«Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο» με καθημερινά παραδείγματα, το μήνυμα αισιοδοξίας της Coca-Cola. Μπορούμε να ανακαλύψουμε χιλιάδες αληθινούς λόγους για να πιστέψουμε σε ένα καλύτερο αύριο.

Για κάθε άνθρωπο που πιστεύει ότι το μέλλον είναι αβέβαιο…

εκατομμύρια μωρά κάνουν το πρώτο τους βήμα.

 

Για κάθε είδηση που λέει ότι τα πράγματα θα χειροτερέψουν…

εκατοντάδες ζευγάρια αποφασίζουν να κάνουν ένα παιδί.

 

Για κάθε τείχος που μας χωρίζει…

χιλιάδες σπίτια μας καλωσορίζουν.

 

 

 

 

Το καλό μπορεί να νικήσει το κακό, υπάρχει ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο

 Η νέα καμπάνια της Coca-Cola, «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο», μας προσκαλεί να ανακαλύψουμε τους χιλιάδες αληθινούς λόγους που υπάρχουν γύρω μας για να πιστέψουμε σε ένα καλύτερο αύριο.

 

 

 Σε μια πολύ δύσκολη εποχή για τη χώρα μας, η Coca-Cola επιθυμεί να μεταδώσει ένα μήνυμα αισιοδοξίας.

 

Πώς; Μέσα από καθημερινά παραδείγματα!

 

Η μάρκα χρησιμοποιεί τα στοιχεία διεθνούς έρευνας που πραγματοποίησε, για να μας δείξει πως το καλό μπορεί να νικήσει το κακό, και ότι υπάρχει ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο.

 

 

Ταξίδι αισιοδοξίας στα καλά πράγματα που συμβαίνουν καθημερινά γύρω μας

Το ταξίδι αισιοδοξίας ξεκινά, με την Coca-Cola να γίνεται ένας αγγελιοφόρος καλών ειδήσεων κατά τη διάρκεια των επόμενων μηνών, αναδεικνύοντας τα καλά πράγματα που συμβαίνουν καθημερινά γύρω μας.

 

 

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η μάρκα θα συνεργαστεί και με μη κερδοσκοπικούς φορείς,  πραγματοποιώντας μια σειρά από συναρπαστικές αλλά και επωφελείς για το κοινωνικό σύνολο ενέργειες.

 

Θα μπορούμε να μαθαίνουμε όλα τα σχετικά νέα μέσα από το site reasonstobelieve.gr.

 

 

Αναδεικνύει τους καθημερινούς ανθρώπους

Γεγονότα και καταστάσεις που συμβαίνουν μπροστά στα μάτια μας, αλλά πολλές φορές περνούν απαρατήρητα, είτε γιατί δεν τα μαθαίνουμε, είτε γιατί δεν τους δίνουμε την απαραίτητη σημασία.

 

Η ενθαρρυντική κουβέντα από ένα φίλο που μπορεί να μας φτιάξει τη διάθεση.

 

Η δράση μιας ομάδας με σκοπό το κοινό καλό.

 

Το νέο ξεκίνημα ενός ανθρώπου γεμάτου όνειρα και ιδέες.

 

Όλα, ευχάριστες συγκυρίες και στιγμές που μπορούν να μας συγκινήσουν και να μας εμπνεύσουν έρχονται να αντισταθμίσουν τα αρνητικά συναισθήματα που βιώνουμε καθημερινά και να δράσουν σα μια «ένεση αισιοδοξίας».

 

Όλα, αληθινοί λόγοι για να πιστέψουμε σε ένα καλύτερο αύριο!

 

Όλα, από καθημερινούς ανθρώπους σαν κι εμάς!

 

Η Coca-Cola θα είναι εκεί για να τους αναδείξει!

 

 

Έμπρακτη στήριξη πρωτοποριακών ομάδων, έμπνευση από την Ελλάδα και τις ανησυχίες του κόσμου

Η Coca-Cola, μεταξύ άλλων, θα στηρίξει έμπρακτα πρωτοποριακές ομάδες που δεν έχουν σα σκοπό το κέρδος, αλλά την ανάδειξη των θετικών πραγμάτων που συμβαίνουν καθημερινά στη χώρα μας.

 

Ομάδες που θα υλοποιήσουν ενέργειες για να αναδείξουν φρέσκιες και δημιουργικές ιδέες, και θα δώσουν πνοή στο αστικό τοπίο, χαρίζοντας χαμόγελα και αισιοδοξία!

 

Κύριο όχημα επικοινωνίας της καμπάνιας «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο» θα αποτελέσει το site reasonstobelieve.gr, μέσω του οποίου η μάρκα θα μοιράζεται μαζί μας όλα τα ενδιαφέροντα νέα της.

 

Θετικά μηνύματα και ειδήσεις που συμβαίνουν γύρω μας, καθώς και ενέργειες που θα πραγματοποιήσει σε συνεργασία με τους μη κερδοσκοπικούς φορείς.

 

Τα μηνύματα της καμπάνιας είναι εμπνευσμένα και από την ελληνική πραγματικότητα και τις ανησυχίες του κόσμου.

 

Η επικοινωνία της θα περιλαμβάνει επίσης τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ, έντυπες καταχωρίσεις, online εφαρμογές και ενέργειες δημοσίων σχέσεων.

 

 

Υπάρχουν χιλιάδες αληθινοί λόγοι για να πιστέψουμε σε ένα καλύτερο αύριο.

 

Η Coca-Cola θα είναι εκεί για να μας δείξει μερικούς, αλλά και τον τρόπο να ανακαλύψουμε μόνοι μας ακόμη περισσότερους…

 

 

 

INFO

 

The Coca-Cola Company

 

Η The Coca-Cola Company είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο και χρονολογείται πάνω από 125 χρόνια, με σχεδόν 500 εμπορικά σήματα και 3.300 προϊόντα σε όλες τις κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών (ανθρακούχων ποτών, χυμών και φρουτοποτών, εμφιαλωμένου νερού, καθώς και έτοιμου (ready-to-drink) καφέ και τσαγιού).

 

Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα.

 

Η εταιρεία είναι υπεύθυνη για τη χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ των προϊόντων της και παρέχει τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής και εταιρικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων στις τρεις χώρες.

 

Τα προϊόντα της The Coca-Cola Company που διατίθενται στην Ελλάδα είναι τα Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Powerade, Nestea, Nestea Green Tea Sugar Free, Illy issimo Caffe, Illy issimo Macchiato.

 

Η The Coca-Cola Company δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο ως «Σύστημα», σε συνεργασία με τους κατά τόπους εμφιαλωτές της (300 εμφιαλωτές παγκοσμίως), οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την παραγωγή/ εμφιάλωση, καθώς και για την πώληση/ φυσική διανομή των προϊόντων της.

 

Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Ελληνική Εταιρία Εμφιαλώσεως Α.Ε., μέλος του ελληνικού πολυεθνικού Ομίλου Coca-Cola Hellenic, ενός από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές της εταιρείας, με παρουσία σε 28 χώρες.

 

Μαζί με την Coca-Cola, που αναγνωρίζεται ως το κορυφαίο εμπορικό σήμα στον κόσμο, η The Coca-Cola Company εμπορεύεται 14 brands, αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων των Coca-Cola Light/Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, Vitaminwater, Powerade, Minute Maid και Georgia Coffee.

 

Μέσω του μεγαλύτερου συστήματος διανομής στον κόσμο, καταναλωτές σε περισσότερες από 200 χώρες απολαμβάνουν τα προϊόντα της, περισσότερες από 1,7 δισ. φορές την ημέρα.

 

 

Για την The Coca-Cola Company, η ανάπτυξη βιώσιμων κοινωνιών αποτελεί συνώνυμο της βιωσιμότητάς της.

 

Γι’ αυτό το λόγο έχει δεσμευτεί παγκοσμίως, μέσω της κοινωνικής της πλατφόρμας  “LIVE POSITIVELY”, ώστε η βιωσιμότητα να είναι μέρος οποιασδήποτε δραστηριότητάς της.

 

Η Εταιρεία επικεντρώνει τις δραστηριότητές της στη βελτίωση της οικονομικής ανάπτυξης των περιοχών όπου και δραστηριοποιείται, στην προστασία του περιβάλλοντος (με έμφαση στη διαχείριση υδάτινων πόρων, την προστασία του κλίματος και την ανακύκλωση) καθώς και στη συνεχή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της, που ξεπερνάει ως «Σύστημα» το 1 εκατομμύριο εργαζομένους παγκοσμίως.

 

Επιπλέον, η Εταιρεία δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην προώθηση ενός ισορροπημένου και δραστήριου τρόπου ζωής.

 

Μέσα από τις light επιλογές της, έχει μειώσει τις συνολικά προσλαμβανόμενες θερμίδες από την κατανάλωση των προϊόντων της κατά 10% τα τελευταία 10 χρόνια, ενώ αναμένεται επιπλέον μείωση κατά 10% μέχρι το 2020.

 

Για περισσότερες πληροφορίες για την The Coca-Cola Company, μπορείτε να επισκεφτείτε το

www.thecoca-colacompany.com.

 

Σχετικά Άρθρα