Αντιμέτωποι με την κρίση; Δεν είμαστε μόνοι!

Τη Δευτέρα 09 Ιουλίου 2012, το Great Place to Work® Institute Hellas, πραγματοποίησε το 4ο Συνέδριό του με θέμα «Αντιμέτωποι με την κρίση; Δεν είμαστε μόνοι!», στο Iνστιτούτο Τεχνολογίας ΑΙΤ.

 

Στο Συνέδριο αυτό, δόθηκε η ευκαιρία σε σημαντικά στελέχη από εταιρείες που έχουν βραβευθεί ως Best Workplaces σε διάφορες χώρες του κόσμου, εξαιρετικούς επαγγελματίες του HR, να μοιραστούν με το κοινό τις σκέψεις και την εμπειρία τους σχετικά με το πώς κατάφεραν να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της αγοράς, τις οποίες έχει δημιουργήσει η οικονομική ύφεση τα τελευταία χρόνια και να δώσουν πολύτιμες συμβουλές και αισιόδοξα μηνύματα για το μέλλον.

 

Δημήτρης Γκανούδης: «Θετική προσέγγιση σε όλα»

Στην έναρξη του Συνεδρίου, ο Γενικός Διευθυντής του Great Place to Work® Institute Hellas, κ. Δημήτρης Γκανούδης, καλωσόρισε όλους τους Συνέδρους, τονίζοντας τους στόχους του συνεδρίου και τους προέτρεψε να έχουν θετική προσέγγιση σε ό,τι και αν κάνουν.

 

 

Δημήτρης Γ. Μαύρος: «Οι επιχειρήσεις να αναλάβουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην αντιμετώπιση της κρίσης»

Στη συνέχεια, ο κ. Δημήτρης Γ. Μαύρος, Πρόεδρος του Great Place to Work® Institute Hellas, ευχαρίστησε με τη σειρά του τους Συνέδρους για τη συμμετοχή τους, τονίζοντας πόσο σημαντικό είναι, σε μία ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο όπως αυτή που διανύουμε σήμερα, οι επιχειρήσεις να αναλάβουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην αντιμετώπιση της κρίσης, ξεκινώντας από τη βελτίωση του εργασιακού τους περιβάλλοντος.

 

 

Ο ανθρωποκεντρικός χαρακτήρας των εταιριών στο επίκεντρο

Στην πρώτη ενότητα του Συνεδρίου, παρουσιάστηκαν διεξοδικά από τους βασικούς ομιλητές, κ. Tiago Costa της ROFF της Πορτογαλίας, κα. Carmina Guitard Marin της Atento της Ισπανίας και κ. Luis Aragón από τη Santander Río της Αργεντινής, μεταξύ άλλων, οι λόγοι για τους οποίους είναι σημαντικό μία εταιρεία να έχει ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα, ποιό είναι το διαφοροποιό εκείνο στοιχείο που κάνει μία εταιρεία να ξεχωρίζει καθώς επίσης και γιατί είναι σημαντικό μία εταιρεία να στηρίζει το ανθρώπινο δυναμικό της.

 

Επιπλέον, ο Διευθυντής Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του ΑΙΤ, κ. Αλέξανδρος Καμπούρογλου, μίλησε για το ρόλο της συνεχούς εκπαίδευσης και προσαρμογής στις νέες τεχνολογίες για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων.

 

 

Τρεις εξαιρετικές θεματολογίες workshops

Στη δεύτερη ενότητα του Συνεδρίου, πραγματοποιήθηκαν τρία ιδιαίτερα ενδιαφέροντα σε θεματολογία workshops, κατά τα οποία εκπρόσωποι επιλεγμένων από τον εκάστοτε τομέα εταιρειών, αντάλλαξαν απόψεις μεταξύ τους και μοιράστηκαν με τη βοήθεια των ερωτήσεων του ακροατηρίου τις σκέψεις και τους προβληματισμούς τους.

 

 

Τα workshops που πραγματοποιήθηκαν ήταν τα ακόλουθα:

 

 

Α. Δουλεύοντας στις ΜΚΟ. Μύθοι και πραγματικότητα

Το πάνελ συντόνισε η κα Νάνσυ Παπαλεξανδρή, Καθηγήτρια στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Επιστημονική Υπεύθυνη του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού και συμμετείχαν οι:

 

Τζένη Βαρβαγιάννη, Υπεύθυνη Τμήματος Εξεύρεσης Πόρων, Επικοινωνίας & Εθελοντισμού στην οργάνωση «Χαμόγελο του Παιδιού»

•Χαρίκλεια Καλτεζιώτη,Υπεύθυνη Ανθρώπινου Δυναμικού στην οργάνωση «Γιατροί χωρίς σύνορα»

•Γεράσιμος Κουβαράς, Country Director της ActionAid Hellas

•Γεράσιμος Παπαναστασάτος, Υπεύθυνος Τμήματος Έρευνας στο ΚΕΘΕΑ

 

Β. Retail: Ιδιαιτερότητες του HR. Περιορισμοί και Δυνατότητες

Το πάνελ συντόνισε η κα Όλγα Επιτροπάκη, Κάτοχος της Επώνυμης Ακαδημαϊκής Έδρας «Σταύρος Κωστόπουλος» στη Διοίκηση και Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, ALBA και συμμετείχαν οι:

 

•Νίκος Γεμενιτζόγλου, Human Resources Manager στο Praktiker Hellas

•Αντωνία Μαύρου, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού στη Leroy Merlin

•Θωμάς Χρήστου, Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού στην εταιρεία Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.

 

Γ. Κάτω από 50 εργαζόμενοι! Small is beautiful!

Το πάνελ συντόνισε ο κ. Αλέξης Κοσμέλης, ιδρυτικό μέλος και διευθυντής του ALBA Hub for Enterprise and Development του ALBA Graduate Business School και συμμετείχαν οι:

 

•Θεόδωρος Δρακόπουλος, Αν. Γενικός Διευθυντής της 1-Source Aero Services

•Απόστολος Κάκκος, Διευθύνων Σύμβουλος, LAMDA Hellix

•Μαρίνα Καραστεργίου, General Manager, Sprint Integrated Communications

•Γιάννης Κολοβός, General Manager της Edenred

•Νικόλαος Πέππας, Country Manager Greece and Cyprus, SAS Institute

 

 

Best Practices βραβευμένων εταιρειών με επίκεντρο τον άνθρωπο

Το συνέδριο έκλεισε με την παρουσίαση Best Practices βραβευμένων εταιρειών με επίκεντρο τον άνθρωπο.

 

Ο κ. Ευάγγελος Αγγελόπουλος από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία μίλησε για δύο εξαιρετικές πρακτικές για ουσιαστική εσωτερική επικοινωνία και αποτελεσματική συλλογική εργασία που εφαρμόζονται στην εταιρεία του και ονομάζονται «Team Talk» και «Climate Navigator Process» και ο κ.Δημήτης Γκανούδης, Γενικός Διευθυντής του Great Place to Work® έκανε μία παρουσίαση κάποιων ενδιαφερόντων Best Practices βραβευμένων εταιρειών από όλο τον κόσμο.

 

 

Η πολύτιμη συμβολή των χορηγών

Η συμβολή των φετινών χορηγών του Συνεδρίου, οι οποίοι, σε μία ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο, στήριξαν το Ινστιτούτο, ήταν πολύτιμη και αξίζει να αναφερθούν αναλυτικά:

 

Χορηγός του Συνεδρίου ήταν η ICAP Group,

 

Υποστηρικτές η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η GENESIS Pharma και η JTI,

 

Επιστημονικός Συνεργάτης το ALBA Graduate Business School,

 

Υποστηρικτής On-line Επικοινωνίας η Eurocharity,

 

Υποστηρικτής Δημοσιότητας η Advocate/ Burson-Marsteller,

 

Χορηγός Φιλοξενίας το ΑΙΤ και

 

Χορηγός Εκτυπώσεων η Pressious Arvanitidis

 

 

 

INFO
Σχετικά με το Great Place to Work®

Το Great Place to Work® Institute είναι μια διεθνής εταιρεία έρευνας, παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών και εκπαίδευσης που βοηθά οργανισμούς να καθορίσουν, να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον, μέσα από την καλλιέργεια μιας κουλτούρας που βασίζεται στην εμπιστοσύνη.

 

Βρίσκεται στην υπηρεσία επιχειρήσεων και οργανισμών σε 45 χώρες και στις έξι ηπείρους.

 

Το πιο γνωστό προϊόν του Ινστιτούτου είναι οι λίστες Best Workplaces οι οποίες συντάσσονται τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

 

ΙΝFO Photo: Ο κ. Αλέξανδρος Καμπούρογλου

Σχετικά Άρθρα