KPMG: Η δημιουργικότητα, ο μύθος της αλλαγής και τα επιτυχημένα case studies

• Συμπεράσματα του 7ου Συνεδρίου Στελεχών Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών της KPMG

 

Η δημιουργικότητα είναι κάτι που μαθαίνεται από όλους και όλοι μπορούν να «παράγουν» καινοτόμες ιδέες ενισχύοντας έτσι την ανταγωνιστική θέση του οργανισμού τους στην αγορά.

 

Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε ο Dimis Michaelides, Σύμβουλος επιχειρήσεων, συγγραφέας, ηγέτης δημιουργικών ομάδων και καθηγητής ο οποίος μίλησε στο 7ο Συνέδριο Στελεχών Πωλήσεων & Εξυπηρέτησης Πελατών που ολοκλήρωσε τις εργασίες του στις 3 Απριλίου.

 

Το συνέδριο άνοιξε  με ομιλία του ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, κ. Αθανάσιος Σκορδάς ο οποίος, μεταξύ άλλων, υπογράμμισε την ανάγκη το κράτος, όπως ακριβώς κάνουν και οι επιχειρήσεις, να αλλάξει προκειμένου να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις ανάγκες της αγοράς. Τόνισε ότι παρατηρείται εσωτερικά μια «αντίσταση» στην αλλαγή η οποία δεν μας επιτρέπει συχνά να κάνουμε ως χώρα βήματα μπροστά και να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα.

 

Το μύθο ότι «οι πελάτες αλλάζουν» κατέρριψε με την παρουσίαση του ο Peter Doveren, Commercial Operations Director, Vodafone Greece. Μιλώντας για το πώς οι εταιρείες θα διατηρήσουν το ενδιαφέρον των πελατών τους σε περιόδους κρίσης, υπογράμμισε ότι ο πελάτης χρειάζεται τα ίδια πράγματα σε όλες τις εποχές. Οι εταιρείες είναι αυτές που αλλάζουν και διαμορφώνουν ανάλογα και τις συμπεριφορές των πελατών τους.

 

Στο πάνελ συζήτησης με συντονίστρια την κ. Λήδα Κοντογιάννη, Γενική Διευθύντρια Ελληνικού Συμβουλίου Εταιρικής Διακυβέρνησης οι κ.κ Γιώργος Βασιλαράς, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής ομίλου Goody’s- Everest  και Πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών και Αλέξανδρος Δούκας, Γενικός Διευθυντής VLTs ΟΠΑΠ ΑΕ και Αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος συζήτησαν τα προβλήματα του κλάδου των Πωλήσεων και πρότειναν λύσεις.

 

Κοινή ήταν η αίσθηση ότι η πιστοποίηση των στελεχών του κλάδου θα βοηθούσε σημαντικά την ανάπτυξη του και θα έθετε σε ένα ενιαίο πλαίσιο τη λειτουργία των ομάδων Πωλήσεων στις επιχειρήσεις.

 

Τονίστηκε ωστόσο ότι οι προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση έχουν βρει σημαντικά εμπόδια από την πολιτεία.

 

Σε ό,τι αφορά την αντιμετώπιση των καταναλωτών στις μέρες μας δόθηκε έμφαση στη σημαντικότητα της διαχείρισης των παραπόνων και συμφώνησαν οι συμμετέχοντες ότι αυτό που έχουν περισσότερο ανάγκη οι πελάτες είναι να νιώσουν ότι αυτό που τους προσφέρεται είναι μια «επιτυχία».

 

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου παρουσιάστηκαν και δυο επιτυχημένα case studies από εταιρείες του φαρμακευτικού χώρου.

 

Οι κκ. Σταύρος Θεοδωράκης, Διευθύνων Σύμβουλος Chiesi Hellas και Στάθης Ψημμένος, Διευθυντής Πωλήσεων, Novo Nordisk Ελλάς μίλησαν για τη στρατηγική που ακολούθησαν στις ομάδες των πωλήσεων τους όταν η κρίση έπληξε την αγορά και μοιράστηκαν με το κοινό πρακτικές που εφάρμοσαν προκειμένου να έχουν θετικά αποτελέσματα.

 

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών και του Ινστιτούτου Στελεχών Πωλήσεων.

 

Χορηγοί του συνεδρίου ήταν οι εταιρείες AUTO HELLASHERTZ, EDENRED, HAPPY CREATIONS, IRIS ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ, SINGULAR LOGIC, TUI HELLAS, INNEWS και ΕΨΑ.

 

INFO

 Σχετικά με την KPMG

Η KPMG αποτελεί το παγκόσμιο δίκτυο ανεξάρτητων εταιρειών παροχής επαγγελματικών υπηρεσιών-μελών συνδεδεμένων με την  KPMG International, ενός Ελβετικού Συνεταιρισμού.

 

Οι εταιρείες-μέλη της KPMG παρέχουν ελεγκτικές, φορολογικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες.

 

Λειτουργεί σε 155 χώρες με προσωπικό περίπου 155 000 ατόμων παγκοσμίως.

 

Κάθε εταιρεία KPMG αποτελεί μια νομικά ξεχωριστή οντότητα.

 

Στη χώρα μας, η KPMG παρέχει, τα τελευταία 40 χρόνια, ολοκληρωμένες ελεγκτικές, συμβουλευτικές, λογιστικές, φορολογικές υπηρεσίες σε ελληνικές και διεθνείς εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

 

KPMG

INFO Photo: Ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Αθανάσιος Σκορδάς, μαζί με τον Αντιπρόεδρο της KPMG, Βαγγέλη Αποστολάκη

Σχετικά Άρθρα