
Online αγορές χωρίς όρια με το Convibo
• Και με ελληνική υπογραφή
Μια ομάδα νέων επιχειρηματιών με φιλοδοξίες, μια ιδέα που μετασχηματίζει μια υπάρχουσα, μια διαφορετική προσέγγιση που καλύπτει ανάγκες, σχετικές σπουδές και… απαραίτητα ένας έλληνας είναι ο «συνδυασμός» του Convibo.
Ένα μοντέλο το οποίο έχει στόχο να αλλάξει την διαδικασία που ο καταναλωτής αγοράζει προϊόντα από το σουπερμάρκετ, παρέχοντας του ευχέρεια επιλογών και παραλαβής χωρίς άγχος και ουρές.
Ψωνίζοντας διαδικτυακά από το Convibo ο πελάτης έχει την δυνατότητα να διαλέξει προϊόντα από διαφορετικά σουπερμάρκετ καθώς και συνοικιακά καταστήματα τροφίμων, τα οποία παραλαμβάνει στον ελεύθερό του χρόνο από ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες- ψυγεία. Η παράδοση όλων των προϊόντων γίνεται αυθημερόν χωρίς ελάχιστο όριο αγορών.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το συγκεκριμένο startup γεννήθηκε από τρεις συμφοιτητές, τους Τάκη Μαλαβέτα, Gregor Tschurtschenthaler και Christian Lerke, έπειτα από την ολοκλήρωση του μεταπτυχιακού τους τίτλου MSc in Innovation & Entrepreneurship στο Warwick Manufacturing Group.
Ο κ. Μαλαβέτας σε δήλωσή του αναφέρει, «απώτερος σκοπός μας είναι να αναπτύξουμε το μοντέλο μας και εκτός του πανεπιστημίου Warwick. Προς το παρόν δοκιμάζουμε, και συνεχώς βελτιώνουμε τις διαδικασίες μας έχοντας για πρώτους πελάτες φοιτητές του πανεπιστημίου. Τα μόνα μέσα διαφήμισης που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι η αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων και η αφισοκόλληση εντός του πανεπιστημίου. Η μεγαλύτερη αύξηση πελατών παρόλα αυτά έχει έρθει από τους ίδιους τους πελάτες οι οποίοι αφού χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία, την προτείνουν σε φίλους τους».
«Μολονότι το “online supermarket” είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη βιομηχανία στην Αγγλία, οι πολυπλοκότητες της εφοδιαστικής αλυσίδας, από της στιγμή που παραγγέλνει ο πελάτης μέχρι την στιγμή της παράδοσης, καθιστούν την αποτελεσματικότητα του μοντέλου ιδιαίτερα δύσκολη. Έπειτα από εκτεταμένη έρευνα επάνω στο θέμα, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα μοντέλο το οποίο θα λύσει πολλές από αυτές τις δυσκολίες καθώς την ίδια στιγμή θα προσφέρει αντίστοιχες διευκολύνσεις προς τον πελάτη, οι οποίες μέχρι σήμερα δεν προσφέρονται από τις υπάρχουσες αλυσίδες σουπερμάρκετ» συμπλήρωσε.
Το Convibo βρίσκεται σε δοκιμαστικό στάδιο από τις αρχές Ιουνίου και η υπηρεσία μέχρι σήμερα είναι διαθέσιμη μόνο σε φοιτητές οι οποίοι διαμένουν στην πανεπιστημιούπολη.
Η αναγνωρισιμότητα του Convibo είναι θετική και η εβδομαδιαία αύξηση των πελατών ανέρχεται στο 30%.
INFO Photo (αρχικής σελίδας): η ομάδα
Τάκης Μαλαβέτας