παιδιά. Με σύνθημα «είμαστε γονείς 1000άδων παιδιών», η εταιρεία σε συνεργασία με το Ινστιτούτο “Prolepsis” θα παράσχει τα σχολικά γεύματα των μαθητών 52 σχολείων και νηπιαγωγείων της χώρας.
Παράλληλα, όλο τον Οκτώβριο η ΑΒ Βασιλόπουλος στηρίζει την Τράπεζα Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών ‘Όραμα Ελπίδας’, δωρίζοντας τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις «προϊόντων αλληλεγγύης» σε πανελλαδικό επίπεδο, τα τρόφιμα που θα συγκεντρωθούν στα καταστήματα της εταιρείας, και τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις του κουπονιού των 52 εβδομάδων που πωλείται σε 25 επιλεγμένα καταστήματα της ΑΒ σε όλη την Ελλάδα.
Από το Νοέμβριο και μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου του 2015, σε συνεργασία με την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «Μπορούμε», θα υποστηριχθούν 52 φορείς σε όλη τη χώρα που βοηθούν παιδιά που το έχουν ανάγκη.