Σύγχρονα δεδομένα πολιτικής επικοινωνίας
Την Παρασκευή 20 Απριλίου 2012 το Ινστιτούτο Επικοινωνίας διοργανώνει το Εξειδικευμένο Σεμινάριο υψηλών προδιαγραφών «Πολιτική Επικοινωνία και Social Media»με αντικείμενο τη γνωριμία με τα σύγχρονα δεδομένα της πολιτικής επικοινωνίας με έμφαση στα social media, και την αξιοποίησή τους στο σχεδιασμό και την υλοποίηση πολιτικής στρατηγικής.
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας Οργανισμών, ΜΚΟ, πολιτικούς, στελέχη πολιτικών, στελέχη Γραφείων Τύπου, κ.α., που χειρίζονται την δημοσιότητα και την online παρουσία πολιτικών, υποψηφίων.
Εισηγητές είναι δύο επίλεκτα στελέχη του χώρου της επικοινωνίας, η κα. Ντεμίνα Μασούλα, PhD Σύμβουλος Στρατηγικής & Επικοινωνίας, και ο κος. Βασίλης Δασκαλόπουλος –Διευθύνων Σύμβουλος ASSET OGILVY PR, ο οποίος θα παρουσιάσει και σχετικό Case Studies.
Στόχοι του Σεμιναρίου:
• Χαρτογράφηση και ιεράρχηση των Κοινών που αποτελούν Στόχους της πολιτικής επικοινωνίας.
• Γνωριμία και εξοικείωση στη χρήση των social media στο χώρο της πολιτικής επικοινωνίας.
• Γνωριμία με τους βασικούς άξονες πολιτικής επικοινωνίας μέσα από τα social media.
• Χρησιμότητα – Οφέλη – παγίδες από τη χρήση των social media
Θέματα του Σεμιναρίου:
• Η πολιτική παράδοση: πελατειακό σύστημα, η προσέγγιση και διασφάλιση ψηφοφόρων, διαφοροποίηση περιοχών, οι υποσχέσεις, ο πολιτικός λόγος, ο πολιτικός χρόνος
• Το εκλογικό σώμα :
1) Oι παραδοσιακές ομάδες ψηφοφόρων: πώς ενημερώνονται για την πολιτική, τι θέλουν να ακούσουν, πώς προσεγγίζονται, πώς ψηφίζουν
2) Τα νέα κοινά – στόχοι: Οι εν δυνάμει ψηφοφόροι του σύγχρονου πολιτικού χάρτη, πώς ενημερώνονται για την πολιτική, αδιαφορία/ ενδιαφέρον, πώς προσεγγίζονται, πώς ψηφίζουν
• Η γνωριμία και εξοικείωση με τα social media στην πολιτική επικοινωνία :
1) Ηλεκτρονική κοινή γνώμη & ηλεκτρονική δημοκρατία
2) Ποια είναι τα βασικά social media στο χώρο της πολιτικής επικοινωνίας
3) Πώς λειτουργούν: από το αγορεύω-υπόσχομαι-με ακούν-με ψηφίζουν στο σύγχρονο ακούω-εκτίθεμαι-ανταλλάσσω απόψεις
4) Εκπαίδευση στη δημιουργία σύγχρονου κι ελκυστικού λόγου για τα social media: προϋποθέσεις, μηνύματα, διαχειριστές
5) Χαρτογράφηση επιμέρους αναγκών & εξειδίκευση των κατάλληλων social media
• Παραδείγματα – εφαρμογές πολιτικής επικοινωνίας μέσω social media από την Ελλάδα και το εξωτερικό
• Ο συνδυασμός παλαιών & νέων μεθόδων για την αύξηση της εκλογικής δύναμης & επιρροής
• Πολιτική διαφήμιση στα social media
• Αποτίμηση αποτελεσμάτων
• Αντιμετώπιση καταστάσεων κρίσης
ΙΝFO
Ημερομηνία/ Διάρκεια: 20 Απριλίου, 9:30 – 17:30, 8 ώρες
Τόπος Διεξαγωγής: CENTRAL HOTEL, Απόλλωνος 21, Πλάκα.