
Asetisvlakeies.gr – Μια πρωτοβουλία κοινωνικής υπευθυνότητας από την ΑΧΑ Ασφαλιστική
To 1ο e-shop με «βλακείες» είναι εδώ
Καθημερινά, όλοι μας κάνουμε – συνειδητά ή ασυνείδητα – μερικά λάθη, τα οποία εμείς οι ίδιοι αναγνωρίζουμε ως «πράξεις βλακείας». Αυτές, όμως, οι «βλακείες» μπορεί να μας στοιχίσουν σε χρήματα, στην υγεία μας, ή ακόμα και στην ίδια μας τη ζωή ή σε εκείνη των άλλων.
Η AXA Ασφαλιστική, θέτοντας διαχρονικά στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της την ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευση της κοινωνίας σε θέματα πρόληψης κινδύνων, συγκέντρωσε αυτές τις μικρές ή μεγάλες «βλακείες» που κάνουμε σε ένα εικονικό e-shop, το asetisvlakeies.gr, με στόχο να μας θυμίσει πόσες από αυτές επιλέγουμε να «αγοράζουμε» καθημερινά, ανεξάρτητα με τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν στη ζωή μας.
Θέλοντας να δώσει ένα πιο χιουμοριστικό και οικείο ύφος στην ανατρεπτική αυτή καμπάνια ενημέρωσης και πρόληψης ατυχημάτων, η ΑΧΑ ένωσε τις δυνάμεις της με τον κορυφαίο, αγαπημένο Έλληνα, κωμικό ηθοποιό, Λευτέρη Ελευθερίου. Ο Λευτέρης, ως κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας, δίνει «ζωή» με τον δικό του μοναδικό τρόπο στις «βλακείες» που κάνουμε καθημερινά εντός κι εκτός σπιτιού: από το να τρώμε ασταμάτητα γλυκά και να καπνίζουμε, μέχρι να ασχολούμαστε με το κινητό ενώ οδηγούμε ή να μην προστατεύουμε τα παιδιά μας στο ίδιο μας το σπίτι.
Οι επισκέπτες του asetisvlakeies.gr, αφού ανακαλύψουν ποιες βλακείες κάνουν οι ίδιοι καθημερινά, μπορούν να διαδώσουν το μήνυμα πρόληψης και προστασίας, κάνοντας share το περιεχόμενο της ιστοσελίδα και «σώζοντας» με τον τρόπο αυτό τους φίλους τους από λάθη που κάνουν και εκείνοι. Η σημαντική αυτή κίνηση ανταμείβεται με μία σειρά μοναδικών δώρων προστασίας που θα δοθούν κατόπιν κλήρωσης.
H Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας της AXA, δήλωσε σχετικά: “Στην ΑΧΑ συνεχίζουμε να παρακινούμε τους συνανθρώπους μας να προστατεύουν την ίδια τη ζωή, τη δική τους, εκείνων που αγαπούν, των συμπολιτών τους. Είναι ό,τι πολυτιμότερο έχουμε. Παρότι όλοι συμμεριζόμαστε τη σημαντική αυτή ευθύνη, καθημερινά κάνουμε λάθη τα οποία τη θέτουν σε κίνδυνο. Με όχημά μας τη δύναμη και την ομορφιά του χιούμορ, δημιουργήσαμε μία καμπάνια, στόχος της οποίας είναι να μας θυμίσει πώς μπορούμε να ζούμε πιο προστατευμένα, αφαιρώντας με χαμόγελο κάθε κίνδυνο από την καθημερινότητά μας.”
H καμπάνια της ΑΧΑ υλοποιείται με την υποστήριξη του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών «Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς» και «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος», καθώς και του Driving Academy, οι επιστημονικοί συνεργάτες των οποίων διασφάλισαν την ορθότητα και την επιστημονική εγκυρότητα του περιεχομένου που φιλοξενείται στο asetisvlakeies.gr.
Ανακαλύψτε μία προς μία όλες τις «βλακείες» που κάνουμε κατά καιρούς και προσπαθήστε να τις αφήσετε πίσω σας, μια για πάντα! Σώστε την ίδια σας τη ζωή, τη ζωή όσων αγαπάτε και τη ζωή των γύρω σας. Είναι ό,τι πολυτιμότερο έχουμε. #AseTisVlakeies
INFO
Σχετικά με τον Όμιλο ΑΧΑ
Ο Όμιλος ΑΧΑ είναι παγκόσμιος ηγέτης στην χρηματοοικονομική προστασία με περισσότερους από 166.000 εργαζόμενους, εξυπηρετώντας 103 εκατ. πελάτες σε 64 χώρες. Για το έτος 2015, τα έσοδα ανήλθαν σε 99 δις ευρώ και τα λειτουργικά κέρδη (κέρδη προ εκτάκτων κερδών επενδύσεων) σε 5,6 δις ευρώ.
Ο Όμιλος ΑΧΑ είναι η μεγαλύτερη Ασφαλιστική Εταιρεία στον κόσμο σε καθαρά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, βάσει της κατάταξης της A.M. Best (A.M. Best Research, 2011 data) και η πρώτη ασφαλιστική παγκόσμια επωνυμία, σύμφωνα με την Interbrand (Κατάταξη Interbrand 05.10.2015).
Η κοινή μετοχή της ΑΧΑ είναι εισηγμένη και διαπραγματεύεται με το σύμβολο της ΑΧΑ στο Χρηματιστήριο του Παρισιού.
Ο Όμιλος ΑΧΑ συμπεριλαμβάνεται στους κύριους διεθνείς δείκτες βιώσιμης ανάπτυξης, όπως ο Dow Jones Sustainability Index (DJSI) και ο FTSE4GOOD.
Είναι ιδρυτικό μέλος της Χρηματοοικονομικής Πρωτοβουλίας του Περιβαλλοντικού Προγράμματος των Ηνωμένων Εθνών Αρχές για τη Βιώσιμη Ασφάλιση (UN Environment Programme’s Finance Initiative – UNEP FI) και έχει υπογράψει τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών για Υπεύθυνες Επενδύσεις (UN Principles for Responsible Investment).