H GfK Hellas οδηγεί το μέλλον με νέα οργάνωση

• 35 χρόνια παρουσίας στην Ελληνική Αγορά συμπληρώνει φέτος η GfK  Hellas, με τους πελάτες και τους συνεργάτες της να βρίσκονται πάντα στο  επίκεντρο

H Ντορίνα Φυντάνη (photo άνω) αναλαμβάνει την Εμπορική Διεύθυνση του τμήματος Καταναλωτικής Έρευνας (Consumer Experiences) της GfK Hellas. Πρόκειται για στέλεχος με μακροχρόνια παρουσία στην έρευνα αγοράς,  ανήκοντας στην ομάδα της GfK τα τελευταία 15 χρόνια.  Είναι επίσης μέλος του ΔΣ του ΣΕΔΕΑ.

Η κα Φυντάνη δήλωσε σχετικά: «Είμαι ευτυχής για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει ο Όμιλος GfK και  ενθουσιασμένη για την ευκαιρία που έχει σήμερα η εταιρεία στην Ελλάδα  να προσφέρει στους πελάτες της καινοτόμες υπηρεσίες και νέα προϊόντα  του Ομίλου, που θα συνεισφέρουν στη λήψη έξυπνων επιχειρηματικών  αποφάσεων. Είμαι σίγουρη ότι με την συνεργασία των έμπειρων στελεχών της εταιρείας  που έχουν πάθος, δημιουργικότητα και εξειδίκευση στην έρευνα και στις  νέες τεχνολογίες, η GfK θα οδηγήσει το μέλλον και στην Ελληνική Αγορά”

O κ.Θεοδώρου, γενικός διευθυντής της εταιρείας, δηλώνει σχετικά:«Οι πελάτες μας είναι το επίκεντρο όλων των ενεργειών μας. Είμαστε πραγματικά ευτυχείς που η κυρία Φυντάνη αναλαμβάνει σε μία γεμάτη προκλήσεις περίοδο για τους πελάτες και συνεργάτες μας, το συγκεκριμένο ρόλο. Με την εμπειρία και το πάθος της για την έρευνα, αλλά παράλληλα και με  επενδύσεις του ομίλου σε διεθνές και τοπικό επίπεδο, είμαστε σίγουροι ότι θα δώσει στους πελάτες μας τη δυνατότητα να αναπτύξουν επιτυχημένες στρατηγικές. Της ευχόμαστε καλή επιτυχία!»

 

INFO

Σχετικά με τη GfK
Η GfK αποτελεί τον έμπιστο συνεργάτη στην παροχή πληροφοριών σχετικά με την αγορά και τους καταναλωτές, που επιτρέπει στους πελάτες της να λαμβάνουν έξυπνες αποφάσεις. Περισσότεροι από 13.000 ειδικοί έρευνας αγοράς συνδυάζουν το πάθος τους με την μακρά εμπειρία της GfK στην επιστημονική διαχείριση δεδομένων. Αυτό επιτρέπει στην GfK να προσφέρει υψηλού επιπέδου γνώση σε παγκόσμιο επίπεδο και να τη συνδυάζει με γνώση της τοπικής αγοράς σε πάνω από 100 χώρες.

Χρησιμοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες και επιστημονικές μεθόδους, η GfK μετατρέπει τα “big data” σε έξυπνες λύσεις, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους και να εμπλουτίσουν τις εμπειρίες και τις επιλογές των καταναλωτών.

Σχετικά Άρθρα