
Το YouTube παρουσίασε νέα προϊόντα στο Advertising Week Europe
Το YouTube ανακοίνωσε νέες προϊοντικές καινοτομίες και ευρήματα ερευνών στην εναρκτήρια ομιλία του Advertising Week Europe. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερο για αυτές τις ανακοινώσεις σε μια δημοσίευση που ανέβασε η Google σε επίσημο blog της εδώ (καθώς και γραφικά που επεξηγούν κάποια από τα κύρια ευρήματα της έρευνας).
Τις νέες προϊοντικές καινοτομίες και ευρήματα ερευνών παρουσίασε σήμερα το YouTube κατά τη διάρκεια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Διαφήμισης. Συγκεκριμένα, σε δημοσίευση της Google αναφέρεται ότι η εταιρεία εισάγει το εργαλείο Unique Reach στο πρόγραμμα διαφήμισης AdWords, το οποίο επιτρέπει στον διαφημιζόμενο να βλέπει τον αριθμό των μοναδικών χρηστών και τον μέσο όρο των «impressions» (η εμφάνιση μιας online διαφήμισης που εμφανίζεται σε ιστοσελίδες) ανά χρήστη σε όλες τις συσκευές και τις πλατφόρμες.
Όπως αναφέρεται στη δημοσίευση της εταιρείας, η εμφανισιμότητα (viewability) στο YouTube αυξήθηκε το 2016, φτάνοντας το 93% σε σχέση με το 91% το προηγούμενο έτος. Επιπλέον, η εμφανισιμότητα των βίντεο στο διαδίκτυο και τις εφαρμογές αυξήθηκε από 54% το 2015 στο 66% το 2016.
Επίσης, οι διαφημίσεις στο YouTube στη συντριπτική πλειονότητά τους (95%) περιέχουν ήχο. Σύμφωνα με έρευνα της Google, τα βίντεο με ήχο που προβάλλονται στο YouTube έχουν ως αποτέλεσμα οι χρήστες να αναγνωρίζουν καλύτερα τη μάρκα που διαφημίζεται (brand awareness), σε σχέση με αυτούς που είτε βλέπουν είτε ακούν μια διαφήμιση.
Ωστόσο, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που ανέλυσε η Google, το να βλέπει και να ακούει ταυτόχρονα ο χρήστης μια διαφήμιση δεν είναι αρκετό, αφού παραμένει το ερώτημα πόση ώρα αφιερώνει για την παρακολούθηση του περιεχομένου. Έτσι, προκειμένου να επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να έχουν πρόσβαση σ’ αυτά τα σημαντικά δεδομένα, η εταιρεία θα ξεκινήσει να παρέχει αναφορές σχετικά με τον χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες στις διαφημίσεις που προβάλλονται.
Με αυτά τα εργαλεία, οι διαφημιζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να αναλύουν ποιες διαφημίσεις συγκεντρώνουν την προσοχή των θεατών.
Σε σχετική δήλωση σχετικά με την εμφανισιμότητα (viewability) προέβη ο Keith Weed, Διευθυντής Marketing και Σύμβουλος Επικοινωνιών, της Unilever:
«Έχουμε τονίσει στην Unilever εδώ και αρκετό καιρό την ανάγκη χρήσης των 3V – viewability (εμφανισιμότητα), verification (επιβεβαίωση) και value (αξία) – τα οποία δίνουν αποτελεσματικότητα στο οικοσύστημα της ψηφιακής διαφήμισης. Είναι ενθαρρυντικό να παρατηρούμε την βιομηχανία να προχωρά στην σωστή κατεύθυνση, με πλατφόρμες πολυμέσων και πελάτες να δίνουν προτεραιότητα στην σημασία της επιβεβαίωσης ότι οι διαφημίσεις προβάλλονται στο σωστό κοινό, την σωστή στιγμή και για το χρονικό διάστημα που προορίζονται. Για την Unilever, το μοναδικό δεκτό ποσοστό ορατότητας είναι 100% και ηGoogle ακολουθεί αυτό το μονοπάτι. Αυτή η έρευνα δείχνει ξεκάθαρα ότι εκείνες οι διαφημίσεις που βιώνονται ολοκληρωτικά από καταναλωτές αποδίδουν καλύτερα και βελτιώνουν την απόδοση της μάρκας. Άλλη μια απόδειξη ότι πρέπει να κάνουμε σωστά την δουλειά μας».