Η εκτός τόπου και χρόνου ΔΕΗ

Η απάντηση.

 

Σε  έγγραφό του που διαβιβάστηκε στο ελληνικό κοινοβούλιο, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ αναφέρει ότι η απόφαση του διοικητικού συμβουλίου  για τη διαφημιστική προβολή της Επιχείρησης ελήφθη τον περασμένο Αύγουστο.

 

Σε αυτήν ορίστηκε το ποσό των 3.000.000 ευρώ κατ’ ανώτατο όριο και για 12 μήνες, για την υποστήριξη της εμπορικής της πολιτικής, καθώς και για άλλες επικοινωνιακές δράσεις.

 

Ο κ.Ζερβός προσθέτει ότι :

 

«Η ΔΕΗ ΑΕ ως εισηγμένη εταιρία οφείλει να πραγματοποιεί επικοινωνιακές ενέργειες, ενημερώνοντας το σύνολο των ενδιαφερομένων μερών και ιδιαίτερα τα 7,3 εκατομμύρια πελάτες της σχετικά με όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της.

 

H Επιχείρηση οφείλει να ενημερώσει την κοινή γνώμη σχετικά με το πολύ σημαντικό αναπτυξιακό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό της έργο, αλλά και παράλληλα να προβάλλει με ειλικρίνεια μέσα από τους ανθρώπους της, το πραγματικό της πρόσωπο, αυτό μας εταιρείας που καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες προκειμένου να διασφαλίσει την αδιάλειπτη παραγωγή και παροχή της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας για τη χώρα, τους πολίτες, τις επιχειρήσεις».

 

 

Η άλλη ανάγνωση.

 

• Για την « απόφαση »:

Ποιος εισηγήθηκε την απόφαση και με ποιο σκεπτικό; Πώς κρίθηκε αναγκαία αυτή η δαπάνη και ποιοι ήταν oι μετρήσιμοι στόχοι;

 

• Για « την υποστήριξη της εμπορικής της πολιτικής »:

Αυξήθηκε το πελατολόγιο; Υπάρχουν ποσοτικά δεδομένα απολογισμού αύξησης συνδρομητών, υπάρχουν στοχευμένα κοινά ιδιωτών ή εταιριών που απευθύνθηκε η επιχείρηση για να επικοινωνήσει συγκεκριμένες παροχές προς αυτούς και να τους μεταπείσει –να μην πάνε που αλλού αλήθεια;

 

• Για τις  « άλλες επικοινωνιακές δράσεις »:

Ποιές είναι, πόσο κοστολογούνται, τι αφορά συγκεκριμένα, έμμεσα προωθητικά κείμενα για την βελτίωση της εικόνας; πόσο ποσοστό επί της δαπάνης αντιπροσωπεύουν και με ποιο σκεπτικό.

 

• Για το ότι η « Επιχείρηση οφείλει να ενημερώσει την κοινή γνώμη σχετικά με το πολύ σημαντικό αναπτυξιακό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό της έργο »:

 

To « οφείλει » σε καιρό οικονομικού πολέμου, αποδεικνύει μειωμένα αντανακλαστικά.

 

Με 1.5 εκ. ανέργους μπορούσε να συμβάλει με ουσιαστικό και διαφορετικό κοινωνικό έργο προς αυτούς με πρακτικές παροχές.

 

Με επιχειρήσεις και βιομηχανίες που αντιμετωπίζουν οξύτατα προβλήματα, μπορούσε να μειώσει την τιμή του μονοπωλιακού της προϊόντος και να βοηθήσει έμμεσα και άμεσα την εθνική οικονομία.

 

Αναπτυξιακό έργο κρατικού μονοπωλίου σε καιρό οικονομικής περιδίνησης δεν είναι αναγκαιότητα να προβληθεί, είναι περιττή πολυτέλεια.

 

Το οφείλει να το απευθύνει  πρώτα από όλα, προς τους μαθητές των ακριτικών περιοχών που υποφέρουν από τις κρύες αίθουσες-μπορούσε να αγοράσει κλιματιστικές συσκευές και να παρέχει δωρεάν το ρεύμα  ή να αγοράσει πετρέλαιο για τα σχολεία αυτά.

 

Αυτό είναι το κοινωνικό σας έργο κ.Ζερβέ για το οποίο δαπανήσατε 3.000.000 ευρώ για 12 μήνες;

 

Αυτό το έργο, δεν αφορά την παραγωγική μηχανή, τους επιχειρηματίες και την νέα γενιά, δηλαδή δεν αφορά αυτούς που υποφέρουν και είναι το μέλλον.

 

Και σίγουρα όλοι αυτοί θα  θυμούνται το έργο σας. Και τους προϊσταμένους σας.

 

www.mywaypress.gr

 

Σχετικά Άρθρα