
GfK – Top 10 αλήθειες για τις online αγορές
Η αύξηση των συσκευών που προσφέρουν πρόσβαση στο διαδίκτυο από παντού, είναι πλέον γεγονός. Η εμπλοκή των καταναλωτών στη διαδικασία αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών αλλάζει συνεχώς, σκιαγραφώντας/ αποτυπώνοντας μία στροφή, από πλευράς καταναλωτών, για έρευνα αγοράς μέσω αυτών των συσκευών, σύμφωνα με σχετική μελέτη της GfK.
Συνοπτικά:
√ Ένα στα 5€ δαπανάται διαδικτυακά όσον αφορά στα τεχνολογικά προϊόντα στη Δυτική Ευρώπη
√ Στη Δυτική Ευρώπη, στην πλειοψηφία των αγορών που δεν σχετίζονται με τρόφιμα εμπλέκεται η χρήση διαδικτύου
√ Παγκοσμίως, η πλειοψηφία των ανθρώπων χρησιμοποιεί περισσότερες από μία συσκευές για να συνδεθεί στο διαδίκτυο
√ Καθώς οι πωλήσεις των smartphones εκτοξεύονται, το διαδίκτυο μέσω κινητής συσκευής γίνεται κυρίαρχη τάση
√ Οι άνθρωποι παγκοσμίως αγαπούν τις προσφορές που βρίσκουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
√ Οι φορητοί και σταθεροί υπολογιστές εξακολουθούν να είναι οι πιο δημοφιλείς συσκευές για αγορές μέσω διαδικτύου
Το info graphic «Top 10 αλήθειες για τις online αγορές», αποτυπώνει παραστατικά το πώς η καταναλωτική αυτή συμπεριφορά μεταφράζεται σε αριθμούς