
AMA SERVSIG 2014: Παγκόσμιο συνέδριο στο μάρκετινγκ υπηρεσιών
Το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και το American Marketing Association, Services Marketing Special Interest Group διοργανώνουν το 8ο AMA SERVSIG – International Service Research Conference από τις 13 έως και τις 15 Ιουνίου 2014 στο ξενοδοχείο Makedonia Palace στη Θεσσαλονίκη.
Το θέμα του συνεδρίου είναι «Το Μάρκετινγκ Υπηρεσιών στο Νέο Οικονομικό και Κοινωνικό Τοπίο». Στόχος του συνεδρίου είναι να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο η επιστημονική έρευνα στο μάρκετινγκ υπηρεσιών μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την κατανόηση των σημερινών οικονομικών και κοινωνικών προκλήσεων καθώς και να οδηγήσει σε πρακτικές λύσεις οι οποίες θα συμβάλλουν στη βελτίωση των υπηρεσιών.
Το AMA SERVSIG αποτελεί ένα από τα δύο σημαντικότερα παγκόσμια συνέδρια στο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και είναι η πρώτη φορά που διοργανώνεται στη χώρα μας συνέδριο του American Marketing Association.Συνεπώς, είναι τιμή για το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, για τη Θεσσαλονίκη και για τη χώρα μας η φιλοξενία και διοργάνωση ενός τόσο σημαντικού συνεδρίου.
Το AMA SERVSIG συγκεντρώνει ερευνητές/τριες από όλο τον κόσμο οι οποίοι/ες μελετούν τις υπηρεσίες από διαφορετικές οπτικές (π.χ. σχεδιασμό υπηρεσιών, μάρκετινγκ, εφοδιαστική αλυσίδα, διοίκηση λειτουργιών ) καθώς και τομείς υπηρεσιών (π.χ. ηλεκτρονικές υπηρεσίες, τραπεζικές υπηρεσίες, υπηρεσίες υγείας, δημόσιες υπηρεσίες, τουριστικές και αθλητικές υπηρεσίες).
Το συνέδριο χαρακτηρίζεται από την παρουσία και συμμετοχή της «ακαδημαϊκής ελίτ» στο χώρο των υπηρεσιών ενώ ο αριθμός των συμμετεχόντων φέτος θα ξεπεράσει κατά πολύ τα προηγούμενα AMA SERVSIGs (περισσότεροι από 250 σύνεδροι).
Πρόεδρος του συνεδρίου AMA SERVSIG 2014 είναι η Δρ. Τσιότσου Ροδούλα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Το συνέδριο είναι υπό την αιγίδα του Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης και της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ ενώ χορηγοί του είναι το Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και η Aegean Airlines (επίσημος αερομεταφορέας).
Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο θα βρείτε στην ιστοσελίδα www.servsig2014.uom.gr ενώ για άμεση ενημέρωση όλων των εξελίξεων μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του στο
Facebookhttps://www.facebook.com/AMAservsig2014 και στο Linkedinhttp://www.linkedin.com/groups/AMA-SERVSIG-2014-4839032.
Οι σημαντικοί ομιλητές:
√ Νέλλη Τζάκου-Λαμπροπούλου, Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής της Εθνικής Τράπεζας.
Η κα Νέλλυ Τζάκου ορίστηκε Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής της Εθνικής Τράπεζας τον Ιούλιο του 2013. Είναι υπεύθυνη για τη Λιανική Τραπεζική, για το Δίκτυο Καταστημάτων και το e-Business και για τα Εναλλακτικά Δίκτυα της Τράπεζας. Είναι μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας. Από το Δεκέμβριο του 2012, κατείχε τη θέση της Γενικής Διευθύντριας, της Επικεφαλούς Εργασιών, των Επιχειρηματικών Διαδικασιών και της Τεχνολογίας των Πληροφοριών της Τράπεζας. Εντάχθηκε στην Εθνική Τράπεζα τον Ιούλιο του 2007 σαν Γενική Διευθύντρια, Επικεφαλής Λειτουργιών και Υπηρεσιών Παγκόσμιων Συναλλαγών. Είναι κάτοχος πτυχίου Οικονομικής Επιστήμης από το Πανεπιστήμιο Πειραιά, καθώς και κάτοχος MBA από το University of Wales & Manchester Business School.
√ Dr. Christian Grönroos, Professor Services Marketing Hanken School of Economics, Finland
Ο Δρ. Christian Grönroos είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και Μάρκετινγκ Σχέσεων στο Hanken School of Economics της Φινλανδίας Είναι επίσης πρώην Επισκέπτης Καθηγητής του μάρκετινγκ στο Arizona State University και Επισκέπτης Καθηγητής της διαχείρισης των υπηρεσιών του Lund University στη Σουηδία. Επιπλέον, είναι Επίτιμος Καθηγητής στο Nankai University και του Tianjin Normal University, PR Κίνα, και του Oslo School of Management στη Νορβηγία. Είναι διακεκριμένος ερευνητής του Κέντρου Υπηρεσιών Ηγεσίας στο Arizona State University και διεθνής συνάδελφος της CTF – Υπηρεσία Κέντρου Ερευνών του Karlstad University στη Σουηδία. Το 2011 είχε επιλεγεί ως ο 11ος Θρύλος στο Marketing από το Ίδρυμα Sheth, ο πρώτος εκτός Βόρειας Αμερικής. Ως ένας από τους μελετητές του πρωτοποριακού σύγχρονου μάρκετινγκ υπηρεσιών, αποτελεί έναν κορυφαίο μελετητή στον τομέα αυτό και στο μάρκετινγκ σχέσεων.
√ Αγγέλα Βαρελά, Γενική Διευθύντρια για την προώθηση του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ)
Η κ. Αγγέλα Βαρελά είναι Γενική Διευθύντρια για την προώθηση του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ). Κατέχει πτυχίο Πολιτικών και Οικονομικών Επιστημών (Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών), καθώς και Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο). Μιλάει 4 γλώσσες και έχει εργαστεί σε διάφορες θέσεις του Ε.Ο.Τ., τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
√ Chiara Ravara, Sales & Marketing Executive (Greece, Italy, Croatia)
Η κα Chiara Ravara εντάχθηκε στη Ryanair μετά από εννέα χρόνια εμπειρίας στην τουριστική βιομηχανία. Εργάστηκε για πέντε χρόνια με το Cremona Tourist Board προωθώντας τον εισερχόμενο τουρισμό και στη συνέχεια τέσσερα χρόνια με την AVIAREPS, τον παγκόσμιο ηγέτη οργανισμό για τους Τουριστικούς Προορισμούς και την εκπροσώπηση της Αεροπορίας, όπου ήταν Διευθύντρια Διαχείρισης Λογαριασμών για Διεθνείς Τουριστικά Συμβούλια και Αεροπορικές Εταιρείες.