
Το COP28 φέρνει σχέδιο με τεχνητή νοημοσύνη για την επαλήθευση των εκπομπών CO2
Η Microsoft και οι αξιωματούχοι του ΟΗΕ έχουν μια νέα συνεργασία που υπόσχεται να χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για την ακριβή παρακολούθηση της προόδου των εκπομπών στο πλαίσιο της Συμφωνίας του Παρισιού.
Οδηγώντας τα νέα: Ο τεχνολογικός γίγαντας θα κατασκευάσει μια «πλατφόρμα με τεχνητή νοημοσύνη» και έναν κόμβο δεδομένων που θα «απλοποιήσει δραματικά» την ανάλυση και την επικύρωση των πληροφοριών που υποβάλλουν οι χώρες σύμφωνα με το σύμφωνο του 2015.
Γιατί έχει σημασία: “Εμπιστευτείτε αλλά επαληθεύστε” είναι ένα πράγμα στη διπλωματία για το κλίμα. Και απαιτούνται αναλυτικές πληροφορίες για την αξιολόγηση των τροχιών των εκπομπών και της μελλοντικής θέρμανσης.
Πώς λειτουργεί: Η ανακοίνωση σημειώνει ότι η συγκέντρωση και η ανάλυση δεδομένων σήμερα είναι χρονοβόρα και συχνά γίνεται με το χέρι.
-Η ιδέα: τα αναλυτικά στοιχεία της Microsoft θα βοηθήσουν τον ΟΗΕ και τις χώρες να το κάνουν αυτό καλύτερα και γρηγορότερα.
-Ισχύει για τις μεταφορές, τη γεωργία, τις βιομηχανικές διεργασίες και άλλες πηγές CO2.
-Θα υποστηρίξει το επίσημο «Πλαίσιο Ενισχυμένης Διαφάνειας» του ΟΗΕ υπό το Παρίσι.
Τι παρακολουθούμε: Οι σχεδιαστές ελπίζουν ότι θα βοηθήσει επίσης τις χώρες να μειώσουν τις εκπομπές, βοηθώντας με προσομοιώσεις και άλλα εργαλεία για την ενημέρωση της πολιτικής.
-Breaking: the new push to boost CO2 removal buying
Online payments giant Stripe just unveiled a new offering to broaden the pool of companies paying to suck carbon dioxide from the atmosphere, Ben writes.
Why it matters: Scaling removal into a weapon against global warming will require expanded market demand, which helps provide investors confidence.
Driving the news: An early mover in backing carbon removal, Stripe launched “Climate Orders,” which enables businesses to “pre-order” a specific amount of tons of CO2 removal.
Services are routed through Frontier, the consortium Meta, Google, Stripe and other heavyweights that works with a suite of removal startups.
State of play: Several companies in the climate space are already using the new offering, per Stripe, including Watershed, Patch and the nonprofit Terraset.
Catch up fast: It dovetails with an existing Stripe offering called “Climate Commitments,” which lets businesses devote a fraction of their revenues to help startups get tech from the lab into the field.
The bottom line: It’s unclear if removal will ever reach truly consequential amounts, but the thousand-flowers-bloom approach could help.