
Pop Up Restaurants και Corner Showroom στο πλαίσιο της DETROP Boutique 2016
• Η Θεσσαλονίκη γιορτάζει τις γεύσεις 26-29 Φεβρουαρίου
• ΔΕΘ/HELEXPO και Places & Flavors για πρώτη φορά συνεργάτες στη διοργάνωση των παράλληλων εκδηλώσεων στο πλαίσιο της DETROP Boutique 2016
• Τα Σεμινάρια και οι Διαδραστικές Συζητήσεις διοργανώνονται σε συνεργασία με το Perrotis College της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής
Η Places & Flavors, εταιρία διοργάνωσης γαστρονομικών εκδηλώσεων, συν-διοργανώνει τις παράλληλες εκδηλώσεις στο πλαίσιο της DETROP Boutique 2016.
Τρεις εκδηλώσεις που σχετίζονται με την προβολή, την προώθηση αλλά και την έρευνα γύρω από τις ελληνικές παραδοσιακές γεύσεις και τα προϊόντα που τις συνθέτουν, θα πραγματοποιηθούν το τετραήμερο της Διεθνούς Έκθεσης Τροφίμων και Ποτών στην Θεσσαλονίκη, 26 – 29 Φεβρουαρίου 2016.
Pop Up (αναδυόμενα) εστιατόρια, με συγκεκριμένη θεματολογία, η αίθουσα σεμιναρίων και των διαδραστικών συζητήσεων καθώς και μια πρωτότυπη βιτρίνα πρωτοεμφανιζόμενων στην αγορά προϊόντων, συνδέουν τον καλαίσθητο και ειδικά διαμορφωμένο χώρο των 400 και πλέον τετραγωνικών μέτρων μεταξύ του Περιπτέρου 8 και 9 στης ΔΕΘ/HELEXPO.
Η συν-διοργανώτρια εταιρεία Places & Flavors έχει βάλει ως στόχο την καινοτομία, την άρτια οργάνωση και διεκπεραίωση των εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων με επίκεντρο πάντα τους εκθέτες της DETROP Boutique 2016.
Οι εκδηλώσεις:
Το Corner Showroom “IT’S ALL NEW TO ME” είναι μια πρωτότυπη βιτρίνα που θα φιλοξενήσει νέα προϊόντα, που έχουν βγει στην αγορά τα τελευταία δύο χρόνια και είναι έτοιμα ή στη διαδικασία προς εξαγωγή. Τα προϊόντα διαχωρίζονται σε 14 κατηγορίες τροφίμων και ποτών και θα διεκδικήσουν τιμητικά βραβεία ως προς την καινοτομία και την τυποποίησή τους.
Τα Σεμινάρια και οι Διαδραστικές Συζητήσεις που διοργανώνονται σε συνεργασία με το Perrotis College της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής, θα φιλοξενήσουν 36 εξειδικευμένους ομιλητές από όλη τη χώρα και το εξωτερικό με πολλαπλά θέματα που αφορούν άμεσα τους επαγγελματίες σε όλους τους τομείς της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών: Franchising,marketing, σχεδιασμός/τυποποίηση, διατροφή, καινοτομία, προσέγγιση νομικής θεματολογίας, οικονομικοί πόροι, ανάπτυξη κ.α.
Τα Pop Up Restaurants (αναδυόμενα εστιατόρια) είναι θεματικά και απευθύνονται κυρίως στους επαγγελματίες του χώρου και τα επιμελούνται έμπειροι chefs μαζί με την εξειδικευμένη ομάδα τους. Τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα θα έχουν την τιμητική τους συνοδευόμενα από γευστικό κρασί και απολαυστικά ροφήματα. Οι γαστρονομικές περιπλανήσεις θα μας ταξιδέψουν στην Ελληνο-Ιταλική κουζίνα, σε μια πανδαισία γεύσεων και αρωμάτων, στην αρχαία ελληνική κουζίνα αλλά και σε πολλά άλλα ενδιαφέροντα γαστρονομικά θέματα.
Στο ειδικό Microsite, detropboutique.placesandflavors.com, δίνεται η δυνατότητα κράτησης θέσεων στους επαγγελματίες του χώρου για όλες τις παράλληλες δραστηριότητες του 4ημέρου της DETROP Boutique 2016.