Tech4Good: Τεχνολογία-σύμμαχος των Εθελοντικών Οργανώσεων
Εύκολοι και απλοί τρόποι χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας, του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που θα βοηθήσουν τους εθελοντικούς οργανισμούς να οργανώσουν αποτελεσματικότερα τη δράση τους, παρουσιάστηκαν στην εκδήλωση “Tech4Good: Η τεχνολογία στην υπηρεσία των Εθελοντικών Οργανώσεων” που πραγματοποίησε σήμερα στα γραφεία της η Microsoft Ελλάς σε συνεργασία με τη Eurocharity.
Ευρύτατο πλέγμα δράσεων
Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο πλέγμα δράσεων που αναπτύσσει η Microsoft, επιδιώκοντας την αξιοποίηση της τεχνολογίας προς όφελος της οικονομικής και κοινωνικής προόδου.
Στο πλαίσιο αυτό, η Microsoft υποστηρίζει το έργο Μη Κυβερνητικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών παρέχοντάς τους δωρεάν λογισμικό, καθώς και ενημέρωση σχετικά με τους τρόπους που αυτοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν εποικοδομητικά τα εργαλεία της πληροφορικής, επιτυγχάνοντας καλύτερη διαχείριση των διαθέσιμων πόρων και υποδομών.
Για το λόγο αυτό, η Microsoft Ελλάς έχει καθιερώσει από το 2009 την οργάνωση ενημερωτικών εκδηλώσεων, κατά τη διάρκεια των οποίων πληροφορεί τους οργανισμούς αυτούς για τις διευκολύνσεις που η ίδια προσφέρει και παρουσιάζει τρόπους χρήσης της τεχνολογίας για την ενίσχυση της αποδοτικότητάς τους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα περισσότεροι από 50 Μη Κυβερνητικοί και Μη Κερδοσκοπικοί Οργανισμοί έχουν αξιοποιήσει τη δυνατότητα αυτή στην Ελλάδα και έχουν αποκτήσει δωρεάν προϊόντα λογισμικού από τη Microsoft.
Ernst-Jan Stigter: H τεχνολογία στην υπηρεσία του κοινωνικού συνόλου
Στον εναρκτήριο χαιρετισμό του ο κ. Ernst-Jan Stigter, Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft Ελλάς σημείωσε:
«Στη Microsoft πιστεύουμε ότι η τεχνολογία θα πρέπει να τίθεται στην υπηρεσία του κοινωνικού συνόλου και για το λόγο αυτό αναπτύσσουμε πρωτοβουλίες που προωθούν τη διείσδυση της τεχνολογίας σε όλο το φάσμα των ανθρώπινων δραστηριοτήτων.
Αντιλαμβανόμενοι την αξία της δράσης των εθελοντικών οργανώσεων και με την επιθυμία να σταθούμε αρωγοί, τις συνδράμουμε προσφέροντάς τους σύγχρονα εργαλεία τεχνολογίας που θα τις βοηθήσουν σημαντικά προκειμένου να συνεχίσουν το αξιόλογο έργο τους.
Μέχρι σήμερα έχουμε βοηθήσει με τον τρόπο αυτό ένα σημαντικό αριθμό οργανισμών και το γεγονός αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα».
Peter Michel Heilmann: Στηρίζουμε ενεργά κάθε δυναμική πρωτοβουλία
O κ. Peter Michel Heilmann, Πρόεδρος της Eurocharity, ανέφερε στο χαιρετισμό του μεταξύ άλλων:
«Η EuroCharity, στηρίζει ενεργά κάθε δυναμική πρωτοβουλία που αναδύεται μέσα από την κοινωνία των πολιτών και την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα.
Για το λόγο αυτό στεκόμαστε έμπρακτα αρωγός στο κοινωνικό έργο πάνω από 350 ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα.
Πρωτοβουλίες σαν τη σημερινή, μας κάνουν να νιώθουμε πραγματικά υπερήφανοι που η Microsoft Ελλάς είναι μέλος του δικτύου της EuroCharity και έχουμε αναπτύξει μια μακροχρόνια και στενή συνεργασία».
Ο ιδιαίτερος ρόλος των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
Αναγνωρίζοντας τον ιδιαίτερο ρόλο που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον αποκτήσει στη σύγχρονη επικοινωνία και εκτιμώντας τα σημαντικά οφέλη που μπορούν να εξασφαλίσουν από τη μεθοδική αξιοποίησή τους οι εθελοντικές οργανώσεις, τόσο σε επίπεδο ενημέρωσης του κοινού, όσο και σε επίπεδο οργάνωσης των δραστηριοτήτων τους, η εκδήλωση έθεσε στο επίκεντρο της συζήτησης τις δυνατότητες αξιοποίησής τους.
Η ενδιαφέρουσα θεματολογία των ομιλητών
Ο brand strategist κ. Peter Economides, ως κεντρικός ομιλητής, αναφέρθηκε στη δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης καθώς και στην ενίσχυση της προβολής και του έργου των εθελοντικών οργανώσεων.
Η κα Τινίτα Γεωργαντζή, Διευθύντρια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Εμπειρίας Πελατών της Microsoft Ελλάς αναφέρθηκε στους βασικούς άξονες του προγράμματος ΕΚΕ της Microsoft Ελλάς, ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους σχετικά με τη δυνατότητα δωρεάν απόκτησης προγραμμάτων λογισμικού της Microsoft και παρουσίασε τη διαδικασία που απαιτείται να ακολουθήσουν οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτησή του.
Ο κ. Μανώλης Λαμπόβας, Assistant Marketing & Program Manager της HePIS (Hellenic Professionals Informatics Society) ανέδειξε τη σημασία ενίσχυσης των ψηφιακών δεξιοτήτων των νέων στην Ελλάδα.
Αμέσως μετά ο Δρ. Δημήτριος Ν. Χαραλαμπίδης από την Ελληνογαλλική Σχολή «Saint Joseph» παρουσίασε τους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία συνεισφέρει στην ανάπτυξη νέων εκπαιδευτικών μεθόδων, ενώ η κα Γιώτα Παπαρίδου, Μέλος ΔΣ του ΣΕΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας) αναφέρθηκε στις συνέργειες που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια ανάμεσα στο ΣΕΠΕ και στη Microsoft Ελλάς.
Η αξιοποίηση των προϊόντων μιας ηγέτιδας δύναμης
Στη συνέχεια, στελέχη της Microsoft Ελλάς παρουσίασαν τρόπους αξιοποίησης προϊόντων της Microsoft και συγκεκριμένα των Windows 8, Office 365 και Microsoft Dynamics CRM, αλλά και επιπλέον εφαρμογών στο Cloud από εθελοντικούς οργανισμούς προκειμένου αυτοί να διευκολύνουν και να επιταχύνουν τις εργασίες τους.
Σύγχρονες πρακτικές συνεχούς ανάπτυξης
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με συζήτηση σχετικά με τις σύγχρονες πρακτικές για την εξασφάλιση της συνεχούς ανάπτυξης των εθελοντικών οργανώσεων εν μέσω της οικονομικής κρίσης.
Στη συζήτηση συμμετείχαν ο κ. Κώστας Γιαννόπουλος, Πρόεδρος του οργανισμού “Το Χαμόγελο του Παιδιού”, η κα Γιώτα Παπαρίδου, Μέλος ΔΣ του ΣΕΠΕ, ο καθηγητής Παναγιώτης Γεωργιάδης, Γενικός Γραμματέας της HePIS και ο Δρ. Φώτης Δραγανίδης, Γενικός Διευθυντής του Κέντρου Καινοτομίας της Microsoft.
Ο καινοτόμος συντονιστής
Την εκδήλωση συντόνισε ο Δρ. Βασίλης Νικολόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Intelen, η οποία έχει διακριθεί ως ηγέτης στο χώρο της οικολογικής καινοτομίας από την OECD (Organisation for Economic Co-operation and Development).
INFO 1
Photo:Ο κ. Ernst-Jan Stigter, Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft Ελλάς
INFO 2
Σχετικά με τη Microsoft
Η Microsoft (Nasdaq “MSFT”), η οποία ιδρύθηκε το 1975, είναι η κορυφαία εταιρεία λογισμικού, υπηρεσιών και τεχνολογικών λύσεων παγκοσμίως.
Όλα τα προϊόντα Microsoft® έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να διευρύνουν τις ατομικές και επιχειρηματικές δυνατότητες.
Πληροφορίες για τη Microsoft βρίσκονται στη διεύθυνση: http://www.microsoft.com/hellas.
To Τμήμα Customer and Partner Experience αποτελεί ένα ζωντανό κανάλι επικοινωνίας της εταιρείας, με πολλά και διαφορετικά ακροατήρια που χρησιμοποιούν τα προϊόντα της.
Στόχος του Τμήματος είναι η ικανοποίηση των πελατών, μέσα από την συνεχή βελτίωση των τεχνολογικών υποδομών και των υπηρεσιών.