Βραβείο στη Nestlé Hellas στα “Corporate Affairs Excellence Awards” της ΕΕΔΕ στην κατηγορία «Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσης»
Πάροχος του προγράμματος η Hill + Knowlton Strategies
Βραβείο στην κατηγορία «Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσης» παρέλαβε η Nestlé Ελλάς κατά την τελετή βράβευσης των “Corporate Affairs Excellence Awards”, που διοργάνωσε για πρώτη φορά ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).
Το βραβείο αφορούσε σε πρόγραμμα διαχείρισης κρίσης που υλοποίησε η Nestlé με πάροχο την Hill + Knowlton Strategies.
Τον Ιούλιο του 2012 μια προληπτική ανάκληση προϊόντος στη Γαλλία προκάλεσε μέσα σε λίγες ώρες μεγάλη αναπαραγωγή μηνυμάτων και στα ελληνικά social media.
Διαθέτοντας τo στρατηγικό εργαλείο Radar, που ακούει και αποτυπώνει τις συζητήσεις στο digital περιβάλλον, η Nestlé Ελλάς ενημέρωσε άμεσα τους καταναλωτές μέσα από όλα τα κανάλια επικοινωνίας της, ότι το συγκεκριμένο προϊόν, ούτε κάποιο παρόμοιο, δεν κυκλοφορούσε στην ελληνική αγορά.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη διάχυση του μηνύματος στα social media, μέσω digital influencers (με τους οποίους η εταιρεία έχει αναπτύξει δίκτυο και σχέσεις).
Αγγελική Παπαδοπούλου: «Προτεραιότητά μας να είμαστε καθημερινά δίπλα στον καταναλωτή, να τον ακούμε και να του παρέχουμε έγκαιρα υπεύθυνες απαντήσεις στις ανησυχίες του »
Η κα Αγγελική Παπαδοπούλου, Corporate Affairs Manager της Nestlé Ελλάς, σχολίασε σχετικά μετά την παραλαβή του βραβείου:
«Η σημερινή βράβευση αποτελεί μια έμπρακτη απόδειξη ότι η Nestlé Ελλάς όχι μόνο ακούει τον έλληνα καταναλωτή, αλλά έχει προσαρμοστεί πλήρως και στο νέο περιβάλλον όπου η επικοινωνία λαμβάνει χώρα σε πολλαπλά επίπεδα.
Τα social media έχουν επιφέρει σημαντικές αλλαγές στη διαχείριση μιας κρίσης, σε ό,τι αφορά στο χρόνο αλλά και στα γεωγραφικά όρια, και μια εταιρεία οφείλει να είναι προετοιμασμένη: να διαθέτει τα απαραίτητα εργαλεία αλλά και το σωστό δίκτυο.
Προτεραιότητά μας να είμαστε καθημερινά δίπλα στον καταναλωτή, να τον ακούμε και να του παρέχουμε έγκαιρα υπεύθυνες απαντήσεις στις ανησυχίες του».
INFO
Σχετικά με τον Όμιλο Nestlé
Ήδη από τις απαρχές της, το 1866, όταν ο Henri Nestlé δημιούργησε την πρώτη βρεφική τροφή ανταποκρινόμενος σε μια υπαρκτή κοινωνική ανάγκη, η συνεχής ανάπτυξη της Nestlé προήλθε κυρίως μέσα από την επιστημονική πρωτοπορία και ιστορικές καινοτομίες που δημιούργησαν ουσιαστικά εντελώς νέους τομείς στη βιομηχανία τροφίμων (π.χ. της βρεφικής και παιδικής διατροφής, του συμπυκνωμένου γάλακτος, του στιγμιαίου καφέ, της σοκολάτας με γάλα κ.ά.).
Σήμερα, η Nestlé λειτουργεί 461 εργοστάσια παγκοσμίως και αποτελεί το μεγαλύτερο οργανισμό στον τομέα της έρευνας και τεχνολογίας των τροφίμων.
Η ετήσια επένδυσή της σε Έρευνα και Ανάπτυξη είναι η μεγαλύτερη του κλάδου, ενώ το προσωπικό της στον τομέα αυτό ξεπερνά τα 3.000 άτομα.
Το Ερευνητικό Κέντρο της Nestlé (Nestlé Research Centre), όπου διεξάγεται βασική έρευνα, αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως ένα από τα κορυφαία κέντρα ερευνών στο είδος του.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Όμιλο Nestlé, επισκεφθείτε http://www.nestle.com/Pages/Nestle.aspx.
INFO Photo
Διακρίνονται από αριστερά οι:
Αγγελική Παπαδοπούλου, Corporate Affairs Manager της Nestlé Ελλάς, και
Ελένη Γιαννακάκη, Digital Communications Manager H+K Strategies.
www.mywaypress.gr