NetVibe

Σκεφτείτε remixes, όχι highlights. Το TikTok είναι ένας εξελικτικός πλατύποδας αποσπασμάτων και επαναλήψεων — το Netflix θα πρέπει να είναι ο βασιλιάς αυτής της ζούγκλας. Αυτή είναι, κατά την άποψή μου, η πιο ώριμη ευκαιρία στα μέσα ενημέρωσης και την τεχνολογία.

 
 Ένα «Hollywood in box» που μπορεί να αναπαραχθεί παγκοσμίως

 
 Το μέλλον της ψυχαγωγίας θα δημιουργηθεί από τους χρήστες. Οι θεατές του Netflix ξοδεύουν 78 ώρες το χρόνο απλώς αποφασίζοντας τι θα παρακολουθήσουν — Το TikTok σάς επιτρέπει να αφιερώσετε αυτόν τον χρόνο παρακολουθώντας

 
Είστε εκεί που περνάτε χρόνο.  Και τα αγόρια μου, όπως και η υπόλοιπη νεολαία της Αμερικής, είναι TikTok. Όταν ρωτήθηκαν αν θα προτιμούσαν το TikTok ή όλες τις άλλες πλατφόρμες ροής, οι αυριανοί επιχειρηματικοί/πολιτικοί/στρατιωτικοί ηγέτες επιλέγουν την πρώτη . Το TikTok είναι η πιο σημαντική εισαγωγή στην Ασία από την … Datsun. Το Datsun ήταν το πρώτο ιαπωνικό αυτοκίνητο που σημείωσε επιτυχία στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αρχικά χλευαζόταν ως «μικρό» και «φτηνό», ο Datsun, και στη συνέχεια η Honda και η Toyota, έκαναν στην Αμερική οικονομικά αυτό που η Αυτοκρατορία του Ήλιου δεν μπορούσε να κάνει στρατιωτικά.

Οι τρεις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες του Ντιτρόιτ, αναμφισβήτητα η πιο τρομερή κατασκευαστική τρόικα στην ιστορία, είχαν σπάσει την πλάτη τους και μπήκαν και βγήκαν από τη χρεοκοπία για τις επόμενες δεκαετίες, και έγιναν σύμβολα της αμερικανικής παρακμής. Σήμερα ένα παρόμοιο shit-kicking λαμβάνει χώρα. Η κυριαρχία του Χόλιγουντ στον κινηματογράφο και την τηλεόραση κινδυνεύει από έναν άλλο Ασιάτη επιδρομέα

Το ByteDance είναι το Datsun/Honda της εποχής. Θα είναι το Χόλιγουντ το επόμενο Ντιτρόιτ, ένα εγκαταλελειμμένο κέλυφος της παλιάς του δόξας; Πιθανώς όχι. Το In-N-Out Burger, το Hollywood Bowl και ο καιρός είναι τρομερές τάφροι. Ωστόσο, έχει αρχίσει να μυρίζει εφηβικό πνεύμα. Αν το πνεύμα των εφήβων είναι ένας κλάδος που απορρέει από ένα υψηλό φθηνό κεφάλαιο. Η επερχόμενη απόσυρση θα μοιάζει περισσότερο με την προσπάθεια να σταματήσετε έναν εθισμό στα οπιοειδή.

 
1903

Ο «σύγχρονος» κόσμος ξεκίνησε το 1903. Οι αδελφοί Ράιτ πέταξαν το Wright Flyer στις 17 Δεκεμβρίου 1903. Ο Χένρι Φορντ ίδρυσε τη Ford Motor Company στο Ντιτρόιτ στις 16 Ιουνίου και η πόλη του Χόλιγουντ ενσωματώθηκε ακριβώς βόρεια του Λος Άντζελες στις 14 Νοεμβρίου Η βιομηχανία αεροπλάνων επεκτάθηκε αργά, αλλά τα αυτοκίνητα και οι ταινίες εξερράγησαν πολιτιστικά και οικονομικά. Και οι δύο, για ένα διάστημα, κυριαρχούνταν από έναν μικρό αριθμό εταιρειών με έδρα το Ντιτρόιτ και το Χόλιγουντ.

Το Highland Park του Ντιτρόιτ , με το δικό του εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, το χαλυβουργείο και τα ενσωματωμένα εκτελεστικά γραφεία, ήταν το μοντέλο για την κατασκευή του 20ου αιώνα. Ο «φορντισμός» εξαπλώθηκε παντού, σε κτίρια που σχεδίασε ο σχεδιαστής του Highland Park, Albert Kahn. Στη δεκαετία του 1920 η ΕΣΣΔ προσέλαβε τον Καν για να εκπαιδεύσει το σώμα βιομηχανικών αρχιτεκτόνων της χώρας και οι Σοβιετικοί διατήρησαν επίσημο γραφείο στη Φορντ από το 1929 έως το 1935 για να μάθουν τους τρόπους του Φορντισμού.

Μέχρι το 1930, το Ντιτρόιτ ήταν η 4η μεγαλύτερη πόλη στην Αμερική και η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μητρόπολη της. Μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, οι Τρεις Μεγάλοι επωφελήθηκαν από χρόνια αδρανούς ζήτησης και τεράστιες κρατικές επενδύσεις στη μεσαία τάξη και στους εθνικούς δρόμους.  Επίσης, το Ντιτρόιτ είχε ένα αποτελεσματικό παγκόσμιο μονοπώλιο, καθώς είχαμε βομβαρδίσει οποιαδήποτε γερμανική ή ιαπωνική περιοχή που διέθετε σύγχρονες δυνατότητες παραγωγής.

Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1950, το Ντιτρόιτ ήταν η πλουσιότερη πόλη στις ΗΠΑ, πιθανότατα στον κόσμο. Οι τρεις μεγάλοι (Ford, Chrysler και GM, όλα με έδρα εκεί) κυριάρχησαν στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, με μερίδιο άνω του 90%. Ανήγειραν το ένα τεράστιο εργοστάσιο μετά το άλλο στην περιοχή του Ντιτρόιτ, περιβάλλοντάς τα με προαστιακές εγκαταστάσεις που στεγάζουν εργάτες αυτοκινήτων και τις οικογένειές τους.

Μέχρι τη δεκαετία του 1970, ωστόσο, οι Τρεις Μεγάλοι και το Ντιτρόιτ παρέπαιαν. Τα αμερικανικά αυτοκίνητα είχαν γίνει φουσκωμένα, επικίνδυνα και αναξιόπιστα. Οι Ιάπωνες μετέτρεψαν το ρύζι σε σάκε: Η αποδεκατισμένη υποδομή τους τους άφησε να ξεκινήσουν από την αρχή, να χτίσουν σύγχρονες εγκαταστάσεις και να πειραματιστούν με νέες μεθόδους. Οι τρεις μεγάλοι, κάποτε καινοτόμοι, δεν είχαν καταλύτη για δημιουργικότητα. Οι αναλυτές του κλάδου το αναφέρουν ως « Εποχή της κακοδαιμονίας ». Σκεφτείτε το Chevy Citation ή το Ford Pinto. Τα ιαπωνικά αυτοκίνητα δεν ήταν απλώς μικρότερα, αλλά πιο γρήγορα, ασφαλή και πιο δροσερά . Ακολούθησαν πέντε δεκαετίες παρακμής : η Chrysler είναι τώρα θυγατρική της Stellantis, η GM κήρυξε πτώχευση το 2009 και η συνδυασμένη κεφαλαιοποίηση της αγοράς των Big Three (163 δισεκατομμύρια δολάρια) είναι το μισό της Toyota (316 δισεκατομμύρια δολάρια) και το ένα τέταρτο της Τέσλα (733 δισεκατομμύρια δολάρια). ).

 
Χρυσή εποχή

Τα πρώτα κεφάλαια της ιστορίας του Χόλιγουντ είναι παράλληλα με αυτά του Ντιτρόιτ. Η Πόλη των Αγγέλων ήταν το Detroit West με πολλούς τρόπους. Παράλληλα με τα αυτοκίνητα, οι ταινίες ήταν σύμβολα πολιτιστικής και οικονομικής σημασίας μέχρι τη δεκαετία του 1930. Η βιομηχανία στράφηκε για να υποστηρίξει την πολεμική προσπάθεια στη δεκαετία του 1940, παράγοντας προπαγανδιστικές ταινίες και επίκαιρα και πουλώντας πολεμικά ομόλογα. Η βιομηχανία αποκόμισε τα οφέλη της νίκης των Συμμάχων, καθώς η Baywatch και ο Iron Man ουσιαστικά πωλούν το αμερικανικό όνειρο, χτισμένο πάνω στην κορυφαία νίκη του εικοστού αιώνα.

Το Χόλιγουντ αντιμετώπισε επίσης προκλήσεις στα μέσα του αιώνα. Και πάλι, εμφανίστηκε ένα μικρότερο αυτοκίνητο. Η τηλεόραση ήταν πιο προσιτή, πιο ποικίλη και φθηνότερη. Μέχρι τη δεκαετία του 1960, οι ταινίες του Χόλιγουντ ήταν όλο και πιο αναντίστοιχες με την κουλτούρα – προβάλλοντας εικόνες της δεκαετίας του 1950 των λευκών ανθρώπων ως βιβλικούς χαρακτήρες ή πυροβολώντας άγριους ιθαγενείς Αμερικανούς σε έναν κόσμο φυλετικών ταραχών και σεξουαλικής επανάστασης. Το κοινό στράφηκε στον Τζέιμς Μποντ, τους Beatles, τον γαλλικό κινηματογράφο του Νέου Κύματος και οτιδήποτε άλλο Brigitte Bardot.

Τα στούντιο αντιμετώπισαν οικονομικά προβλήματα και πολλά ανελήφθησαν από οικονομικούς αγοραστές και ομίλους ετερογενών δραστηριοτήτων. Το Χόλιγουντ βρισκόταν στον γκρεμό της ίδιας ξένης διάλυσης που επρόκειτο να ζήσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες του Ντιτρόιτ. Σημείωση: Αγόρασα τις πρώτες μου μετοχές, 12 μετοχές της Columbia Pictures (NYSE: CPS) στα 16 $/μετοχή, όταν ήμουν 13 ετών που ζούσα στο Westwood, CA . Νόμιζα ότι το Close Encounters of The Third Kind ήταν ΦΟΒΕΡΟ (#truth). Κατά ειρωνικό τρόπο, η Columbia πουλήθηκε στη Sony 12 χρόνια αργότερα. Η CPS δεν με οδήγησε στην οικονομική ασφάλεια, αλλά τέσσερις δεκαετίες επένδυσης σε μετοχές το έκαναν. Αλλά παρεκκλίνω.

 
Σταυροδρόμι

Εδώ είναι που οι ιστορίες αποκλίνουν. Σε αντίθεση με τους Big Three, το Χόλιγουντ δεν γνώρισε μια γενιά κατάρρευσης. Τι έκανε διαφορετικά; Με μια λέξη: ποιότητα. Η βιομηχανία προσαρμόστηκε και άρχισε να κάνει καλύτερες ταινίες. Παρέδωσαν τα κλειδιά του βασιλείου σε νέους κινηματογραφιστές και ηθοποιούς που δεν ήταν τσιγκούνηδες για το σεξ ή τη βία και είχαν κάτι να πουν για τις κρίσεις και τα τραύματα της εποχής. Οι Midnight Cowboy , The Godfather και  το Jaws ήταν οι Datsun 240Z της εποχής τους, αλλά παράγονται από αμερικανικά στούντιο. Στη δεκαετία του 1980 τα στούντιο ανακάλυψαν τη δύναμη του «blockbuster», της δραματικής ταινίας με ειδικά εφέ που συνδέεται με εκστρατείες μάρκετινγκ φαστ φουντ και φιγούρες δράσης. Αυτές οι επιχειρήσεις που βασίζονται σε ταινίες ήταν οι πρώτες επιχειρήσεις μηδέν έως δισεκατομμυρίου δολαρίων που δημιουργήθηκαν σε 24 μήνες ή λιγότερο. Το οικοσύστημα του Χόλιγουντ δεν επέζησε απλώς, αλλά ευδοκίμησε.

Το Χόλιγουντ παραμένει η οικονομική και πολιτιστική πρωτεύουσα της ψυχαγωγίας και τα στούντιο του Χόλιγουντ εξακολουθούν να είναι οι κύριοι παίκτες. Το 2023 τα οκτώ κορυφαία στούντιο με εισπράξεις από τα ταμεία των ΗΠΑ είχαν όλα έδρα το Λος Άντζελες (αν και αρκετά ανήκουν σε εταιρείες εκτός πολιτείας) και απολαμβάνουν συνδυασμένο μερίδιο αγοράς 86%.

 
Η συνέχεια

Σύννεφα καταιγίδας μαζεύονται και πάλι. Το πιο προφανές ζήτημα είναι ο κινηματογράφος, ο οποίος, παρά τις προβλέψεις των αναλυτών για εκρηκτική ανάκαμψη μετά την πανδημία , έχει υποχωρήσει. Ένας στους πέντε κινηματογραφόφιλους έχει εξαφανιστεί από την πανδημία και, πέρυσι, τα έσοδα από τα εισιτήρια των ΗΠΑ ανήλθαν σε μόλις 9 δισεκατομμύρια δολάρια. Το Χόλιγουντ με χαρά ανέφερε ότι ο αριθμός αυξήθηκε κατά 20% από το 2022. Τα ψιλά γράμματα: Έχει μειωθεί κατά 20% από το 2019. Όπως και στη δεκαετία του 1960, η μάχη στην ψυχαγωγία είναι μεταξύ των οθονών — η μεγάλη οθόνη παλεύει να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις από τις τηλεοράσεις και τώρα τα τηλέφωνα.

Από αυτά τα 9 δισεκατομμύρια δολάρια, η Γκρέτα Γκέργουιγκ και ο Κρίστοφερ Νόλαν αντιπροσώπευαν το 10%. Η επιτυχία του Barbenheimer έχει αναγνωριστεί ευρέως ως η σωτήρια χάρη του Χόλιγουντ, συγκεντρώνοντας 17 υποψηφιότητες και επτά βραβεία στις Χρυσές Σφαίρες. Ο κόσμος πιστεύει ότι αυτό είναι καλό. Στην πραγματικότητα, ο κλάδος γίνεται πιο συγκεντρωμένος καθώς τα έργα μεγάλου προϋπολογισμού και υψηλής αξίας παραγωγής συγκεντρώνουν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο δολαρίων και το υπόλοιπο Χόλιγουντ μένει πίσω. Το 2003 η ταινία με τις υψηλότερες εισπράξεις ( Finding Nemo ) αποτελούσε το 3,5% των εσόδων του εγχώριου box office — φέτος ο αριθμός αυτός διπλασιάστηκε, στο 7%. Με άλλα λόγια, η ανισότητα των ταινιών μιμείται την εισοδηματική ανισότητα… επιδεινώνεται.

Η φαινομενική δύναμη των «στούντιο» του Χόλιγουντ κρύβει τη διεθνή φύση των λειτουργιών τους και τη φθίνουσα σημασία της λεκάνης του Λος Άντζελες στη δημιουργία ταινιών. Το Netflix έχει πρωτοστατήσει. Η εταιρεία εδρεύει στον άλλο βιομηχανικό βρεφονηπιακό σταθμό της Καλιφόρνια, τη Silicon Valley. Ωστόσο, είναι μέρος του οικοσυστήματος του Χόλιγουντ, με το ένα τέταρτο των υπαλλήλων του στο Λος Άντζελες και ένα εμβληματικό γραφείο στη Sunset Blvd. Καταλαβαίνει επίσης ότι το μέλλον δεν είναι στην Καλιφόρνια, αλλά οπουδήποτε αλλού. Η εταιρεία θα δαπανήσει 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε κορεατικό περιεχόμενο τα επόμενα τέσσερα χρόνια και αυξάνει τις επενδύσεις στη Βραζιλία , την Ισπανία , την Ιταλία και άλλες χώρες, ενώ «αποσύρει» τις συνολικές δαπάνες. (Μετάφραση: Μειώνει τους προϋπολογισμούς για περιεχόμενο στις ΗΠΑ.) Τώρα υπάρχουν πέντε γραφεία του Netflix στις ΗΠΑ και 24 διεθνώς . Από τη βάση των συνδρομητών του, το 69% διαμένει στο εξωτερικό, από 45% το 2016. Το οικοσύστημα εξελίσσεται για να καλύψει αυτή τη μετατόπιση. Ένα τρίτο μεγάλο κινηματογραφικό στούντιο ανοίγει φέτος στη Νέα Υόρκη, τα Wildflower Studios , αλλά με μια ανατροπή. Το πνευματικό τέκνο του βασιλικού μέλους του Χόλιγουντ και της Νέας Υόρκης Robert De Niro, η Wildflower σχεδιάζει να προσφέρει ολόκληρο το οικοσύστημα παραγωγής κάτω από μια στέγη, ένα «Hollywood in box» που μπορεί να αναπαραχθεί παγκοσμίως. Παγκοσμιοποίηση σημαίνει λιγότερες θέσεις εργασίας στο Λος Άντζελες, όχι μόνο για ηθοποιούς, αλλά και για μάστερ, καλλιτέχνες μακιγιάζ και μοντέρ ταινιών.

Οι σκηνοθέτες με έδρα την Μπανγκόκ δεν είναι οι μόνοι που έρχονται για τις δουλειές του Χόλιγουντ — το ίδιο και η τεχνητή νοημοσύνη. Η βιομηχανία είναι μια αφθονία περιπτώσεων χρήσης AI. Θα μπορούσατε να ξοδέψετε 80.000 $ σε έναν καλό σχεδιαστή ήχου ή θα μπορούσατε να ξοδέψετε 1.000 $ για μια ετήσια συνδρομή σε ένα εργαλείο AI που κάνει ελαφρώς κατώτερη δουλειά. Ελαφρώς. Με τους προϋπολογισμούς παραγωγής να γίνονται αυστηρότεροι, οι παραγωγοί θα επιλέξουν το δεύτερο, όχι επειδή θέλουν αλλά επειδή πρέπει. Πριν από έξι μήνες πιστεύαμε ότι οι συγγραφείς θα επηρεάζονταν από την τεχνητή νοημοσύνη. Τώρα ξέρουμε ότι είναι όλοι. Ακόμη και η National Association of Voice Actors προετοιμάζεται για αντίκτυπο.

 
Ποιός είναι το αφεντικό?

Το πραγματικό αφεντικό του Χόλιγουντ, ωστόσο, είναι η Big Tech. Η Apple και η Amazon έχουν γίνει οι ίδιες στούντιο, αλλά η μεγαλύτερη απειλή είναι η υποκατάσταση και όχι ο ανταγωνισμός. Ενώ η Warner Bros. Discovery ανέφερε καθαρή απώλεια 700.000 συνδρομητών στις πλατφόρμες ροής στην τελευταία της έκθεση κερδών, ο Mark Zuckerberg απέρριψε επιπόλαια ότι η Reels αύξησε τη χρήση του Instagram περισσότερο από 40% από την κυκλοφορία. Σαράντα τοις εκατό αύξηση της αφοσίωσης σε λιγότερο από τρία χρόνια σε μια πλατφόρμα με περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια χρήστες. Αυτά θα ήταν τα κύρια νέα για το WBD ή τη Disney — για το Meta είναι μια υποσημείωση. Η άνοδος του Instagram, του TikTok, του YouTube και των δεξαμενών ταλέντων που έχουν εμπνεύσει, είναι σκληρή απόδειξη ότι το μέλλον της ψυχαγωγίας θα δημιουργηθεί από τους χρήστες. Ο YouTuber MrBeast συγκέντρωσε 4 δισεκατομμύρια προβολές από τα βίντεό του το 2023. Με μέση διάρκεια βίντεο 16 λεπτών, αυτό είναι 1 δισεκατομμύριο ώρες παρακολούθησης που δημιουργείται από έναν άνδρα — 30% περισσότερο από αυτό που κατέγραψε το Netflix φέτος στην εκπομπή του με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση , The Night Πράκτορας — γυρίστηκε στο Βανκούβερ.

Η απόδοση επένδυσης (ROI) στην επένδυση ψυχαγωγίας είναι όλο και περισσότερο αντίστροφη από το μέγεθος της οθόνης για το οποίο παράγεται. Τα θέατρα πεθαίνουν, η ροή σε τηλεοράσεις ωριμάζει και τα βίντεο διάρκειας 45 δευτερολέπτων που παράγονται από χρήστες σε τηλέφωνα στέφουν νέα δικαιώματα. Οι Χρυσές Σφαίρες αυτής της εβδομάδας έμοιαζαν με ένα δείπνο συνταξιοδότησης για τους πιλότους της Pan Am στη δεκαετία του εβδομήντα , απολαμβάνοντας την εξασθένιση της συνάφειάς τους.

Το περιεχόμενο σε μέγεθος bite έχει εγγενή πλεονεκτήματα: Είναι φθηνό στην παραγωγή και εύκολο στην κατανάλωση, με πλατφόρμες όπως το TikTok να προσφέρουν έλλειψη επιλογής χωρίς τριβές. Οι θεατές του Netflix ξοδεύουν 78 ώρες το χρόνο απλώς αποφασίζοντας τι θα παρακολουθήσουν — Το TikTok σάς επιτρέπει να αφιερώσετε αυτόν τον χρόνο παρακολουθώντας. Και η εκπληκτική ρευστότητά του το κάνει καλύτερο από ό,τι είστε στο να αποφασίζετε τι θέλετε να παρακολουθήσετε.

 
Επιβίωση

Τα είδη που επιβιώνουν δεν είναι τα πιο έξυπνα, τα πιο δυνατά ή τα πιο γρήγορα… αλλά τα πιο προσαρμοστικά. Το Χόλιγουντ και οι μεγαλύτεροι παίκτες του θα επιβιώσουν, γιατί επιδεικνύουν αξιοσημείωτη ευελιξία. Εν ολίγοις, υπάρχουν πάρα πολλοί παίκτες που ξοδεύουν πάρα πολλά χρήματα και η επιχείρησή τους δέχεται επίθεση από παίκτες που ανταποκρίνονται καλύτερα στα γούστα ενός νεότερου καταναλωτή. Ωστόσο, σε μόλις 24 μήνες, μπορεί να γίνουμε μάρτυρες μιας ιστορικής ενοποίησης που μειώνει στο μισό τον αριθμό των επιλογών ροής. Η βιομηχανία χρησιμοποίησε τις απεργίες ως ανακωχή για να σταματήσει την κούρσα των εξοπλισμών των δαπανών. Ο όμιλος ροής της Amazon ανακοίνωσε απολύσεις και το Netflix, για πρώτη φορά, δεν αύξησε τον προϋπολογισμό περιεχομένου του εδώ και δύο χρόνια.

Αναζητήστε μετοχές της Warner Brothers Discovery (WBD) και της Disney (DIS) για να ξεπεράσετε την αγορά. Η σαμπάνια και η κοκαΐνη της δύναμης μείωσης του κόστους και τιμολόγησης, ως συνάρτηση της ενοποίησης και της κάλυψης του cloud από την NFLX, η οποία αύξησε τις τιμές νωρίτερα μέσα στο έτος, θα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των κερδών για μεγάλο χρονικό διάστημα. Και οι δύο μετοχές, με τιμές σε χαμηλά επίπεδα δεκαετίας, είναι ελατήρια που τυλίγονται σφιχτά από μια ροή κακών ειδήσεων που θα μεταπηδήσουν σε τυχόν σημάδια ανανέωσης της ανάπτυξης.

 
NetVibe

Η πιο ευέλικτη συσκευή αναπαραγωγής είναι η εταιρεία που ταχυδρομούσε DVD και πέτυχε έναν από τους σπουδαιότερους άξονες της επιχειρηματικής ιστορίας για να γίνει το πολυτιμότερο στούντιο στην ιστορία. Δεν ξέρω καλά τον Ted Sarandos, αλλά ξέρω ότι το διαβάζει αυτό, οπότε…

Ελπίζω αυτό το μήνυμα να σας βρει καλά. 

Η NFLX θα πρέπει να συνεργαστεί με μια εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης βαθιάς τσέπης (π.χ. Anthropic), που θα είναι καυτηριασμένη για να επιδείξει διαφοροποίηση σε έναν ολοένα και πιο πολυσύχναστο τομέα και να λανσάρει έναν ανταγωνιστή του TikTok (π.χ. NetVibe, NetBeat, NetReal). Όταν αποκτάτε περιεχόμενο, διαπραγματευτείτε τα δικαιώματα να το αναλύσετε σε κλιπ μεγέθους bite. Η επιχείρησή σας έχει το μεγαλύτερο μπλοκ τυριού (δηλαδή περιεχόμενο) στην ιστορία. Κόψτε το σε πιο λεπτές φέτες και φορτίστε το 10 φορές. Η επιδέξια χρήση της τεχνολογίας και του κεφαλαίου σας θα μπορούσε να δημιουργήσει έναν βιώσιμο ανταγωνιστή του TikTok που έχει απτή διαφοροποίηση. Θέλω να δω το The Crown , όχι όλο. Το δοκίμασες πριν αλλά ήσουν πολύ νωρίς και πολύ δειλά. Σκεφτείτε remixes, όχι highlights. Το TikTok είναι ένας εξελικτικός πλατύποδας αποσπασμάτων και επαναλήψεων — το Netflix θα πρέπει να είναι ο βασιλιάς αυτής της ζούγκλας. Αυτή είναι, κατά την άποψή μου, η πιο ώριμη ευκαιρία στα μέσα ενημέρωσης και την τεχνολογία.

 
Δεσμοί που συνδέουν

Δένομαι με τα αγόρια μου (13 και 16) για το ποδόσφαιρο της Premier League και την πρωτότυπη τηλεόραση με σενάρια. Μόλις τελειώσαμε το Squid Game (το ξέρω… αργά) και είμαστε στην πρώτη σεζόν του The Last of Us . Οι αποκαλύψεις των ζόμπι δεν είναι το φλιτζάνι του τσαγιού μου, αλλά νομίζω ότι ο Πέδρο Πασκάλ είναι σταρ του σινεμά ( Narcos … πιστέψτε με), και οι γιοι μου ήταν ενθουσιασμένοι με αυτό. Το επεισόδιο 3 της σεζόν 1 είναι ένα τρομερό κομμάτι περιεχομένου που επιτυγχάνει αυτό που επιχειρούν όλα τα μέσα: Μας έκανε να νιώσουμε κάτι. Το επεισόδιο, που αφηγείται την ιστορία ενός survivalist/prepper που δέχεται έναν περιπλανώμενο, απεικονίζει (δυναμικά) την απρόσμενη ρομαντική τους σχέση. Οι Nick Offerman ( Parks and Recreation ) και Murray Bartlett ( The White Lotus ) είναι εξαιρετικοί. Ο prepper (Offerman) είναι απίστευτα ταλαντούχος, συναρμολογώντας μια ένωση που όχι μόνο προκαλεί ηλεκτροπληξία στα παράξενα ζόμπι, αλλά έχει επίσης τρεχούμενο νερό και μια φάρμα που λειτουργεί που παρέχει τα τρόφιμα για τα γκουρμέ γεύματα που ετοιμάζει.

Μείνε μαζί μου εδώ.

Ο συγγραφέας Richard Reeves με μύησε στην έννοια της υπεραξίας. Εν ολίγοις, ένα αγόρι γίνεται άντρας όταν παρέχει περισσότερη αξία από ό,τι καταναλώνει. Μου αρέσει. Οι νεαροί άνδρες που βιώνουν αυτοκτονικό ιδεασμό χρησιμοποιούν επανειλημμένα τη λέξη «άχρηστοι» όταν περιγράφουν τον εαυτό τους. Ο χαρακτήρας του Offerman είναι ο ορισμός της υπεραξίας. Αλλά εδώ είναι το πράγμα, αυτό είναι μόνο το μισό από αυτό που σημαίνει να είσαι άντρας. Ο Offerman, σε μια δυνατή σκηνή, λέει ότι είναι τελικά ικανοποιημένος επειδή η συνεργασία του και η φροντίδα για τη σύντροφό του του έδωσαν σκοπό. Γράφω ένα βιβλίο για τον ανδρισμό και έχω παλέψει με έναν αξιοπρεπή ορισμό που είναι φιλόδοξος και δεν παρουσιάζει τους ρόλους και τα στερεότυπα των φύλων ως παιχνίδι μηδενικού αθροίσματος. Και αυτό βοήθησε. Θα πρότεινα ότι το να είσαι άντρας σημαίνει απόκτηση δεξιοτήτων και δύναμης ώστε να μπορούμε να φροντίζουμε και να υποστηρίζουμε τους άλλους. Σκοπός μας είναι να προστατεύουμε και να αγαπάμε τους άλλους. Αυτό κάνουν οι άντρες.

Πηγή: profgalloway.com

Σχετικά Άρθρα