NestleNoiazomai.gr: Η Nestle μας καλωσορίζει στον… κόσμο που νοιάζεται για εμάς

H Nestlé Ελλάς, η κορυφαία εταιρεία διατροφής, υγείας και ευεξίας, προσπαθεί καθημερινά να κάνει πράξη την υπόσχεσή της για καλή διατροφή και καλύτερη ζωή. Έτσι, μας καλωσορίζει στο www.NestleNoiazomai.gr, τη νέα διαδικτυακή πλατφόρμα που στόχο έχει να συμβάλλει σε μια καλύτερη ζωή, βασισμένη πάντα στην καλή διατροφή.

 
Στο NestleNoiazomai.gr μπορούμε να βρούμε μια ποικιλία θεμάτων που αφορούν στην ισορροπημένη διατροφή, στην υγεία, στην πρόληψη και στην ευεξία ενώ, οι αγαπημένοι σεφ μας προτείνουν υπέροχες συνταγές για κάθε γούστο, ώστε να χαρίζουμε στον εαυτό μας και σε όσους νοιαζόμαστε αλμυρές αλλά και γλυκές γευστικές απολαύσεις! Φυσικά, από το NestleNoiazomai.gr δε θα μπορούσαν να λείπουν και τα εκπτωτικά κουπόνια για τα αγαπημένα μας προϊόντα, για να μπορούμε να τα απολαμβάνουμε στις πιο προνομιακές τιμές. Μάλιστα με το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ, μπορούμε να κερδίζουμε πόντους και να τους εξαργυρώνουμε δημιουργώντας τα δικά μας εκπτωτικά κουπόνια, στα προϊόντα που προτιμάμε!

 
Κι εγώ Νοιάζομαι
Και ενώ οι γιορτινές μέρες πλησιάζουν, κάθε ελληνικό σπίτι θα «μυρίσει» Χριστούγεννα και θα πλημμυρίσει αγάπη και θαλπωρή. Όλοι όμως αξίζουν να νιώσουν τη ζεστασιά των Χριστουγέννων, έτσι λοιπόν λέμε «Κι εγώ Νοιάzομαι!» και μαζί με την Nestlé σκορπίζουμε χαρά και αγάπη στους μικρούς μας φίλους που έχουν ανάγκη, με μια ξεχωριστή πράξη, υποστηρίζοντας και ενισχύοντας τα Παιδικά Χωριά SOS. Έτσι, μέχρι και 31 Δεκεμβρίου έχουμε την ευκαιρία, ενώ απολαμβάνουμε τα αγαπημένα μας προϊόντα Nestlé σε προνομιακές εκπτώσεις, να συμβάλουμε και εμείς στην ανέγερση του Παιδικού Χωριού SOS στην Κρήτη! Πώς; Για κάθε κουπόνι που εκτυπώνουμε από το www.nestlenoiazomai.gr η Nestlé θα δωρίζει το ποσό των 0,20€ μέχρι να εξαντληθούν τα 50.000 κουπόνια που αφορούν στο σκοπό αυτό.

 
Web Video
Με αφορμή την έναρξη του νέου site η Νestlé Ελλάς δημιούργησε και ένα πρωτότυπο web video που ενημερώνει για τους βασικούς τομείς στους οποίους επένδυσε με μια σειρά από αξιόλογες πρωτοβουλίες με στόχο τη Δημιουργία Αμοιβαίου Οφέλους.  Χρησιμοποιώντας το σύμβολο ενός πουλιού λοιπόν, η Nestlé μας καλεί σε μια… «πτήση» λίγων λεπτών πάνω από έναν κόσμο κινουμένων σχεδίων όπου μέσα από γεγονότα και αριθμούς, γίνεται ο απολογισμός όλου του κοινωνικού της έργου για το 2015. Το video είναι διαθέσιμο μέσα από το www.NestleNoiazomai.gr καθώς και την επίσημη σελίδα της Nestlé

στο Facebook (https://www.facebook.com/Nestle.GR) &

στο YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=eFm78JN_FQY ).

Ας ανακαλύψουμε λοιπόν το νέο www.nestlenoiazomai.gr και μαζί με αυτό έναν  κόσμο που… νοιάζεται!

 
INFO

Σχετικά με τη Nestlé

Το 1867 ο Henri Nestlé δημιούργησε την πρώτη βρεφική τροφή ανταποκρινόμενος σε μια υπαρκτή κοινωνική ανάγκη. Σήμερα, η Nestlé είναι η κορυφαία εταιρεία Διατροφής, Υγείας και Ευεξίας, με παρουσία σε 197 χώρες, λειτουργεί 442 εργοστάσια σε 86 χώρες και απασχολεί 339.000 εργαζόμενους.

Στην Ελλάδα, η Nestlé έχει παρουσία πάνω από 100 χρόνια. Σημαντικοί σταθμοί στην ιστορία της εταιρείας είναι η λειτουργία εργοστασίου γάλακτος στο Πλατύ Ημαθίας το 1975, η ενσωμάτωση στον  όμιλο Nestlè της Λουμίδης Α.Ε. το 1987, της Κορπή ΑΒΕΕ το 1993, καθώς και η εξαγορά της Δέλτα Παγωτού το 2006. Η εταιρεία διαθέτει σήμερα 10 σημεία δραστηριότητας στην Ελλάδα, μεταξύ των οποίων τρία εργοστάσια, κεντρικά γραφεία στο Μαρούσι Αττικής και γραφεία στη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα. Η Nestlé Ελλάς απασχολεί περίπου 1.000 μόνιμους εργαζομένους. Εκτός από τις δραστηριότητές της στην ελληνική αγορά, η Nestlé Ελλάς εξάγει ελληνικό καφέ Λουμίδης Παπαγάλος και Φυσικό Μεταλλικό Νερό Κορπή στην Γερμανία, την Αυστραλία και τις ΗΠΑ αλλά και τις πασίγνωστες διεθνείς μάρκες της στην Κύπρο, την Αλβανία, την Βουλγαρία, την ΠΓΔΜ και αλλού. Η Nestlé Ελλάς ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ για όσους το έχουν πραγματικά ανάγκη. Το «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ» είναι ο τρόπος της Nestlé για να δείξει έμπρακτα ότι φροντίζει με πάθος και ευθύνη για τη Διατροφή, Υγεία και Ευεξία της ελληνικής οικογένειας, προσφέροντας τα υψηλής διατροφικής αξίας προϊόντα της σε μοναδικές τιμές και επενδύοντας στην έρευνα και τεχνολογία, ώστε να βελτιώνει συνεχώς της συνταγές της, σύμφωνα με τις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών. Παράλληλα, με το πρόγραμμα διατροφικής εκπαίδευσης Παιδιά Όλο Υγεία έχει αγγίξει μέχρι σήμερα περισσότερους από 110.000 μαθητές, ενώ με την πρωτοβουλία για τη νεανική απασχόληση Nestlé needs YOUth δημιουργεί ευκαιρίες απασχόλησης για περισσότερους από 500 νέους κάτω των 30 μέχρι το 2016 στην Ελλάδα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Όμιλο Nestlé, επισκεφθείτε http://www.nestle.com/

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Nestlé, επισκεφθείτε το www.nestle.gr

Σχετικά Άρθρα