AEGEAN : «Καλοδεχούμενοι όλοι, αρκεί να καταβάλλουμε όλοι τους ίδιους φόρους»
✏ «Αν η στρατηγική του Δημοσίου περιλαμβάνει μείωση των φόρων και τελών, αυτή θα πρέπει να αφορά και να ωφελεί ολόκληρη την αεροπορική αγορά, χωρίς διακρίσεις που δημιουργούν στρεβλώσεις»
Σε επίσημη ανακοίνωση της η AEGEAN, αναφέρει σχολιάζοντας διάφορα θέματα που ετέθησαν σε συνέντευξη Τύπου της Ryanair,τα εξής:
«• Η Ελληνική αεροπορική αγορά είναι ανοικτή και προσβάσιμη σε όλους.
• Κάθε ευρωπαϊκή εταιρεία μπορεί να δραστηριοποιηθεί σε αυτήν με τους ίδιους φόρους και επιβαρύνσεις που πληρώνει και η AEGEAN.
• Η AEGEAN συνεισφέρει σήμερα στον τουρισμό με 4 εκ. επιβάτες εξωτερικού από Αθήνα και περιφέρεια, έναντι 1 εκ το 2004, παρουσιάζοντας αυξητική δυναμική κατά 22% το 2013. Προφανώς χωρίς φόρους Δημοσίου και επιβαρύνσεις αεροδρομίων, ύψους 160 εκατ. που καταβάλλει σε ετήσια βάση, θα μπορούσε να επιτύχει ακόμα σημαντικότερα μεγέθη.
• Το 2013 πετύχαμε σημαντική αύξηση κατά 15% και στην Αθήνα, που ήταν πτωτική τα προηγούμενα χρόνια
• Τα τελευταία 3 χρόνια, 18 εκατ. επιβάτες μας τοποθετούν, στο πλαίσιο των Skytrax World Airline Awards, στην πρώτη θέση πανευρωπαϊκά ως την «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη», αναγνωρίζοντας και επιβραβεύοντας τη σχέση ποιότητας – τιμής που προσφέρουμε. Για εμάς η δική τους γνώμη και επιβράβευση έχουν τη μεγαλύτερη σημασία.
• Σε ό,τι αφορά το δίκτυο εσωτερικού έχουμε μειώσει τους ναύλους μας κατά 20-30% τα τελευταία 4 χρόνια, με αποτέλεσμα ο μέσος ναύλος να φθάνει σήμερα τα 46€ χωρίς φόρους.
• Έχουμε δεσμευθεί δημόσια και επανειλημμένα, ότι και μετά την εξαγορά της Olympic Air θα συνεχίσουμε να διατηρούμε τα χαμηλά επίπεδα ναύλων.
Η Ryanair με όσα αναφέρει, παραπληροφορεί την ελληνική αγορά, σε μια προσπάθεια να επιτύχει ειδική φορολογική αντιμετώπιση και απαλλαγές.
Η δραστηριότητα της Ryanair, όπως και της Easyjet και άλλων low cost εταιριών έχει μεγαλώσει σημαντικά τα τελευταία χρόνια.
Και αυτό είναι θεμιτό γιατί παρέχουν περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές.
Η περαιτέρω ανάπτυξη είτε στο εσωτερικό, είτε στο εξωτερικό είναι επίσης θεμιτή, αρκεί να ανταγωνιζόμαστε όλοι επί ίσοις όροις.
Αν η στρατηγική του Δημοσίου περιλαμβάνει μείωση των φόρων και τελών, αυτή θα πρέπει να αφορά και να ωφελεί ολόκληρη την αεροπορική αγορά, χωρίς διακρίσεις που δημιουργούν στρεβλώσεις.»
www. My Way Press.gr
1/8/13