
Παρουσίαση των λύσεων Contact Centers της Comsys στην Νότιο Αφρική
Η Comsys, κορυφαίος πάροχος λύσεων τεχνολογίας για omnichannel contact centers, πραγματοποίησε σειρά παρουσιάσεων για τα προϊόντα της, σε μεγάλες επιχειρήσεις της Νότιας Αφρικής.
Η Comsys, με 30 χρόνια λειτουργίας και ενεργούς πελάτες σε πάνω από 20 χώρες, πραγματοποίησε από τις 20 έως τις 24 Μαΐου roadshow στην Νότιο Αφρική, σε συνεργασία με την εταιρία Ninzi Connect αποκλειστικό Business Partner της για την Κεντρική και Νότιο Αφρική. Η Ninzi Connect είναι ο σημαντικότερος προμηθευτής λύσεων customer engagement στην περιοχή, με πάνω από 600 επιτυχημένα projects.
Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων στο Johannesburg και το Cape Town, η Comsys είχε την ευκαιρία να επιδείξει τα πρωτοποριακά προϊόντα της για την αγορά του customer engagement καθώς και να παρουσιάσει ενδεικτικά customer cases. Οι συμμετέχοντες, εκπρόσωποι επιχειρήσεων από τους κλάδους των κέντρων εξυπηρέτησης, τραπεζών, τηλεπικοινωνιών, ασφαλειών και ηλεκτρονικού εμπορίου, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν διεξοδικά για τις λύσεις αιχμής της εταιρίας και τα οφέλη που προσφέρουν. Παράλληλα, τα στελέχη της Comsys και της Ninzi Connect πραγματοποίησαν κατ’ ιδίαν συναντήσεις με τους εκπροσώπους των εταιρειών που συμμετείχαν και επεξεργάστηκαν διεξοδικά τις προκλήσεις που αυτές αντιμετωπίζουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εξυπηρέτησης πελατών.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Comsys, Βασίλης Γαλάκος, δήλωσε σχετικά, «Η εκδηλώσεις που πραγματοποιήσαμε με τον συνεργάτη μας Ninzi Connect στην Νότιο Αφρική, αποτελούν μέρος μιας σειράς ενεργειών που στοχεύουν στην ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας μας. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την μεγάλη συμμετοχή στο roadshow και το ενδιαφέρον των τοπικών επιχειρήσεων για τις λύσεις omnichannel contact centers νέας γενιάς που προσφέρει η Comsys. Από τις εντυπώσεις που αποκομίσαμε, είμαστε πεπεισμένοι ότι τα καινοτόμα προϊόντα μας σε συνδυασμό με την ισχυρή θέση της Ninzi Connect στην Αφρική, μας δίνουν μια σημαντική ευκαιρία διείσδυσης σε μια αγορά που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς».
info
Σχετικά με την Comsys
Η Comsys δραστηριοποιείται επί τριάντα έτη στο software intensive integration και σήμερα είναι εξειδικεύεται στην παροχή λύσεων customer engagement, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να προσφέρουν στους πελάτες τους μοναδικές υπηρεσίες εξυπηρέτησης μέσω πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας. Η εταιρεία υλοποιεί σύνθετα έργα μεσαίας και μεγάλης κλίμακας για το δημόσιο και ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ενώ στο πελατολόγιο της περιλαμβάνονται οργανισμοί από τον χρηματοπιστωτικό τομέα, τις τηλεπικοινωνίες και τις υπηρεσίες outsourcing. Μέσω μίας ενιαίας προσέγγισης στην ανάπτυξη προϊόντων customer engagement, η Comsys προσφέρει ένα χαρτοφυλάκιο λύσεων και υπηρεσιών για όλους τους τομείς ενός σύγχρονου contact center.
Βρείτε περισσότερα στοιχεία για την Comsys στο www.comsyscx.com
Παρουσία στα social media: