Andreessen Horowitz: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη θα εγκαινιάσει μια εποχή αφθονίας

Από το άροτρο μέχρι το μικροτσίπ, κάθε νέα τεχνολογία συνήθως ακολουθείται από μια περίοδο νεοανακαλυφθέντος πλούτου για τους καταναλωτές με τη μορφή φθηνότερων αγαθών, βελτιωμένης παραγωγικότητας και μεγαλύτερης, πιο υγιεινής ζωής.

Στοην Andreessen Horowitz (a16z) πιστεύουμε ότι η γενετική τεχνητή νοημοσύνη δεν θα διαφέρει και τα οφέλη της για τους καταναλωτές θα είναι τόσο βαθιά όσο η τεχνολογία είναι μαγική.

Με μια λέξη, προβλέπουμε μια εποχή αφθονίας .

Η νέα Ατζέντα αφθονίας δείχνει πού πιστεύουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο, γιατί τώρα είναι η στιγμή και πού είμαστε ενθουσιασμένοι που επενδύουμε. Πιστεύουμε ότι η ζωή των καταναλωτών θα εμπλουτιστεί μέσω νέων καναλιών δημιουργικότητας και αυτοέκφρασης, νέων μονοπατιών προς την ανακάλυψη του εαυτού τους και του ανήκειν και νέων τρόπων για να κάνουν την πιο ουσιαστική δουλειά της ζωής τους.

Παράλληλα με την ατζέντα μας, δημοσιεύουμε χάρτες αγοράς για διάφορες κατηγορίες εντός της καταναλωτικής τεχνητής νοημοσύνης, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγικότητας, της συντροφικότητας, της εκπαίδευσης και της πρώτης δολοφονικής περίπτωσης χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης: δημιουργία δημιουργικού περιεχομένου .

Σχετικά Άρθρα