H Coca-Cola μεγάλος χορηγός του 1ου Athens Startup Weekend Sustainability

• Στηρίζοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη και την «πράσινη» επιχειρηματικότητα

 

Η CocaCola βρέθηκε για άλλη μια φορά κοντά στη νεανική επιχειρηματικότητα ως μεγάλος χορηγός του 1ου Athens Startup Weekend Sustainability, που πραγματοποιήθηκε στο χώρο του TΗΕ ΒΟΧ από τις 9 έως και τις 11 Μαΐου.

 

Tο πρώτο Athens Startup Weekend Sustainability που πραγματοποιήθηκε στη χώρα μας, είναι μέρος του Startup Weekend, του παγκόσμιου μη κερδοσκοπικού οργανισμού που προωθεί την επιχειρηματικότητα των νέων και ενθαρρύνει την υλοποίηση καινοτόμων ιδεών.

 

Το Startup Weekend αποτελεί ένα παγκόσμιο δίκτυο δραστήριων και δυναμικών επιχειρηματιών που έχουν ως σκοπό να εμπνεύσουν, να εκπαιδεύσουν και να καθοδηγήσουν άτομα, ομάδες και κοινότητες.

 

Κατά τη διάρκεια των events που πραγματοποιούνται σε όλον τον κόσμο, προγραμματιστές, σχεδιαστές, στελέχη μάρκετινγκ, product managers και θιασώτες των start ups συναντιούνται για 54 ώρες, προκειμένου να μοιραστούν ιδέες, να δημιουργήσουν ομάδες και προϊόντα και να λανσάρουν νέες εταιρείες.

 

Το Athens Startup Weekend Sustainability είχε ως θέμα τη βιώσιμη ανάπτυξη και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα, και έδωσε την ευκαιρία σε νέους από όλη την Ελλάδα να παρακολουθήσουν, μέσα σε τρεις ημέρες, ενδιαφέροντα workshops και δημιουργικές συζητήσεις.

 

Στόχος ήταν να συνεργαστούν προκειμένου να εκφράσουν ιδέες, να διαμορφώσουν ομάδες και να ξεκινήσουν να σχεδιάζουν τη δική τους εταιρεία βιώσιμης ανάπτυξης με τη βοήθεια έμπειρων επαγγελματιών από το χώρο των επιχειρήσεων, ώστε να μετατρέψουν τις επιχειρηματικές ιδέες τους σε πράξη και να μας δώσουν έτσι ακόμη περισσότερους λόγους για να πιστέψουμε σε ένα καλύτερο αύριο.

 

Κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας, οι συμμετέχοντες παρουσίασαν τις ιδέες τους και έλαβαν σχετικά σχόλια από τους υπόλοιπους νέους. Στη συνέχεια, δημιουργήθηκαν ομάδες μελών με διαφορετικό εκπαιδευτικό προσανατολισμό, προκειμένου να αναπτύξουν τις πιο δημοφιλείς, βάσει ψηφοφορίας, ιδέες.

 

Το Σάββατο, οι ομάδες εργάστηκαν πυρετωδώς επάνω στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη των σχετικών επιχειρηματικών πλάνων, με μέντορες από την ελληνική startup κοινότητα να συζητούν με τις ομάδες τις ιδέες τους για βιώσιμες επιχειρήσεις και να τους δίνουν πολύτιμες συμβουλές.

 

Την Κυριακή η διαμόρφωση των projects ολοκληρώθηκε, με τις ομάδες να παρουσιάζουν τις προτάσεις τους και την κριτική επιτροπή να αποφασίζει για την καλύτερη επιχειρηματική ιδέα.

 

Οι μεγάλοι νικητές που «κέρδισαν» τους 3 κριτές της κριτικής επιτροπής ήταν οι Charity Stamp, με την ιδέα τους για τη δημιουργία μιας πλατφόρμας πώλησης γραμματοσήμων φιλοτεχνημένων από διάσημους καλλιτέχνες, με σκοπό την υποστήριξη φιλανθρωπικών οργανώσεων.

 

Η CocaCola βρέθηκε στο πλευρό του Athens Startup Weekend Sustainability στηρίζοντας την υγιή νεανική επιχειρηματικότητα, ενθαρρύνοντας το ταλέντο, τη θέληση και τον ενθουσιασμό των νεαρών, σε μια διοργάνωση που χαρακτηρίστηκε από αστείρευτη δημιουργικότητα και πολλούς λόγους να πιστεύουμε σε ένα καλύτερο, «πράσινο» αύριο!Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο.

 

www.facebook.com/reasonstobelieve.gr

 

• Γιατί το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα στηρίζει τη νεανική επιχειρηματικότητα

«Στο Σύστημα της Coca-Cola (Coca-Cola Hellas και Coca-Cola 3E) πιστεύουμε ότι οι νέοι της Ελλάδας μπορούν να διαδραματίσουν ηγετικό ρόλο στην επανεκκίνηση της χώρας, γι’ αυτό «τροφοδοτούμε» το πάθος και την αποφασιστικότητα της νέας γενιάς ηγετών υποστηρίζοντας δράσεις και προγράμματα Νεανικής Επιχειρηματικότητας, που αφορούν στη δημιουργία νέων ευκαιριών για τους νέους, ενθάρρυνση καινοτόμων ιδεών και ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους, προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός διαρκώς μεταβαλλόμενου επιχειρηματικού περιβάλλοντος.

 

Στο πλαίσιο αυτό, το Σύστημα της Coca-Cola προσφέρει προγράμματα πρακτικής άσκησης σε φοιτητές και απόφοιτους Πανεπιστημίων, στηρίζει το πρόγραμμα επιχειρηματικής προσομοίωσης Global Management Challenge, θεσμούς που καλλιεργούν την επιχειρηματικότητα των νέων, όπως το Athens Start-Up Weekend καθώς και τους  Global Shapers Athens Hub, ένα δίκτυο που προσφέρει την ευκαιρία σε νέους, 20-30 ετών, να έρθουν σε επαφή με νέους αντίστοιχων προσόντων, να αξιοποιήσουν τις ηγετικές τους ικανότητες και τις καινοτόμες ιδέες τους με στόχο να βελτιώσουν την καθημερινότητα των συνανθρώπων τους και να ενισχύσουν τη βιωσιμότητα των τοπικών κοινωνιών. Επιπλέον, στελέχη και των δύο εταιρειών λειτουργούν ως μέντορες σε νέους.

 

Στηρίζουμε τη νεανική επιχειρηματικότητα γιατί πιστεύουμε στους νέους της Ελλάδας, στις καινοτόμες ιδέες τους, το ταλέντο και τον ενθουσιασμό τους που μας κάνουν να πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο για τη χώρα μας. »

 

INFO

Εταιρικό προφίλ The Coca-Cola Company

Η The Coca-Cola Company είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, με περισσότερα από 500 εμπορικά σήματα και περισσότερα από 3.500 προϊόντα σε όλες τις κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών (ανθρακούχων ποτών, χυμών και φρουτοποτών, εμφιαλωμένου νερού, καθώς και έτοιμου (ready-to-drink) καφέ και τσαγιού).

 

Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα.

 

Η εταιρεία είναι υπεύθυνη για τη χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ των προϊόντων της και παρέχει τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής και εταιρικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων στις τρεις χώρες.

 

Τα προϊόντα της The Coca-Cola Company που διατίθενται στην Ελλάδα είναι τα Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero,  Fanta, Powerade, Sprite, NESTEA, Illy Caffe, Illy Macchiato, Schweppes.

 

Η The Coca-Cola Company δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο ως «Σύστημα», σε συνεργασία με τους κατά τόπους εμφιαλωτές της (300 εμφιαλωτές παγκοσμίως), οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την παραγωγή / εμφιάλωση, καθώς και για την πώληση / φυσική διανομή των προϊόντων της.

 

Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον Ελλάδος Α.Β.Ε.Ε., μέλος του ελληνικού πολυεθνικού Ομίλου Coca-Cola Hellenic, ενός από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές της εταιρείας, με παρουσία σε 28 χώρες.

 

Μαζί με την Coca-Cola, που αναγνωρίζεται ως το κορυφαίο εμπορικό σήμα στον κόσμο, η The Coca-Cola Company εμπορεύεται 16 brands αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων των Coca-Cola Light/Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, Glaceau Vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply Georgia και Del Valle.

 

Μέσω του μεγαλύτερου συστήματος διανομής στον κόσμο, καταναλωτές σε περισσότερες από 200 χώρες απολαμβάνουν τα προϊόντα της, περισσότερες από 1,9 δισ. φορές την ημέρα.

 

Για την The Coca-Cola Company, η ανάπτυξη βιώσιμων κοινωνιών αποτελεί συνώνυμο της βιωσιμότητάς της.

 

Γι’ αυτό το λόγο έχει δεσμευτεί παγκοσμίως, μέσω της κοινωνικής πλατφόρμας της “LIVE POSITIVELY”, ώστε η βιωσιμότητα να είναι μέρος οποιασδήποτε δραστηριότητάς της.

 

Η Εταιρεία επικεντρώνει τις δραστηριότητές της στη βελτίωση της οικονομικής ανάπτυξης των περιοχών όπου και δραστηριοποιείται, στην προώθηση ισορροπημένου και δραστήριου τρόπου ζωής, στην προστασία του περιβάλλοντος (με έμφαση στη διαχείριση υδάτινων πόρων, την προστασία του κλίματος και την ανακύκλωση) καθώς και στη συνεχή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της, που ξεπερνάει ως «Σύστημα» το 1 εκατομμύριο εργαζομένους παγκοσμίως.

 

Μαζί με τους εμφιαλωτές της, συγκαταλέγεται  στους 10 μεγαλύτερους εργοδότες στον ιδιωτικό τομέα με περισσότερους από 700.000 εργαζομένους.

Σχετικά Άρθρα